Как да третирам ръждичка

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Как да третирам ръждичка

Мнениеот nigga » Пет 22 юни 2007 19:04


значи по ръба на задния калник след като свалих веждата лъсна малко ръжда.понеже не съм обработвал ръжда се чуда как да го направя.мисля си да щкуркам до блясък,после грунд и накрая боя.но прочетох по форума и за "преобразувател на ръжда".та искам да попитам какво е това,кога се нанася и как?

ПОЗДРАВИ




Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пет 22 юни 2007 19:10


Малко пластмасово шишенце (обикновено е такова), църкаш от него върху ръждата и оставяш 20 мин. После забърсваш с парцал и се залавяш с шкурката! Обезмасляваш. След това нанасяш със спрей грунда (или както ти решиш). Накрая боята и за завършек - лак.
Дано не съм пропуснал нещо.


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пет 22 юни 2007 19:18


мерси колега


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Пет 22 юни 2007 19:42


blagoykata написа:Малко пластмасово шишенце (обикновено е такова), църкаш от него върху ръждата и оставяш 20 мин. После забърсваш с парцал и се залавяш с шкурката! Обезмасляваш. След това нанасяш със спрей грунда (или както ти решиш). Накрая боята и за завършек - лак.
Дано не съм пропуснал нещо.

И аз благодаря,имам малко ръждичка на левия праг, ще опитам същото.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 22 юни 2007 23:59


Не е толкова просто , колкото звучи :)
Трябва да се използва и кит...


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Съб 23 юни 2007 5:19


The_Machine написа:Не е толкова просто , колкото звучи :)
Трябва да се използва и кит...



:да:

знаех си, че нещо съм забравил


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 23 юни 2007 21:09


Добре де , айде...

Започвате с шкурка 60 :!: , да 60, яко груба и надирате метала до пълна липса на ръжда... ако щете и ръждопреобразувател ползвайте , но после хубаво обезмаслете с кореселин. Така , както е надрана ламарината хубаво налагате тънък слой кит и изчаквате да изсъхне. Ако не е достатъчно дебел слоя отново надирате с 60 и нанасяте втори слой кит. Когато нивото на кита е с около 1-2 мм повече от останалата част започвате да изравнявате със 120 шкурка , след това 200 , 400 , 1000 , 1500, с 2000 матирате боята наоколо за преливка.
Засега нанасянето на боята не ми е особен специалитет, тъй че не смея да казвам нищо :)


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 23 юни 2007 22:20


Колега преди в една тема бях обяснил метода е изпитан...
Ето линк: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Дано съм бил полезен :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 24 юни 2007 0:16


Всичко хубаво колеги, но не забрявайте да измиете ръждопреобразователя с вода и, ако може го изчакайте повечко, да кажем 1 нощ, но не повече от 24часа 8) ... :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 24 юни 2007 23:16


И за малки петна ползвайте коректора за който съм писал в другата тема/теми.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 25 юни 2007 11:34


ръждопреобразовател wurth, ама от щатите да е. струва към 80лв...само намазваш с него без нищо да правиш друго и няма такова ЧУДО...тои е един бяло син, като намажеш стават яко мехурчета, не като от тия зелените български...след това след 15 мин някаде се чака и метала е черен и грундиран :!: дори така да се остави повече ръжда няма да хване гаранция, много е добро това нещо бояджията ми го е показал, ама е много скъпо и няма смисъл за едно петънце примерно да се купува...


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 25 юни 2007 13:09


Имаше една поговорка "жена и ръжда тръгнат ли, спиране няма" :wink:

Дано поне някой измисли как да спре ръждата mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 25 юни 2007 14:26


Ръжда се спира само с флекса.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пон 25 юни 2007 18:26


Ето как се употребява(на английски):
RUST-STOP PRIMER
Properties: Provides long-lasting protection against corrosion and sub-surface rusting.
Applications: Vehicle construction, ship building, metal and steel construction, tool manufacturing, bridge building, tank construction, pipeline construc- tion, container construction, agriculture and forestry, municipal management, construction machines etc.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Stir material well before use. Apply two thick coatings approx. 1 hour apart.

RUST CONVERTER
Properties: Reliably stops the corrosion process and offers and optimised application surface for additional painting work. Rust converter penetrates into the rust, reacts with the rust and converts iron oxide into a stable, insoluble, blue-black, metallo-organic complex.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Apply even, thin coating with brush or roller. Avoid runs. Paint over within 48 hours. Comply with reac- tion time. Mask off surfaces not to be treated.
Note: Do not wash off treated surfaces with water. Immediately wash rust converter off painted surfaces. Do not use in direct sunlight, on hot surfaces over +40°C and when there is a dan- ger of frost. Protect from frost. Clean device with water after use.
Изображение


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 26 юни 2007 13:03


vit_autosofia написа:Ръжда се спира само с флекса.

ето ти едно наистина добро решение



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта