Та запознах ви с проблема, доколкото чета често срещан е . .
Разгледах форума, видях че някой колеги са присадили ладови крабове, викам и аз да пробвам, резултатите от една страна добри от друга лоши, направих фланец и хакнах карборатор "Озон" от "жигула 1300", като за начало да кажа на жигата даваше разход около 10-ктата. Първият път със смукач колата запали учудващо лесно и заработи добре, имаше работа по жилото за газта и фланеца, така че след като запалих форсирах малко свалих го и издокусурих недостатъците. След това качвам го пак, а да запали -- неще, оказаха се свещите, смених ги и запалих.За нещастие, прегледах всички жиглиори по 5 пъти, продухвах, така и не се появиха ниските обороти. Все пак много мерак да пробвам, и я подкарах така, колата беше доста пъргава, смея да кажа че така вървежна до сега несъм я виждал, изрязва си се, няма "дупки". От място- 1ва- пилеж, 2ра пилеж, 3та-газ със около 80-90 на пясък, припомпих съединителя и остави следи. Също така колата доста си промени звука, някъкси спортно ръмжеше(карах без въздушен филтър), и от самото засмукване на въздух се получаваше доста готин звук. Абе откъм вървеж 10 от 10 давам.
Като я пребрах що да видя





свалях го след това 20 пъти още за профилактики, смяна на жиглиори, продухване и накрая се ядосах, че 2 дена се занимавам и си качих пиербурга. . .
Но сега пак ме чеше крастата да го сложа, говорих с няколко майстора всеки различно вика, един ми казва че щял да метне коляновия вал, да стане на попара всичко. .
другия ми вика че нямало как руснака да е измислил нещо повече от немеца и като цяло Озона си е лапачка
трети ми каза че пък ако е износен самият карборатор нямало оправия
трябва нов, и че кво и да сменям жиглиори, разхода нямало да се промени,
също ми казаха че при "Озоните" бил много важен филтъра и без него нямало как да работи колата добре, за съжаление неможах да пробвам.
Всякъква информация ще ми е полезна, идей, всичко ще изпробвам

