Смяна Monojetronik с DIGIFANT II
Точно и ясно показано с много снимков матерял
http://www.av-com.net/mk2/change.htm
Monojetronik --> DIGIFANT II
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Тва ще рече че минаваш от моноинжекцион на пълна инжекция като на Г2 ГТИ или с други думи минаваш от 90 на 112 коня !!!!
За цена имай предвид:
1. ЕКУ+кабели
2. Колектори
3. Дебитомер
4. Горивна релса+дюзи
5. Разни малки детайли като гарнитури за колактори и тн.
Няма да е евтино 1 и 3 са най скъпи
Ако си късметлия може да се разминеш с 1000-1200 лева
За цена имай предвид:
1. ЕКУ+кабели
2. Колектори
3. Дебитомер
4. Горивна релса+дюзи
5. Разни малки детайли като гарнитури за колактори и тн.
Няма да е евтино 1 и 3 са най скъпи
Ако си късметлия може да се разминеш с 1000-1200 лева
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Не може да се каже кое ще има повече проблеми, но може да се каже кое ще върви повече и колко ще харчи.....щото моноинжекцията при 90 коня дава около 10 л градско, а пък пълната инжекция при 112 коня в случая на Digifant-a ще върви повече при разход около 9л градско, щото дозира по добре на всеки цилиндър, а не налива с кофата отгоре като моното.... 

колега ако можеш дай малко повече инфо освен този снимков матерял!
по тези снимки така като гледам се сменят само кулекторите,а не цялата глава ???
биелите дали ще издаржат като се направи този номер???
и за каква инжекция става въпрос от PB мотор ли?
а помпата не трябва ли да се сменя и тя ?
а какво влияние ще окаже на скоросната кутия не трябва ли да се смени и тя? полуоските дали ще издаржат???
даите малко повече инфо???
по тези снимки така като гледам се сменят само кулекторите,а не цялата глава ???
биелите дали ще издаржат като се направи този номер???
и за каква инжекция става въпрос от PB мотор ли?
а помпата не трябва ли да се сменя и тя ?
а какво влияние ще окаже на скоросната кутия не трябва ли да се смени и тя? полуоските дали ще издаржат???
даите малко повече инфо???
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Бензинова помпа може да се наложи, но не гарантирам, иначе на база тва взимаш колекторите от PB мотор, ЕКУ-то, кабелите за ЕКУ-то, горивна релса с дюзите, дебитомер и общо взето си готов....
Цилиндрите ще издържат, полоските също, знаеш ли колко зор трябва да видят рея полоки за да се скусат, ти няма да постигнеш 250+ коня с тва а саом 112.... за сметка на тва си пълна инжексия и се радваш
Скорости винаги можеш да си смениш ако искаш, тва да ти е проблема, кеф ти къси кеф ти дълги, но оригиналната няма да ти е проблем ако не искаш вече нещо по-така изкусорено заедно с двигателя....
Аз лични бих го направил, ако имам ресурси, намерих си колектори с дебитомер и въздушен филтър с тръбите от PB за 250 евро..... след тва само ЕКУ и кабели и помпа евентуално и съм готов.....
Цилиндрите ще издържат, полоските също, знаеш ли колко зор трябва да видят рея полоки за да се скусат, ти няма да постигнеш 250+ коня с тва а саом 112.... за сметка на тва си пълна инжексия и се радваш

Скорости винаги можеш да си смениш ако искаш, тва да ти е проблема, кеф ти къси кеф ти дълги, но оригиналната няма да ти е проблем ако не искаш вече нещо по-така изкусорено заедно с двигателя....
Аз лични бих го направил, ако имам ресурси, намерих си колектори с дебитомер и въздушен филтър с тръбите от PB за 250 евро..... след тва само ЕКУ и кабели и помпа евентуално и съм готов.....
значи си сигорен че само с колекторите става???
искам да знам със сигорност,защото намерих пц-то+инжекцията с колекторите мн тънко за 250 кинта искам сигорен одговор за да знам да ги взимам ли ???
така относно за кутията дай някакв савет каква да търся без това моета издава багажа , както знаеш мотора е RP та кажи от какъв мотор да търся кутия та да стане по добър ефект?
искам да знам със сигорност,защото намерих пц-то+инжекцията с колекторите мн тънко за 250 кинта искам сигорен одговор за да знам да ги взимам ли ???
така относно за кутията дай някакв савет каква да търся без това моета издава багажа , както знаеш мотора е RP та кажи от какъв мотор да търся кутия та да стане по добър ефект?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Намираш катастрофирал автомобил с такъв мотор и му прехвърляш инжекциона на твоята, може да вземеш и от мотор 2Е.Значи с блок от 2Е с инжекция Дигифант 2 мисля беше, могат да се постигнат 140 конски сили без турбо и други такива...Аз съм с къси скорости и ускорява страшно добре, с дългите печелиш икономия и по-висока максимална скорост на всяка предавка.Ако искаш да се режеш си взимаш къси скорости, като развъртиш мотора до 7000-8000 оборота, максималната скорост не те бърка дори и с късите предавки 

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
mr.armany написа:значи си сигорен че само с колекторите става???
искам да знам със сигорност,защото намерих пц-то+инжекцията с колекторите мн тънко за 250 кинта искам сигорен одговор за да знам да ги взимам ли ???
така относно за кутията дай някакв савет каква да търся без това моета издава багажа , както знаеш мотора е RP та кажи от какъв мотор да търся кутия та да стане по добър ефект?
Аз съм 90% сигурен че ще стане, за скорости как да ти кажа имаш избор....
Ако следваш това дето е показано на сайта ще се оправиш и сам....колекторите са същите, нова гарнитурка за тях, ЕКУ-то ти управлява инжекциона, дебитомер да не забравиш и кабелите за ЕКУ....
да но като гледам снимките, убарни внимание на тези където е дадено че на самата глава има дупки с резба за дюзите, затова че малко се замислям че някой си е направил базик с снимките защото по принцип на моното на главата няма такива дупки ,а на пълната инжекция на някой модели е така а на др. дюзите са на самите кулектори!
такаче нещо ме самняват тези снимки!
такаче нещо ме самняват тези снимки!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта