Подготовка за боядисване

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Подготовка за боядисване

Мнениеот nigga » Нед 15 юли 2007 17:53


знамчи колата ми се нуждае от 1 нова бойчка.като всеки автомобил от 91год си има свойте кусури.та искам сам да я подготя за боя и след отва само майстора да ми я пръсне.няма сериозни неща(забележки)по колата-1 2 малки ръждички които знам как да отстаня.като ги оставиме тях на стана какво друго трябва да направя за да я подготва и майстора само да я пръсне да не се занимава с нищо друго.колата е черно металиче




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 15 юли 2007 20:52


Ако не си се занимавал с нищо подобно до сега по-добре не се захващай сам 8)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Подготовка за боядисване

Мнениеот petko5 » Нед 15 юли 2007 21:04


nigga написа:знамчи колата ми се нуждае от 1 нова бойчка.като всеки автомобил от 91год си има свойте кусури.та искам сам да я подготя за боя и след отва само майстора да ми я пръсне.няма сериозни неща(забележки)по колата-1 2 малки ръждички които знам как да отстаня.като ги оставиме тях на стана какво друго трябва да направя за да я подготва и майстора само да я пръсне да не се занимава с нищо друго.колата е черно металиче


Ако не си занимавал, НЕДЕЙ!!!!
Подготовката за боядисване е много важната част в една кола, за да изглежда добре на външен вид и да изкара поне 3г. :wink:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 16 юли 2007 8:41


ххххххххххххххххххххххх
ми може и да сте прави.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 16 юли 2007 9:25


nigga написа:ххххххххххххххххххххххх
ми може и да сте прави.



Да прави са колегите!!!


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пон 16 юли 2007 9:46


На своя глава недей,че да не стане по-скапо боядисването. :?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 16 юли 2007 23:13


че и черното е най-трудно щото после най- много му личат дефектите


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: .

Мнениеот ChernoGTI » Вто 17 юли 2007 8:40


biostrong написа:че и черното е най-трудно щото после най- много му личат дефектите

зависи от боята начина на подготвяне(материали , химикали)и дали не си я боядисвал със спрей преди тва :lol:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 29 юли 2007 0:12


Па редно ли е човека да даде 250 лв. за едното търкане .....
Аз съм си боядисвал четери коли и досега всичките съм си ги подготвял сам като първата и последната са станали добре без забележки ,на бояджията плащам 30 лв. само за пръскане на обикновена,40 акрил,50 металик..
Грешка съм направил само че веждите на първата кола за боядисване ги търках с телена четка на бормашина и след като лъсна до блясък реших че съм доволен а се оказа че съм полирал ръждата след 6 месеца разбира се :oops: Давай смело няма философия само свободно време и мерак...на който му изглежда сложно да не спъва човека !!Ако решиш да правиш нещо питай и ще помагам с съвети ....

П.с Ако колата има много гънки и такива подобни и изисква шприцоване трябва да имаш компресор и пистолет с по голяма дюза ....ако нямаш ...лошо....бояджията пак че те одере !!Но имай предвид че по добре от теб самия никой няма да ти я подготви ...както се казва с любов :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 29 юли 2007 7:15


Не става само с търканеее....трябва и акъл :lol:
Задължитлелно трябва шприц кит на местата където си китосвал защото ще има граници. Там където е имало ръжда ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с хубав преобразувател (например на вюрт), отгоре се шприцва с ЕПОКСИДЕН ШПРИЦ и чак тогава китосваш-търкаш-шрицваш. Оставяш я за около седмица на слънце (но не и на дъжд) за да "напие" кита и шприца, ръсиш черен спрей за контрола и търкаш на вода за боядисване докато изчезнат точките от спрея.Ако протъркаш върху кит ще :cry: .Шуплите клепиш с нитро кит и я даваш на майстора си да се изгаври с пистолета :)


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Нед 29 юли 2007 11:00


:roll: много мнения много различни.вчера говорих с 1 майсторче за тея неща.човека работи добре защото см му карал служебната кола да прави пък и други съм виждал които е направил на мой приятели.

общо иде реч за това:
раздуване на калници,премахване на лайсни,работа по задната врата(номера да се направи като на колегата FreeSoul) и още 1 тон малки неща за запушване (дупки на антени,мигачите от предната броня......),сам си прави подготочката,материалите всички от него,боядисване на матовите елементи в черен гланц,приспособяване към вратите за монтиране на дръжки от Голф 3-само от пред,а задните дръжки ще се запушат и боядисването на колата в черно металиче..........може нещо да изпускам.........................

ОБЩА ЦЕНА 600лв :roll: мен ми се вижда горе долу добре.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 29 юли 2007 11:53


цената е повече от перфектна но според мен не очаквай чудеса :( !


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 29 юли 2007 13:23


Напълно съм съгласен с колегата alpine :да:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 29 юли 2007 18:39


Dobromirski написа:Не става само с търканеее....трябва и акъл :lol:
Задължитлелно трябва шприц кит на местата където си китосвал защото ще има граници. Там където е имало ръжда ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с хубав преобразувател (например на вюрт), отгоре се шприцва с ЕПОКСИДЕН ШПРИЦ и чак тогава китосваш-търкаш-шрицваш. Оставяш я за около седмица на слънце (но не и на дъжд) за да "напие" кита и шприца, ръсиш черен спрей за контрола и търкаш на вода за боядисване докато изчезнат точките от спрея.Ако протъркаш върху кит ще :cry: .Шуплите клепиш с нитро кит и я даваш на майстора си да се изгаври с пистолета :)


Това което си написал колега е задължително когато правиш корекции т.е без цялосно боядисване .....



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта