Размисли и страсти - Озон vs Пиербург

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Размисли и страсти - Озон vs Пиербург

Мнениеот disela » Вто 03 юни 2008 19:17


Така значи някой може да са запознати, някой не, голфа от гаража >< 1.6 мотор EZ, очевидно много проблеми с карба - пиербург 2ее, термо-патрони, вакуми, дава ми разход 10+ мисля че е нормален, но (винаги има едно НО) има една дубка някъде към 1500 оборота, незнам точно. . нямам оборотомер някъкси все едно да угасне, и тръгва. Също така карам на 5та, подавам газ, и почва да се замисля, оттам трябва да върна педала и да подам плавно газ, тогава започва да набира.

Та запознах ви с проблема, доколкото чета често срещан е . .

Разгледах форума, видях че някой колеги са присадили ладови крабове, викам и аз да пробвам, резултатите от една страна добри от друга лоши, направих фланец и хакнах карборатор "Озон" от "жигула 1300", като за начало да кажа на жигата даваше разход около 10-ктата. Първият път със смукач колата запали учудващо лесно и заработи добре, имаше работа по жилото за газта и фланеца, така че след като запалих форсирах малко свалих го и издокусурих недостатъците. След това качвам го пак, а да запали -- неще, оказаха се свещите, смених ги и запалих.За нещастие, прегледах всички жиглиори по 5 пъти, продухвах, така и не се появиха ниските обороти. Все пак много мерак да пробвам, и я подкарах така, колата беше доста пъргава, смея да кажа че така вървежна до сега несъм я виждал, изрязва си се, няма "дупки". От място- 1ва- пилеж, 2ра пилеж, 3та-газ със около 80-90 на пясък, припомпих съединителя и остави следи. Също така колата доста си промени звука, някъкси спортно ръмжеше(карах без въздушен филтър), и от самото засмукване на въздух се получаваше доста готин звук. Абе откъм вървеж 10 от 10 давам.

Като я пребрах що да видя
:shock :shock за кръгчето (2км. та и по малко) полвин литър бензин :woooow: :woooow: :woooow:
свалях го след това 20 пъти още за профилактики, смяна на жиглиори, продухване и накрая се ядосах, че 2 дена се занимавам и си качих пиербурга. . .

Но сега пак ме чеше крастата да го сложа, говорих с няколко майстора всеки различно вика, един ми казва че щял да метне коляновия вал, да стане на попара всичко. .

другия ми вика че нямало как руснака да е измислил нещо повече от немеца и като цяло Озона си е лапачка

трети ми каза че пък ако е износен самият карборатор нямало оправия
трябва нов, и че кво и да сменям жиглиори, разхода нямало да се промени,

също ми казаха че при "Озоните" бил много важен филтъра и без него нямало как да работи колата добре, за съжаление неможах да пробвам.

Всякъква информация ще ми е полезна, идей, всичко ще изпробвам

:D :D




Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 03 юни 2008 19:44


Аз този номер го правих преди 2 години на 1.8. Вече много малко си спомням, но ще ти кажа къде бяха мойте грешки. Като за начало се увери, че не ти дърпа някъде въздух от фланеца ! Аз си мислех, че няма начин от там да ми влиза въздух, но се оказа обратното. Всимаш си един карбураторен спрей....абе спрей за почистване на карбуратор.. и на запалена кола почваш да пръскаш с него по фланеца, ако колата загасне или си мени оборотите значи някъде от там смуче, и ебава работата ! Другото което си спомням е, че след като сложех карба отскочих до магазина и накупих една шепа жигльори от всички видове лади :lol: после след два дни проби си го нагласих на вкус 8) За разход на бензин не падаше под 15 при яки ръчки ! Затова пък на газ си лапаше нормално 7-8. Ако сега го правех този щях да лепна една ломбда сонда някъде след колектора и да меря смесите...бедна или богта е...та така..... :roll:


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот disela » Вто 03 юни 2008 20:19


ами замислям се за вариянта с газ

За въздуха го знам но несъм проверявал, мислех си че не дърпа

Интересуваше ме разхода на бензин, та сега питането ми към теб колега е
има ли разлика в разхода на газ при двата карборатора

ладовия е с по големи камери .. и да кажем механично отваряне на втората клапа
би ли трябвало разхода на газ да е по-малък при него ?


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Сря 04 юни 2008 16:56


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golf_sport_team
Мнения: 165
Регистриран на: Сря 10 окт 2007 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re:

Мнениеот golf_sport_team » Нед 14 ное 2010 19:39


и аз имам същия проблем с този карб. и се чудя от какво да сложа, някои хора казват да сложа от ауди 1.8 със ръчния смукач а други да си оправя моя с един ремонтен комплект и да си реша проблемите.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Размисли и страсти - Озон vs Пиербург

Мнениеот freestyler911 » Нед 14 ное 2010 21:04


По хубаво от оригиналното няма! Ремонтирайте си колите и си карайте спокойно. Колкото и гуми да се пилят и на 5-та да пали гумите рога няма да пуснете, а само главоболия ще си създадете. Ясно е че не е това целта на занятието ви, но все пак...


Потребителски аватар
JoRko_TaiSanA
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Размисли и страсти - Озон vs Пиербург

Мнениеот JoRko_TaiSanA » Пон 15 ное 2010 20:50


Озон не е от най-добрите карбове на лада, не че имат много видове :Mr Green Fun .От филтъра на бензин може да нямаш добър празен хот но не и разход :wink: Препоръчвам ти от жилула чисто механичен карб.Каквото и да си говорим електронно управляема горивна система (изправна) винаги ще е с по-нисък разход от карба на бензин става въпрос, за гас както знаем те са си приятели с карбуратора mhihi . Проблема ти е в настройки изтегли си от тук литература за твоя карбуратор http://www.ladaclub-bg.com/literature прочети, направи пак реглаж сам, ако пак не си доволен търси някой по-вещ да го пипне :wink: Успеж :!:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта