Аз първо започнах от шофьорската врата, понеже отварях за първи път кора на ГОЛФ4, беше трудно но след упътвания та на Здравко, стана като детска играчка.
При мен беше доста тъмно и нямах възможност да снимам цялата процедура с отваряне и затваряне на корите.
Да подчертая, че аз съм с десен волан, но няма разлика.
Инструментите които ми бяха нужни

Във врата имате да свържете само две жици, по 0.5 дебелина и дължина не повече от 1 м.вършат идеална работа.Които задействат централното заключване/отключване и вдигат отворени прозорци.
1.издърпайте внимателно на вътре

2.със сините стрелки съм показал къде се държи конзолата, има 6 клика, внимавайте при издърпването да не счупите някой( няма да е приятно)

3.за да отделите напълно конзолата е нужно да разкачите и тези кабели

4.започнете да развивате първо от тука(за да не го забравите),развивате 3та болта в дръжката снимка 2 с червените стрелки и 3та болта на снимка 5.

5.След като развийте и тези 3 отдолу кората все още не е отворена!

6.Захващате внимателно първо от долу и издърпвате към вас, с червени стрелки съм показал къде е захваната(мисля че от дясната трябва да има още 1-2 дупки но на тази снимка не мога да различа).За да излезе цялата кора трябва да я хванете здраво от двете страни в най високата и част, след това да повдигате внимателно, показал съм със сини стрелки къде се намира улея който я държи от-горе!
На тази снимка е показана свалена цялата, но при нашия случай не е нужно, положете нещо меко под врата и я подпрете на нея(за да не си играете да изкарвате останалите кабели и жилото на езика за заключване).

7.Това ще го намерите от дясната страна на врата, но за да отделите кабелите обърнете внимание на езичето което трябва да издърпате на долу(в противен случай не се отделят от устройството)

8.Тука е в отворено положение, за да го сложите... поставяте кабелите на мястото им и затваряте езика навътре.

9.Свързвате единия кабел на позиция 4 а другия на 24.Аз не използвах никъде поялник, свързах с заголване леко на кабела и след това изолирах с тиксо.За да сте сигурни, че сте свързали правилно използвайте 12волтова крушка с два кабела единия закачете към свръзката която сте направили а на другия дайте маса към купето, така ще разбере кой от двата кабела заключва/отключва(при изпробване лампата не светва, трябва вратите да се отключат/заключат,лампата се използва като застраховка)

10.След като привършите с двете жици, поглеждате къде минават останалите към купето,отваряте гуменото уплътнение между врата и купето, което съм отбелязал на тази снимка с 1, на 2 от вътрешна страна на купето също има една тапа за уплътнение от доста мек материал който ако ви затруднява може леко да издърпате.След като сте прекарали 2та кабела към купето може спокойно да си затворите кората на вратата.(тази свръзка към алармата води до – заключване/отключване на централното и затваряне на прозорците по ваше желание зависимост от секундите на заключване които ще зададете към програмата на алармата,мисля че бяха две късо/дълго заключване)

Сега предстои малко по сложна операция, капаците и корите под кормилото ги бях свалил преди да почна с вратата.
Сваляте капака на бушоните който се намира на таблото от страната на шофьорската врата, отваряте и кората на която се държи капакът, не е хваната с никакви болтове, хващате я от към вашата страна и отваряте по начина който отваряте и шофьорската врата

След като сте свалили двете идва ред на 3тата която се държи само на болтове( но пък за сметка на това са доста).Има още една отдолу но която не е нужно да сваляте(аз я свалих защото дунапрена който имаше на нея беше събрал ужасно много прахуляк и космалаци, а и се сваля/качва най лесно.
11.

12.След успешно сваляне на корите за награда пред вас застава като Х*Й комфорд-модула и затова и вие като П***А започвате да обикаляте около него и да оглеждате,сега на сериозно...

13.Аз намерих само една четка със светло-син цвят, към модула.

14.Но това не е фатално, понеже ми беше достатъчно да закача на модула две жици, 1 за вратите и 1 за багажника.А мигачите... за мен беше по лесно да пусна 2 жици с кабелите на свирката извън купето, едната за левия фар, другата за десния.Здравко ми предложи и по лесен вариант към бутона на ... но при мен жиците му са къси и не можах да го изкарам целия.

15.Кутията с бушоните се държи на два болта, след което излиза на вътре.

16.От задната страна на кутията има един капак който се държи на 2-3 клик. Така... тука търсим кабел +15 който е черно/син

17.За да съм сигурен, че съм на правилния използвам 12волтовата крушка с двата кабела, закачам 1вия на маса по купето, 2рия на кабела в случая черно/син.Изпробваме по следния начин, подавам ключа на контакт и крушката светва, "ПРИ ЗАПАЛВАНЕ КРУШКАТА НЕ УГАСЯ"(може "леко" да намали светлината)

18.С 10ти номер ключ разхлабих леко този болт, като внимавах да не направя някъде маса, и свързах +,а- свързах на друг болт на купето

19.Избрах си това място за свирката на алармата...лесно и практично за мен, като внимавах защото има кабели под тази пластмаса.

20.Това е тапата която можете да вкарате или изкарате кабели към купето/капака на двигателя.На снимка 19 съм показал със синя стрелка къде точно е разположена.
Отрязвате едно от тези 4 които съм отбелязали с червен кръг, и всички размисли как и от къде приключват.

Това бяха основните компоненти(но не са единствените,не съм свързал мобилайзер за блокиране на двигателя, защото е ненужен за мен) към които си свързах/инсталирах алармата с централно заключване и понеже ми харесва да ми вдига прозорците.След тази инсталация се чувствам перфектно, психически и икономически.
И дано се срещат по често такива хора като egoist_ok / Здравко Ангелов който се нае да ми изпрати алармата до Кипър и да помогне до край за инсталацията.След като се върна в България, знам на кого да се доверя(което е най важно)за инсталиране на ксенон система.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=117397