Процедурата се прави понеже, по принцип и заводски, не могат да се сменят само тампони, а се продава цяла щанга.
1 - Набавяне на тампони на стаб. щангата (тези са febi)
2 - разкачат се долните краища на биалетите, за да остане стаб.щангата свободна.
3 - Свалят се болтовете на тампоните и директно се разпробива със бургия 11мм през моста нагоре и през заводските гайки, които с периферията си държат тампона капсулован.
4 - Тампона се разделя на две части, малко е трудно разделянето, за това може да се използва и директно бургия 11.5мм.
5 - Сваля се целия тампон с металните части.
6 - Взимат се нови 4 болта с 4 гайки според големината на новите отвори.
7 - Новите гайки се точковат на дъговидната част за по-голяма устойчивост на конструкцията.
8 - Монтира се новия, вече разглобяем, тампон и се притяга.
9 - Биалетите се връщат по местата си.
10 - Отваряте си студена бира.
Passat b 6/7 подмяна на тампони на стабилизираща щанга
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- miro_hack
- Мнения: 514
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Passat b 6/7 подмяна на тампони на стабилизираща щанга
- Прикачени файлове
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта