Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г
Не превръщай темата в личен чат. Давай на лично...
Пишеш глупости и вероятно вече го осъзнаваш. Не е късно да се спреш да заблуждаваш хората с това дето си чувал.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г
Pepsito написа:Преди малко запалих колата в гаража, и я оставих да загрее на празен ход.Спрях парното в купето.Почнах да пипам маркучите към големия радиатор.Този след термостата, започна да се затопля някъде към 76 градуса(по таблото).Иначе колата си вдигна 90 градуса и така остана.Форсирах двигателя няколко пъти след това и си държеше 90 градуса.Не изчаках да се включи перката!Незнам, дали е нормално да отваря при тези 76/78 градуса?
Може и да е нормално. За един и същ мотор може да има два вида термостати. Образно казано - "летен" и "зимен". Летния отваря на 78, а зимния на 83 °C. Предполагам е ясно защо.
Работата ми е свързана с тежки машини. При тях почти винаги се предлагат и двата вида. Някои са с по три термостата, но това е друга тема
Не знам при теб дали е така, но на ACV (моя двигател), поне в миналото е било. Това ми каза продавача, от който го купих. Вече се произвеждал само за 83°C. Не съм се задълбавал да проверявам.
Това, че задържа на 90 градуса е добре. Но имай предвид, че колата е в покой и през радиатора не преминава въздух със скорост 90 km/h. Т.е. почти няма какво да го охлади. Поне докато не се включат перките, при 95 - 100 °C. Предполагам, че е толкова.
А това е оригиналния термостат на моята кола.
Почти нищо му няма и малко ме е яд, че сложих менте, ама ко да праиш. Свърши вече
@ Pepsito
Прегледай си личните съобщения
Re: Смяна на термостат на голф 6 1,6 ТДИ 105 коня 2010 г
Здравейте! Смених термостата и антифриза, като преди това промих охладителната система. Не беше мръсна системата, нямаше утайки. Та , да споделя поведението на термостата. С новия термостат, бързо загрява и поддържа 90 градуса както в градско каране, така и на дълъг път! Забива на 90 градуса и не мърда.Парното е една идея по-добро.Даже ми падна малко разхода на гориво.Сваленият термостат е оригиналния, по него няма налепи от котлен камък! Явно в него е бил проблема!Бъдете здрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта