Ето го решението:
Тъй като механизма на скоростния лост е толкова гениално-просто направен, единствения проблем който може да има е в превкл. механизъм на самата скоростна кутия.
Сменят се точно четири неща на стойност 24лв. и то оригинални от Порше.
Парт номерата на необходимите части:
02А 311 648 С
02A 301 227 M
02A 301 320 B
1K0 711 699
1. Разкачат се жилата на скоростния лост от към кутията.
- ако сте преди 2002г. са на шарнирна сглобка
- ако сте след 2002г. има скоби които трябва да се махнат за да се откчат жилата.
2. Механизма се държи за скоростната кутия с 2бр. М8 болта. Махате ги и с леко почукване вадите механизманагоре.
!!! много е важно скоростната кутия да е в неутрално положение преди да извадите механизма!!!
След като извадите механизма трябва да изглежда ето така:


3. Разглобяването на самия механизъм е елементарно няма да обяснявам как. Важното е добре да го почистите от ръжда и изпаднали съчми от разпадналлия се лагер!
4. Маха се с плоска отвертка семерингата от към жилата.
5. Тънката част е избиването на лагера през който минава оста на превключващия механизъм. Аз го избих като направих малки прорези откъм семерингата от горната част и бой с чук и секач.
!!! внимателно с ударите да не спукате алуминиевата част !!!!
- ето снимка на необходимите части (виждат се номерата) и подготвената чалуминиева част за с глобяване

6. След избиване на лагера мажете леко с грес и набвате новия лагер:

7. Слага се новата семеринга с леко почукване:


8. На оста се нанизва гуменото уплътнение и механизма се сглобява по обратния ред.

9. Монтирате на ск. кутия и регулирате жилата.
Честито!
Радвате се на префектно прежключване на скоростите :thup
П.П.
Жокер - какво следва след това?

Това ще го опиша в нова тема като му дойде времето 18+