кои цасти на двигателя мога да боядисам и с какво да ги боядисам
голф2
боядисване на двигател
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: боядисване на двигател
BaHko0o написа:кои цасти на двигателя мога да боядисам и с какво да ги боядисам
голф2
Единствено генерацията няма смисъл да я боядисваш... или поне ако я боядисаш трябва да е с нещо от сорта на сребърен феролит за печки...

- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
..
а да кажеш нещо повече за този термоустойчив спрей.От къде ,колко пари?
Мотор JP
За капаците на картера и главата , блока/в.помпа и др лети изделия:
без корозия,обезмасляване със 10% горещ разтвор на сода каустик
или готов препарат за отстраняване на мазнини/FORNET-ама е скъпо,а и един флакон не стига/
миене,подсушаване,второ обезмасляване с коресилин
Капаците и други планки и стоманени части:
грундиране/ отвън !/с акрилен/двукомпонентен/ грунд за метал
боядисване с акрилен/двукомпонентен/ автоемайллак
блока на мотора само грунд-за по-добро охлаждане!
Алуминиевите детайли след подсушаване и обезмасляване -само със сребърен термоспрей/1 флакон,ама да не е евтин за ауспуси,котлони.../
Всички консумативи са от магазин за автобои/без содата!/
Компресор и пистолет
Нови гарнитури,уплътнения-задължително!
Предложението е ако моторът се ремонтира
Успех!
За капаците на картера и главата , блока/в.помпа и др лети изделия:
без корозия,обезмасляване със 10% горещ разтвор на сода каустик
или готов препарат за отстраняване на мазнини/FORNET-ама е скъпо,а и един флакон не стига/
миене,подсушаване,второ обезмасляване с коресилин
Капаците и други планки и стоманени части:
грундиране/ отвън !/с акрилен/двукомпонентен/ грунд за метал
боядисване с акрилен/двукомпонентен/ автоемайллак
блока на мотора само грунд-за по-добро охлаждане!
Алуминиевите детайли след подсушаване и обезмасляване -само със сребърен термоспрей/1 флакон,ама да не е евтин за ауспуси,котлони.../
Всички консумативи са от магазин за автобои/без содата!/
Компресор и пистолет
Нови гарнитури,уплътнения-задължително!
Предложението е ако моторът се ремонтира
Успех!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:43, променено общо 1 път.
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
plamen032 написа:трябва ти ТРАНСПЕРАНТЕН спрей има много добър магазин за бои на ул.Любен Каравелов. Ако караш По Васил априлови и идваш от гарата, на колелото завиваш на дясно и след около 100м се пада в ляво магазина. Успех и да се похвалиш на някоя сбирка
Защо трансперантен? Идеята на трансперантбия спрей е да е прозрачен, За това е удачен за боядисване на светещи елементи или покриващи такива (стопове, мигачи, плафони). С какви свои качества излиза този спрей пред обикновен термоустойчив? Извинявам се за невежеството, но ми е интересно, защо да избера него?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе термоустойчив...
Аз моя блок го намацах с обикновен лак-сребърен феролит от железарията за 4-5лв, както и задните барабани - идеално си става. И грунт не е нужен, само обезмасляване - феролита е едно от най-добрите антикорозионни покрития за желязо, като при това не се нуждае от грунт. Неслучайно стълбове и мантинели с него покриват.
Аз моя блок го намацах с обикновен лак-сребърен феролит от железарията за 4-5лв, както и задните барабани - идеално си става. И грунт не е нужен, само обезмасляване - феролита е едно от най-добрите антикорозионни покрития за желязо, като при това не се нуждае от грунт. Неслучайно стълбове и мантинели с него покриват.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта