след доста ровене в интернет реших сам да си направя темпомат на моето ТДИ, става дума за мотор AHU, но би трябвало да е аналогично за 1Z, AFN. Разбира се най лесно е да си купиш лявата ръчка за мигачите и кабелите от Фолксваген (струват около 80 Евро понеже за Голф 3 няма готови комплекти, за Бийтъл и Пасат са по евтини) и да си ги сложиш, оригиналното си е най добре, но с подръчни средства за около 1-2 Евро и 2 часа работа може да се постигне същото.
Като начало трябва да се активира функцията темпомат в компютъра. Това става по следният начин:
С VAG-COM се логваш (функция 11) и се въввежда код 11463. Това е.
За да се провери дали е активирано във функция 08 група 01 ако 4то поле има стойност 255 темпомата е изключен, ако е 0 е включен.
Това е схемата:

Представлява 1 ключ с 3 позиции и един бутон за включване. Според мен лично ключа може да се махне и да остане само бутона. Нищо не пречи темпомата да е постоянно включен. Аз го направих само с 2 позиции- вкл. и изкл. Модула Е45 (шалтер за темпомат 00671) е темпомата. Обозначените с червен и жълт кръг контакти съответстват на подоло показаните на снимката. Кабелите са както следва от ляво на дясно: бял, син, червен/жълт, черен. Копчетата се вързват по схемата, няма нужда от допълнителни релета.
Това е щекера с вече включен темпомат, намира се зад бушоните:



Това е моето решение, като цяло е едно бутонче на лостчето за мигачите и един ключ на лицето на същото лостче, изглежда подобно на:

Което е оригинала.
Успех !
