значи по ръба на задния калник след като свалих веждата лъсна малко ръжда.понеже не съм обработвал ръжда се чуда как да го направя.мисля си да щкуркам до блясък,после грунд и накрая боя.но прочетох по форума и за "преобразувател на ръжда".та искам да попитам какво е това,кога се нанася и как?
ПОЗДРАВИ
Как да третирам ръждичка
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
blagoykata написа:Малко пластмасово шишенце (обикновено е такова), църкаш от него върху ръждата и оставяш 20 мин. После забърсваш с парцал и се залавяш с шкурката! Обезмасляваш. След това нанасяш със спрей грунда (или както ти решиш). Накрая боята и за завършек - лак.
Дано не съм пропуснал нещо.
И аз благодаря,имам малко ръждичка на левия праг, ще опитам същото.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре де , айде...
Започвате с шкурка 60
, да 60, яко груба и надирате метала до пълна липса на ръжда... ако щете и ръждопреобразувател ползвайте , но после хубаво обезмаслете с кореселин. Така , както е надрана ламарината хубаво налагате тънък слой кит и изчаквате да изсъхне. Ако не е достатъчно дебел слоя отново надирате с 60 и нанасяте втори слой кит. Когато нивото на кита е с около 1-2 мм повече от останалата част започвате да изравнявате със 120 шкурка , след това 200 , 400 , 1000 , 1500, с 2000 матирате боята наоколо за преливка.
Засега нанасянето на боята не ми е особен специалитет, тъй че не смея да казвам нищо
Започвате с шкурка 60

Засега нанасянето на боята не ми е особен специалитет, тъй че не смея да казвам нищо

- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега преди в една тема бях обяснил метода е изпитан...
Ето линк: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Дано съм бил полезен
Ето линк: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Дано съм бил полезен

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ръждопреобразовател wurth, ама от щатите да е. струва към 80лв...само намазваш с него без нищо да правиш друго и няма такова ЧУДО...тои е един бяло син, като намажеш стават яко мехурчета, не като от тия зелените български...след това след 15 мин някаде се чака и метала е черен и грундиран
дори така да се остави повече ръжда няма да хване гаранция, много е добро това нещо бояджията ми го е показал, ама е много скъпо и няма смисъл за едно петънце примерно да се купува...

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ето как се употребява(на английски):
RUST-STOP PRIMER
Properties: Provides long-lasting protection against corrosion and sub-surface rusting.
Applications: Vehicle construction, ship building, metal and steel construction, tool manufacturing, bridge building, tank construction, pipeline construc- tion, container construction, agriculture and forestry, municipal management, construction machines etc.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Stir material well before use. Apply two thick coatings approx. 1 hour apart.
RUST CONVERTER
Properties: Reliably stops the corrosion process and offers and optimised application surface for additional painting work. Rust converter penetrates into the rust, reacts with the rust and converts iron oxide into a stable, insoluble, blue-black, metallo-organic complex.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Apply even, thin coating with brush or roller. Avoid runs. Paint over within 48 hours. Comply with reac- tion time. Mask off surfaces not to be treated.
Note: Do not wash off treated surfaces with water. Immediately wash rust converter off painted surfaces. Do not use in direct sunlight, on hot surfaces over +40°C and when there is a dan- ger of frost. Protect from frost. Clean device with water after use.

RUST-STOP PRIMER
Properties: Provides long-lasting protection against corrosion and sub-surface rusting.
Applications: Vehicle construction, ship building, metal and steel construction, tool manufacturing, bridge building, tank construction, pipeline construc- tion, container construction, agriculture and forestry, municipal management, construction machines etc.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Stir material well before use. Apply two thick coatings approx. 1 hour apart.
RUST CONVERTER
Properties: Reliably stops the corrosion process and offers and optimised application surface for additional painting work. Rust converter penetrates into the rust, reacts with the rust and converts iron oxide into a stable, insoluble, blue-black, metallo-organic complex.
Use: The application surface must be clean, dry and grease-free. Remove dissolved rust, paint and dirt with a wire brush, scraper etc. Apply even, thin coating with brush or roller. Avoid runs. Paint over within 48 hours. Comply with reac- tion time. Mask off surfaces not to be treated.
Note: Do not wash off treated surfaces with water. Immediately wash rust converter off painted surfaces. Do not use in direct sunlight, on hot surfaces over +40°C and when there is a dan- ger of frost. Protect from frost. Clean device with water after use.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта