1.

Тези отвори са именно за болтовете.За съжалени забравихме да снимаме какво представляват самите пластмаси на таблото,не са нещо особено.
Естествено за тази манипулация трябва да свалите таблото/надявам се всеки би се справил/нужни са кръстата ответрка ,ключе 8,ключ 24 за свалянето на волана,ключ-е 10 да развиете гайките на въпросните болтове,,заради които таблото се клати и скърца.За да ги развиете трябва да свалите кората над чистачките и с напипване да ги намерите,защото не се виждат/единия е край механизма за чистачките,другия е над решетката за парното/,най добре ползвайте "глухо" ключе /
Предварително е добре да си приготвите самите планки,който ще заместват старите пластмасови.
2.

3.

След като свалите таблото изчистете остатъците от пластмаса,на тази снимка си личи къде е имало пластмаса
4.

5.

После трябва да сгънете планката за да може да легне върху самото табло,както се вижда на 5. снимка.
Захващането на планките към таблото става с види за дърво,които хващат доста стабилно в таблото/гледайте да не ги превъртите/Монтирането на планката от страната на жабката е малко по деликатна работа но не и невъзможна.При нас се получи нещо такова
6.

7.

Следва монтаж на таблото на колата в обратен ред на демонтажа .Завиване на всички болчета,които сте свалили и това е.Радвате се на "новото" табло/изчезва тракането,скърцането и т.н./.Процедурата е правена на 2 коли до сега на колегите MK2-GT и MiroslavStanchev нека и те си кажат как са им таблата.
