Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Аз смея да твърдя че се вдига от постоянното каране на 4 коли различни (все дизели) като две от тях са с авт.кутии.Ако колонката лъже и аз ви подвеждам,но тя и колите са на един и същи човек.При сравнително равен път (без да има спускания и изкачвания) съм съгласен че разхода "пада" защото темпомата ще държи константа скорост а ние можем да си я шашкаме и от там хоп и много гори.Разхода не пада ние горим повече с карането си.Сега при начупен терен - темпомата се стреми да държи една и съща скорост подавайки повече гориво дори и да следва след това спускане (той няма как да занае) и после намаляне на горивото за да задър жи скороста и т.н., докато ние преценяме колко да е натиснат педал съобразявайки се с терена и пътната обстановка.При изкачване (ако не е продължително) спокойно можем да задържим педала на същото положение макар и скороста малко да падне но след спускането колата ше се ускори дори повече (използвайки инерцията) и от там икономия.Та в крайна сметка всичко зависи от задволанното устройство.Това са моите наблудения.А сега леко и безаварийно каране на всички колеги
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:1З е ама от ровене почнаха да хвърчат искри
Аз още продължавам да търся и смотаната букса . Сега като сеприбера живот и здраве, ще ида пак в бокса но тоя път знам къде да търся. Предишния път в сервиза на приятеля търсихме на грешно място.
Brezel : Кажи къде беше горе долу навряна твойта букса да не разглабям сега цялото табло
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:1З е ама от ровене почнаха да хвърчат искри
Абе човеко от теб па такова нещо не съм очаквал. Аз ако ше отквачвам бушониерата задължително откачям акомулатора. После нали има и пипане по еърбега....ако се отвори ше има счупени носове.
Та правилото си е : махаш клемите и тогава се гмуркаш в кабелите като свиня във варена тиква
Андан незнам при тебе как са нещата но аз направих следното нещо. Вчера вечерта в дъжда я разглобих и с едно фенерче два часа и половина. Откачих и леко придърпахх бушониерата напред. Гледах въртях нищооо.
Днес сутринта пак нищо. След по дълбоко гмуркане се оказа че буксата е почти залепена за купето. Дупката през която минават всички кабели от мотора към купето. Так се беше скрила буксата заобиколена от останалите кабели (почти като в пъшккул беше)
По друг начин незнам как да ти опиша как бепе при мен.
Значи като вече видях буксата я дръпнах малко по към за да стане по дълаг кабела (издърпах го в посока купе)
Поздрави
моят съвет : без фенерче нема да го видиш.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
GodLike написа:Ако колата е автоматик като пасата на dobrinb темпомата сменя ли сам скоростите когато е необходимо за да поддържа скоростта?
Ако реша на мойта да и сложа пак ли такова търсене ще падне като при заека_тди?
Е това е готиното на автомата 4е сваля сам според наклона една или две предавки, но тоава още повече вдига разхода.Но е супер глезотия - темпомат със автомат.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ОФФ:Brezel то хубаво за акомулатора ,ама като бързаш пусти мързел пък и занулява километража -като подскочи искрата го махнахме акомулатора де Аз на моя даже като прекарвах кабела ме беше страх да не думнат възглавниците/не съм сваля волана ,а само бърках из кабелите/ - ма то няма ли тръпка за кво живеем При мене буксата беше на същото място и аз като тебе дръпнах бушониерата ,ама при Adnan незнайно защо там стой една кутийка за централното,маркучите за централното и кабелите му и ни бушониерата може се дръпне доклпай ни главата да си завреш.Няма да описвам и ква картинка бяхме на паркинга на Шел - Младост.Аз върху един плакат с ено фенерче в странна стойка наврял се под таблото и Аднан държи бушониерата - всичко тва на фона че бяхме с чисти дрехи в обедната почивка в ден в който беше валяло и типично за софия сичко беше в луга и кал
polo clasic 1.6 AAE
polo clasic 1.6 AAE 98 Дали може да има таква букса? И дори да има ако не е вклучен темпо мата колко щеми струва това.
Наистина темата е много добра и от,както посещавам форума доста неща съм си направил даже на голфетката си сложих мфа сега остава на стария
даго модефицирам.
Наистина темата е много добра и от,както посещавам форума доста неща съм си направил даже на голфетката си сложих мфа сега остава на стария
даго модефицирам.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GodLike написа:Ако колата е автоматик като пасата на dobrinb темпомата сменя ли сам скоростите когато е необходимо за да поддържа скоростта?
Сменя, сменя, много е арно. Когато съм намалил, и дам RES, си започва да ускорява сам, докато не стигне зададената скорост, като междувременно си превключва предавките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта