dancing_niki написа:Хора, спрете се с тия разработки по труд и техника от комунизма. Дайте някой и друг лев на правилното място и да ви регулират фаровете както си му е реда и по норми. Много се съмнявам, че някой от нас е по-добър от групата инженери измислили начина на насочване на фаровете. Абсолютни глупости се пишат в тази тема вече!
тъй като не на всеки му харесва нечий друг начин за регулаж хората предлагат,и тези които имат нужда си избират вариант! мене тоя вариант да давам пара за нещо което мога да си свърша сам за 5 минути на фар,къде къде по бързо и не някой господин разбирач да ми дава акъл какво да съм направил и да ми гледа под капака и да пипа къде му не е работа!
към господин разбирача дето предлага да се дават пари и да се ходи на правилното място да ми обясни къде е това място! щото като ти ги настроят както според сервиза е правилно и на теб не ти хареса какво правим.отиваш и пак даваш пари да ти ги регулират! НЕ СЪМ ПСИХОЛОГ АМА СПЕСТЯВАМ МНОГО НЕРВИ! ако някой се поинтересува може да открие всичко.
автомобилните инжинери са измислили една екстра която някои от по старите автомобили не притежават,регулиране на фаровете от купето. така 4е групата инжинери са измислили как да си регулираш фара от мястото за фофиране в завидимост от това колко искаш да ти е осветено жена ли кара притеснявва ли се нов шофиор ли е и мога да продължа да давам примери до утре.
в темата става дума за ръчно регулиране на фаровете на кой как му харесва.всеки е длъжен да ползва на4ина който му е най уда4ен! има избор