
Допълнителни уреди: темп. и налягане на маслото
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Допълнителни уреди: темп. и налягане на маслото
Brabus, моля те светни ме тези 3 уредчета на конзолата от къде да ги взема и къде ги монтират. Мерси.
[/quote]

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами можеш да ги вземеш от доста места, но да предупредя, че не са евтини (говоря за нови) има ги на FK, Конрад (там не съм 100% сигурен) и разни други фирми. Сещам се за магазина на България (посока центъра) точно на завоя преди стадион Раковски (срещу представителството на Тойота) и др.ickata написа:Brabus, моля те светни ме тези 3 уредчета на конзолата от къде да ги взема и къде ги монтират. Мерси.
http://www.fk-automotive.de/de/artikelanzeige.php?id=711&sid=79277bff289ba3e2d4dd289c1fabfc27
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Аз съм със Волтметър и налягане на масло на Голф 3 1.8 моно...
Уредите са на Splitfire, взех ги от Ирландия за към 40 евро единия + 15-20 евро за карбонова стойка.....
Волтметъра е лесен за връзване, но налягането за масло е малко по особено(има 2 вида уреди - механични и електронни) електронния ползва датчик и предава импулс по кабел, по лесно се връзва, но пък не винаги е супер точен....механичния пак ползва датчик,но взима масло през маркуче и го носи до самия уред, много са точни, но пък недай си Боже да се спука маркучето и да се разхвърчи масло с 80-90 градуса под 2 бара налягане из купето....
П.П Аз съм с електронен на маслото
Уредите са на Splitfire, взех ги от Ирландия за към 40 евро единия + 15-20 евро за карбонова стойка.....
Волтметъра е лесен за връзване, но налягането за масло е малко по особено(има 2 вида уреди - механични и електронни) електронния ползва датчик и предава импулс по кабел, по лесно се връзва, но пък не винаги е супер точен....механичния пак ползва датчик,но взима масло през маркуче и го носи до самия уред, много са точни, но пък недай си Боже да се спука маркучето и да се разхвърчи масло с 80-90 градуса под 2 бара налягане из купето....
П.П Аз съм с електронен на маслото
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
1,3 датчици за масло
На 1,3 мотора датчиците за маслото са отзад до свещите на първи и втори цилиндър-единия е с жълт ,другия със син кабел.
- Велислав
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 10 май 2005 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,3 датчици за масло
Achim Lauritzen написа:На 1,3 мотора датчиците за маслото са отзад до свещите на първи и втори цилиндър-единия е с жълт ,другия със син кабел.
Това и аз го установих днес. Обаче като пуснах кабел към уредите от който и да е датчик и нестана нищо . Струва ми се че трябва да сменя датчиците , защото досега на таблото имаше единствено лампа за маслото.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Този датчик не мери налягане
А е сигнализационен.
Т.е. дава контакт при определено налягане..
Това е за онази система за предварително сигнализиране за падане на маслото в мотора.
Ама не съм 100% сигурен.
Най добре е да видиш, дали си мени съпротивлението като подаваш газ / демек вдигаш налягането..
Т.е. дава контакт при определено налягане..
Това е за онази система за предварително сигнализиране за падане на маслото в мотора.
Ама не съм 100% сигурен.
Най добре е да видиш, дали си мени съпротивлението като подаваш газ / демек вдигаш налягането..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта