Добро утро колеги!
Имам такава молба: който е слагал фарове за мъгла (т.н. халогенни фарове) на своя Пасат Б3, ако може да цъкне няколко снимки и да покаже къде ги е сложил и как изглежда.
Мисля да зимам от тиа еФтините и да ги пълня с LED, но ми е малко трудно да си представя подходящи места за монтажа.
Благодаря предварително!
Фарове за мъгла?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Фабричните места са под фаровете на бронята има едни правоъгълници аз си намерих (чрез колега от форума за което съм мъ много благодарен) оригиналните капачета останалото е изрязване и подходящ размер халогени:D
Има фабрично заготовка за халогени зад всеки фар има букса със 2 кабела ЖЪЛТсъсБЯЛА ЛЕНТА(+12V) и КАФЯВ(маса) отделно на бушонното табло на 10-то място се слага реле (там в момента имаш едно кабелче със пластмасова стойка него го изолираш
) и при контакт и включени: габарити къси или дълги се пускат от копчето за подсиленият габарит (то е със 2 степени) 1степен халогени, 2 степен халогени+подсилен габарит 
Има фабрично заготовка за халогени зад всеки фар има букса със 2 кабела ЖЪЛТсъсБЯЛА ЛЕНТА(+12V) и КАФЯВ(маса) отделно на бушонното табло на 10-то място се слага реле (там в момента имаш едно кабелче със пластмасова стойка него го изолираш


Последна промяна от znainainai на Пон 23 юни 2008 19:24, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Мястото ми е ясно, но искам да са отдолу някъде на бронята (колкото може по-ниско). Схемата мисля да е такава: с отделно ключе да мога да си ги пускам или спирам, когато си искам (разбира се при включен габарит).
znainainai сложи малко снимки да видим как е станало при тебе в оригиналните отвори.
Халогенките са това. Идеята беше да се махнат лампите и да се напълни с диоди, НО оказа се че рефлекторa е и заден капак. Все още обмислям идеята за диодите но ще видим. Давайте сега снимки на местоположения различни от стандартните заводски заготовки
znainainai сложи малко снимки да видим как е станало при тебе в оригиналните отвори.
Халогенките са това. Идеята беше да се махнат лампите и да се напълни с диоди, НО оказа се че рефлекторa е и заден капак. Все още обмислям идеята за диодите но ще видим. Давайте сега снимки на местоположения различни от стандартните заводски заготовки

Последна промяна от VenkoPAS на Вто 24 юни 2008 20:17, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Благодаря за линка може би ще помогне! Та значи тия заводски изходи под фаровете са си предвидени за управление от бутона за допълнителният заден габарит?
znainainai станало е добре!
Айде като станат ще ги покажа! Мислите ли, че с 16 диода 5мм, и 1 - 10мм. ще свети приблизително колкото крушка Н3/55W
znainainai станало е добре!
Айде като станат ще ги покажа! Мислите ли, че с 16 диода 5мм, и 1 - 10мм. ще свети приблизително колкото крушка Н3/55W

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
VenkoPAS написа:Мислите ли, че с 16 диода 5мм, и 1 - 10мм. ще свети приблизително колкото крушка Н3/55W
Ъпсурд да светне толкова виж за DRL ще станат

Не мога да разбера за мъгла ли ще ги ползваш или за гъзария щото със светодиоди друго не може да направиш. За мъгла никаква работа няма да ти вършат което обезмисля слагането им (за сетодиодите става въпрос)

-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
LED отпадна със сигурност защото при просто сравнение от 9-ият етаж се видя за какво става дума. 28 диода в китайски фенери (2)
светят горе долу наполвина на фара.
Сега само ще вкарам нови крушки, да не са китайските. Чудя се кои на OSRAM да са: COOL BLUE
SILVERSTAR.
Фаровете са ми със SILVERSTAR и разликата като ги смених беше очевадна, но се колебая за COOL BLU тъй като стъклото на фарчетата леко синее. Какво ще кажете по въпроса?
EDIT: SILVERSTAR май няма Н3
. Остана OSRAM COOL BLUE.


Сега само ще вкарам нови крушки, да не са китайските. Чудя се кои на OSRAM да са: COOL BLUE

Фаровете са ми със SILVERSTAR и разликата като ги смених беше очевадна, но се колебая за COOL BLU тъй като стъклото на фарчетата леко синее. Какво ще кажете по въпроса?
EDIT: SILVERSTAR май няма Н3

Видях цените и не бих сложил толкова пари във фар които струва 7лв.ако са по 1 ват ще светнат и още как но цената ще си я бива

-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Да покажа какво стана в крайна сметка. Само да спомена, че се наложи сам да си пускам проводниците - заводските просто ги няма
! Колата преди:
Комплекта който монтирам:
И инструментите и консумативите:
Това са двете места на които реших да монтирам в крайна сметка:
Стойките които си измислих заради ухото за теглене (два вида заради споменатото ухо). Цвета е временно - просто около мен нямаше нищо отворено за да си купя подходящ:
Последователността при монтиране:
Вътре ключа за подсиленият габарит:
Въпреки че разчитам на изолирбанд-а, който ползвам се презастраховам:
Релето при акумулатора (ще му сложа занапред и едно предпазителче там):
Опаковани за боядисване:
Крайният ефект:


Комплекта който монтирам:
И инструментите и консумативите:
Това са двете места на които реших да монтирам в крайна сметка:
Стойките които си измислих заради ухото за теглене (два вида заради споменатото ухо). Цвета е временно - просто около мен нямаше нищо отворено за да си купя подходящ:
Последователността при монтиране:
Вътре ключа за подсиленият габарит:
Въпреки че разчитам на изолирбанд-а, който ползвам се презастраховам:
Релето при акумулатора (ще му сложа занапред и едно предпазителче там):
Опаковани за боядисване:
Крайният ефект:
Последна промяна от VenkoPAS на Вто 15 юли 2008 20:31, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта