ето как седи и моя
Инсталиране на подлакътник в Passat B3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- gti_hooligana
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 0:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
ceckoto написа:дали ще може да се монтира тъкъв подлакатник на пасат Б4
Махаш пепелника и гледаш(не ми се вярва да е по различно от това на Б3).С мерак и желание всичко става моята планка за захващане е по различна от на колегата но тои ми каза (коствено) става и може и Б3 да имат подлакътник.Купих подлакътника вдигнах пепелника и почнах да мисля как ще стане.Слагането ми коства 2 дена тъй кото единя ден мислих погрешно.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Дай все пак ако можеш снимка или чертеж на планката.Namesata написа:ceckoto написа:дали ще може да се монтира тъкъв подлакатник на пасат Б4
Махаш пепелника и гледаш(не ми се вярва да е по различно от това на Б3).С мерак и желание всичко става моята планка за захващане е по различна от на колегата но тои ми каза (коствено) става и може и Б3 да имат подлакътник.Купих подлакътника вдигнах пепелника и почнах да мисля как ще стане.Слагането ми коства 2 дена тъй кото единя ден мислих погрешно.
На мен ми предстои слагане на Голф3 на същия модел подлакътник и ако мога да избегна грешното мислене ще съм ти благодарен.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
ЕТО ГО ГРЕШНОТО МИСЛЕНЕ!!!ЗАЩО?
след направата на планката и захващането на подлакътника към нея няма кака да се бръкне за да се захване подлакътника с планката към купето. тва се установява на 1 ден към 16:00 следобят на температура под 0 градуса при което хвърлих всичко и утре ще го мисля на ново.
Планката изглежда така(посе и се направиха малко корекции които съм нарисувъл на пеинта)
Така изглежда планката отгоре(също съм нарисувъл корекцииите които съм направил)
Тук се нарязва резба 8мм може и по малка резба може и по голяма(6мм или 10мм)
При нарязването на резбата в алуминия да се полее малко нафта в отворите
Пепелника наи лесно се изрязва с флекс(ъглошлаиф) със зеге се чупят пласмасите.Личен опит
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
колеги какво ще кажете за тоя подлакътник
води се универсален
води се универсален
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
Еми като му гледам долу дупките за винтовете за закрепване, май ще трябва да пробиваш пластмасата в колата за да го закрепиш. И понеже подлакътника е по-квадратен и от долната му страна няма място, за да можеш да вдигаш ръчната ще трябва да го монтираш доста назад, сигурно върху пепелника. От тука следва че няма да може да се ползва пепелника, и по-лошото, че подлакътника ще дойде доста назад и няма да има достаъчно място да подпреш самия ти лакът. Това си мисля аз, лично не бих си го взел за моя Пасат.
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
има и такива дето има възможност да се регулира височината на подлакътника но захващането е същото като на този
- kriss4
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Надежда
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
аз съм си монтирал същия подлакътник тип 'универсален',но с малко преправяне.
скъсил съм дължината на планките колкото да може ръчната да се вдига нормално и съм го захванал отстрани на пластмасите с рапидки.изтеглен е максимално назад,до края на пепелника и вдигнат колкото да може да се отвори капака.
ако искате ще снимам да видите
скъсил съм дължината на планките колкото да може ръчната да се вдига нормално и съм го захванал отстрани на пластмасите с рапидки.изтеглен е максимално назад,до края на пепелника и вдигнат колкото да може да се отвори капака.
ако искате ще снимам да видите
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
колега ако е възможно качи снимки да видим как е станало че и аз искам да си сложа.
Нали ръчната може да се натегне малко за да е по малак хода
Нали ръчната може да се натегне малко за да е по малак хода
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
kriss4 написа:аз съм си монтирал същия подлакътник тип 'универсален',но с малко преправяне.
скъсил съм дължината на планките колкото да може ръчната да се вдига нормално и съм го захванал отстрани на пластмасите с рапидки.изтеглен е максимално назад,до края на пепелника и вдигнат колкото да може да се отвори капака.
ако искате ще снимам да видите
какво стана с снимките
- kriss4
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Надежда
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
надявам се колегата пуснал темата няма да има нищо против да покажа как е станало и с подлакътник тип универсален - по-евтиния вариант 25лв.струва
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsci3723/
самият подлакътник е доста висок и планките с които се захваща(включени са в комплекта)са доста дълги се наложи да ги скъсявам.
това стана,като ги отрязах през средата с флекс,наложих двете парчета едно върху друго пробих по три дупки 5мм и ги захванах с болтчета.
нарочно съм сложил по-дълги болтчета,за да може да легнат хубаво върху пластмасата за да помагат на рапидките с които се закрепват планките:
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsci3705/
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsci3723/
самият подлакътник е доста висок и планките с които се захваща(включени са в комплекта)са доста дълги се наложи да ги скъсявам.
това стана,като ги отрязах през средата с флекс,наложих двете парчета едно върху друго пробих по три дупки 5мм и ги захванах с болтчета.
нарочно съм сложил по-дълги болтчета,за да може да легнат хубаво върху пластмасата за да помагат на рапидките с които се закрепват планките:
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsci3705/
Последна промяна от kriss4 на Съб 13 ное 2010 11:57, променено общо 2 пъти.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
абе с тия винтчета и болтове стърчащи , ще ме извиняват колегите ама доста нецивилизовано , да не кажа спартанско. Ако е на жигулата на дядо ми , бих го бацнал по тоя начин без да му мисля....
А какво има под пласмасовата конзола ,отдолу под нея , в купето няма ли някакви отвори за захващане, да мине тая черната тенекия отдолу, без да се реже/дупчи конзолата на ръчната ??? Отдолу под пепелника имам предвид
Иначе колегата дето отвори темата се е справил прилично , само трябва да намери черна пластмаса и да облече отзад зглобката , че който седне на задната седалка ще псува ...
А какво има под пласмасовата конзола ,отдолу под нея , в купето няма ли някакви отвори за захващане, да мине тая черната тенекия отдолу, без да се реже/дупчи конзолата на ръчната ??? Отдолу под пепелника имам предвид
Иначе колегата дето отвори темата се е справил прилично , само трябва да намери черна пластмаса и да облече отзад зглобката , че който седне на задната седалка ще псува ...
- kriss4
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Надежда
Re: Инсталиране на подлакътник в Passat B3
можех да го снимамм без да се виждат болтовете,но нали идеята е да се види как е станало.
като човек седне нормално на седалката не се виждат нито отпред нито отзад.
оригиналните планки са достатъчно дълги за да се захванат доста под пластмасат без дори да се режат,но рапидките трябва да се навият през мокета в метала. по този начин ще стане и по-хубаво и по-здраво,но не исках да рискувам с ръждата.
да няма болтове може след като се отрежат планките да се занитят,заварят идеи много.нали тук споделяме кой какво е направил.оставил съм ги така,защото никой няма да заляга да гледа как са захванати.
като човек седне нормално на седалката не се виждат нито отпред нито отзад.
оригиналните планки са достатъчно дълги за да се захванат доста под пластмасат без дори да се режат,но рапидките трябва да се навият през мокета в метала. по този начин ще стане и по-хубаво и по-здраво,но не исках да рискувам с ръждата.
да няма болтове може след като се отрежат планките да се занитят,заварят идеи много.нали тук споделяме кой какво е направил.оставил съм ги така,защото никой няма да заляга да гледа как са захванати.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта