Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г

Мнениеот System_error » Нед 07 мар 2021 0:38


:offtopic
Не превръщай темата в личен чат. Давай на лично...
Пишеш глупости и вероятно вече го осъзнаваш. Не е късно да се спреш да заблуждаваш хората с това дето си чувал.




Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г

Мнениеот System_error » Сря 17 мар 2021 16:44


Pepsito написа:Преди малко запалих колата в гаража, и я оставих да загрее на празен ход.Спрях парното в купето.Почнах да пипам маркучите към големия радиатор.Този след термостата, започна да се затопля някъде към 76 градуса(по таблото).Иначе колата си вдигна 90 градуса и така остана.Форсирах двигателя няколко пъти след това и си държеше 90 градуса.Не изчаках да се включи перката!Незнам, дали е нормално да отваря при тези 76/78 градуса?


Може и да е нормално. За един и същ мотор може да има два вида термостати. Образно казано - "летен" и "зимен". Летния отваря на 78, а зимния на 83 °C. Предполагам е ясно защо.
Работата ми е свързана с тежки машини. При тях почти винаги се предлагат и двата вида. Някои са с по три термостата, но това е друга тема :smile
Не знам при теб дали е така, но на ACV (моя двигател), поне в миналото е било. Това ми каза продавача, от който го купих. Вече се произвеждал само за 83°C. Не съм се задълбавал да проверявам.
Това, че задържа на 90 градуса е добре. Но имай предвид, че колата е в покой и през радиатора не преминава въздух със скорост 90 km/h. Т.е. почти няма какво да го охлади. Поне докато не се включат перките, при 95 - 100 °C. Предполагам, че е толкова.

А това е оригиналния термостат на моята кола.
01.jpg
02.jpg
03.jpg
03.jpg (95.62 KиБ) Видяна 1549 пъти


Почти нищо му няма и малко ме е яд, че сложих менте, ама ко да праиш. Свърши вече :confused

@ Pepsito
Прегледай си личните съобщения :smile


Pepsito
Мнения: 109
Регистриран на: Съб 14 мар 2020 14:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г

Мнениеот Pepsito » Пет 19 ное 2021 10:41


Здравейте! Смених термостата и антифриза, като преди това промих охладителната система. Не беше мръсна системата, нямаше утайки. Та , да споделя поведението на термостата. С новия термостат, бързо загрява и поддържа 90 градуса както в градско каране, така и на дълъг път! Забива на 90 градуса и не мърда.Парното е една идея по-добро.Даже ми падна малко разхода на гориво.Сваленият термостат е оригиналния, по него няма налепи от котлен камък! Явно в него е бил проблема!Бъдете здрави!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта