Понеже ми държеше над 92* и не сваляше под тях (дори и при принудително включена перка много зор сваля до 90*) та се наложи да взема мерки докато е време:
Свалих бронята, маската и левият фар ( се свалят заради горните видии на въздухозаборника), въздухозаборника за въздушният филтър и въздухозаборника за радиатора при което се откри една гледка





Другото което ми направи впечатление е че преди измиването на радиатора като въртеше перката (мойта е двойна в смисъл две перки са) не се усещаше много силна въздушна струя а сега вее яката

Вече ще ми стане практика всяка пролет да го измивам радиатора времето за демонтаж измиване изсушаване и монтаж е към 4часа които със удоволствие ще жертвам веднъж годишно за да не му е жега на паско

Тази процедура може да се прилага и на други автомобили като особенно оязвими са автомобилите които се карат постоянно на дълги разстояния понеже радиаторите им се набиват със мушички
