Monojetronik --> DIGIFANT II

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Monojetronik --> DIGIFANT II

Мнениеот tyo » Вто 19 апр 2005 1:03


Смяна Monojetronik с DIGIFANT II
Точно и ясно показано с много снимков матерял
http://www.av-com.net/mk2/change.htm




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 22 апр 2005 0:29


Това какво ще рече? Повече мощност или какво? И ако да, колко стрва? :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 22 апр 2005 13:34


Тва ще рече че минаваш от моноинжекцион на пълна инжекция като на Г2 ГТИ или с други думи минаваш от 90 на 112 коня !!!!

За цена имай предвид:
1. ЕКУ+кабели
2. Колектори
3. Дебитомер
4. Горивна релса+дюзи
5. Разни малки детайли като гарнитури за колактори и тн.

Няма да е евтино 1 и 3 са най скъпи

Ако си късметлия може да се разминеш с 1000-1200 лева


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 22 апр 2005 16:10


ехеее... аз се надявах на нещо от сорта на 300-400 лева... ама нали не разбирам и като видя нещо започвам да си фантазирам. Значи digifanta e е по-добре от моно инжекция... Но сигурно и проблемите му са повече... ок, благодаря, че ме просветли! :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 23 апр 2005 16:14


Не може да се каже кое ще има повече проблеми, но може да се каже кое ще върви повече и колко ще харчи.....щото моноинжекцията при 90 коня дава около 10 л градско, а пък пълната инжекция при 112 коня в случая на Digifant-a ще върви повече при разход около 9л градско, щото дозира по добре на всеки цилиндър, а не налива с кофата отгоре като моното.... :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 23 апр 2005 18:07


Значи да събирам парички и да правя пасата от моно инжекция на пълна инжекция...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 23 апр 2005 18:18


ДА...... :lol: аз се надявам тва лято или следващото най късно щото после идват по сериозни неща -> ТУРБО!!!! :twisted:


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Съб 23 апр 2005 19:48


колега ако можеш дай малко повече инфо освен този снимков матерял!
по тези снимки така като гледам се сменят само кулекторите,а не цялата глава ???
биелите дали ще издаржат като се направи този номер???
и за каква инжекция става въпрос от PB мотор ли?
а помпата не трябва ли да се сменя и тя ?
а какво влияние ще окаже на скоросната кутия не трябва ли да се смени и тя? полуоските дали ще издаржат???
даите малко повече инфо???


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 23 апр 2005 20:24


prj57, дали си струва изобщо да се разправям... Е, турбо не мога и да го сънувам дори... (едвам намерих 10 лева за бензин да отида на срещата утре, па камо ли за нещо друго...).


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 24 апр 2005 15:53


Бензинова помпа може да се наложи, но не гарантирам, иначе на база тва взимаш колекторите от PB мотор, ЕКУ-то, кабелите за ЕКУ-то, горивна релса с дюзите, дебитомер и общо взето си готов....

Цилиндрите ще издържат, полоските също, знаеш ли колко зор трябва да видят рея полоки за да се скусат, ти няма да постигнеш 250+ коня с тва а саом 112.... за сметка на тва си пълна инжексия и се радваш :D

Скорости винаги можеш да си смениш ако искаш, тва да ти е проблема, кеф ти къси кеф ти дълги, но оригиналната няма да ти е проблем ако не искаш вече нещо по-така изкусорено заедно с двигателя....

Аз лични бих го направил, ако имам ресурси, намерих си колектори с дебитомер и въздушен филтър с тръбите от PB за 250 евро..... след тва само ЕКУ и кабели и помпа евентуално и съм готов.....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 24 апр 2005 19:42


Много ми се иска да го направя от моно на пълна, обаче както знаеш, тука в BG имаме (повечето хора) един голям проблем - хроничен недостиг на пари. Та за сега смятам да си карам 90-те (80-те) кобили и тва е... :?


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Пон 25 апр 2005 19:12


значи си сигорен че само с колекторите става???
искам да знам със сигорност,защото намерих пц-то+инжекцията с колекторите мн тънко за 250 кинта искам сигорен одговор за да знам да ги взимам ли ???
така относно за кутията дай някакв савет каква да търся без това моета издава багажа , както знаеш мотора е RP та кажи от какъв мотор да търся кутия та да стане по добър ефект?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 25 апр 2005 19:57


Намираш катастрофирал автомобил с такъв мотор и му прехвърляш инжекциона на твоята, може да вземеш и от мотор 2Е.Значи с блок от 2Е с инжекция Дигифант 2 мисля беше, могат да се постигнат 140 конски сили без турбо и други такива...Аз съм с къси скорости и ускорява страшно добре, с дългите печелиш икономия и по-висока максимална скорост на всяка предавка.Ако искаш да се режеш си взимаш къси скорости, като развъртиш мотора до 7000-8000 оборота, максималната скорост не те бърка дори и с късите предавки :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 26 апр 2005 17:52


mr.armany написа:значи си сигорен че само с колекторите става???
искам да знам със сигорност,защото намерих пц-то+инжекцията с колекторите мн тънко за 250 кинта искам сигорен одговор за да знам да ги взимам ли ???
така относно за кутията дай някакв савет каква да търся без това моета издава багажа , както знаеш мотора е RP та кажи от какъв мотор да търся кутия та да стане по добър ефект?


Аз съм 90% сигурен че ще стане, за скорости как да ти кажа имаш избор....

Ако следваш това дето е показано на сайта ще се оправиш и сам....колекторите са същите, нова гарнитурка за тях, ЕКУ-то ти управлява инжекциона, дебитомер да не забравиш и кабелите за ЕКУ....


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Вто 26 апр 2005 18:17


да но като гледам снимките, убарни внимание на тези където е дадено че на самата глава има дупки с резба за дюзите, затова че малко се замислям че някой си е направил базик с снимките защото по принцип на моното на главата няма такива дупки ,а на пълната инжекция на някой модели е така а на др. дюзите са на самите кулектори!
такаче нещо ме самняват тези снимки!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта