И други хора са си поиграли с нещо подобно:)), но тук е запазен и оригиналният датчик!
А за индикатори биха могли да се ползват и такива например
Как да си поставим уред за измерване налягането на маслото.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- jjshoshi
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 17:19
- Автомобил: golf 4 TDI 90+
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Монтана
ето какво съм намислил http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=6935092 и не изхвърляте тази пластмаса за касетите дето е ,ето как ще послужи
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами то къде да се сложи датчика,който да отчита си зависи много от това какъв е двигателя.Стойките за масления филтър (където немеца е измислил да сложи датчиците) са различни за различните двигатели и соред това мястото за монтаж е различно.Да кажем при RP и ABS двигателите (понеже по тях имам наблюдения) има отвор за стандартния датчик и други два за радиатор за маслото с две тапи.Може да се ползват те или да се прави разклонение на съществуващия датчик.Незнам дали нямаше и още един отвор ама по-скоро не.
Обаче това не е така при двигател,който си има радиатор за маслото и тези двете тапички са тръби до към радиатора (незнам за кой двигател точно говоря ама предполагам все на някой се ползват ).
Иначе трябва да се огледа и да му се измисли най-доброто място без да се правят много интервенции
Успех!
Обаче това не е така при двигател,който си има радиатор за маслото и тези двете тапички са тръби до към радиатора (незнам за кой двигател точно говоря ама предполагам все на някой се ползват ).
Иначе трябва да се огледа и да му се измисли най-доброто място без да се правят много интервенции
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта