Необходими инструменти:клещи секачки, пробна лампа, отвертка звезда РН2, тиксо (плътно), кабелни превръзки "свински опашки" и много нерви

Досега съм монтирал няколко аларми, ама се на Голф2.
1.Сваляне на пластмасата под волана и капака на предпазителите, двата капака на волана.
2.След свалянето се освобождава место за достъп до кабелите и т.н.
3.Добре е да се закупи читава българска аларма , а не някоя китайска.....
4.След демонтажа на капаците се пристъпва към определяне на мястото на монтиране на самата аларма, аз лично я вързах с кабелни превръзки тип "свински опашки" към една планка отдолу под волана.
5.Кабелните проводници излизащи от алармата не се подрязват предварително, а в последствие с необходимата дължина.
6.Свързване на захранващите проводници към 12V: +12V се хваща лесно от буксата на контактния ключ като червения кабел е +.
7.На алармата е нужно да се върже масата като тя се свързва с гайка или болт към металното шаси.Дотук добре...
8.След захранване на алармената система с напрежение се свързва проводника обозн. с АСС който се свързва към черно-жълтия проводник от буксата на конт.ключ.
9.Следват мигачите ляв и десен които трябва да светят при задействане на алармата.Двата кабела за мигачите се свързват към намиращата се отдясно на волана букса със 7 кабелчета като те се свързват на 3 и 7 кабел, които са черно-зелен и черно-бял кабел.
10.След мигачите идва ред на централното заключване което в повечето случаи е оригинално с компресор.Централното заключване се свързва лесно като се използва сивия и зелен проводник на буксата захранваща шофьорската врата.Буксата е закрепена на гредата на шофьорската врата.Използват се нормално отворените и нормално затворените контакти релетата на алармата.За целта е нужно да се захранят двата проводника които са отбелязани с "общ".Двата общи проводника се захранват с +12V за да може при вкл. и изкл. на алармата да се подава плюс на централното закл.
11.Ел.стъкла:При вграден "комфорт модул" за вдигане на ел.стъкла /както е при мен/ е нужно да се подаде по дълъг импулс за вдиганен на стъклата и те работят без проблем и без допълнително опроводяване.
12.Задействане при отв. на врати.За целта е нужно да се свърже проводника ""врата"-" от алармата към втората букса /зад първата/ на гредата като цвета на кабела е кафяв с бяла лента.
13.Свързване на сирената: Сирената се захваща на удобно за монтаж место по възможност без пробиване на ламарина, а с употреба на кабелни превръзки и тиксо.Тя се захранва с един проводник от алармата, а другия или е на маса или е на плюс зависи от алармата, като в инструкцията е описано.
14.Втори кабел ""врата"-" се свърза с метални бутон който се закрепва под капака на двигателя в близост до стъклото, като се пробива отвор с Ф6мм и се стяга добре за добра маса.Регулира се с гайките на необходимата височина, за добро задействане при минимално движение за отв.на предния капак.
Още един път кабелите:
+12V буксата на контактния ключ - червен
АСС буксата на контактния ключ - черен с жълата лента
Ц.закл.:букса на гредата сив и зелен /откл. и закл./, червен с жълта лента /+12V/за захр.на общите кабели на алармата-същите проводници се използват и за вдигане на ел.стъклата чрез активиране на функция"Дълго заключване"
"ключ-плафон" на средната греда, за задействане при отв. на врата - свързва се кабел ""врата"-" за кафяв с бяла лента на задната букса на предната греда
Дано да съм бил полезен и ако се сетя нещо ще допълвам...