Можеш да разглобиш моторчето и да изчистиш хубаво медните пластинки на които контактува графитните четки. Те са две, от горната и долната страна на моторчето. След това разглоби механиката която е над него изчисти старата смазка и сложи нова. Внимавай само при затягането на моторчето /от четирите шпилки/ да не го пренатегнеш, че няма тръгване. Аз мойта цялата механика и ел. част е разглобих използвайки информацията от този руски сайт
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=86707
Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
оправих го и всичко вече е тип топ.значи на едно от трите релета е вязло грес от останалата част.и после само регулировка.А регулировката ставало доста лесно,значи онази черна пласмаса дето закрива дупката на ръчната манивела играе голяма роля,направили са го когато е отворенотам,не отива сигнал намашинката че се завърта люка ,а когато е затворено си отивва сигнал,с една дума регулировката става само от това черно нещо.много се радвам че си оправих шибедаха(разучих го по добре отколкото самите инжинери,и термистора го смених с друг за да не изключва толкова лесно) помогнах си и с тази тема
Код: Избери всички
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=86707
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria,Varna
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Някой знае ли зацепва моторчето на шибедаха,защото аз доколкото знам трябва да има някакви белези за наместването.
Така ли е или няма значение?
Така ли е или няма значение?
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
s1n4oto написа:Някой знае ли зацепва моторчето на шибедаха,защото аз доколкото знам трябва да има някакви белези за наместването.
Така ли е или няма значение?
Принципно сигурно има наместване но според мен най-сигурният начин е да вържеш моторчето отделно, да го докараш до някое от крайните положения (например напълно отворено нагоре или напълно дръпнато назад), след това да поставиш в същото крайно положение шибедах-а и след това да поставиш моторчето. Аз така направих и грешка няма. Само се увери че ти върви успоредно в двете релси шибедаха и всичко е точно! Успех!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
icefire тапицерията на шибедаха провисна...скъсва ми нервите, сподели как да го разглобим....има една лента като от плат около шибедаха и тавана...тя играе ли някаква роля във свалянето?
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Колега, тапицерията на тавана ли провисна или само на капака, който се плъзга напред-назад под шибедаха?
Ако е тапицерията на тавана - тогава се сваля целия таван и се лепи. Иначе, ако е само на капака, ако помня правилно той не може да се свали отделно, т.е. пак трябва целия таван да се сваля
Ако е тапицерията на тавана - тогава се сваля целия таван и се лепи. Иначе, ако е само на капака, ако помня правилно той не може да се свали отделно, т.е. пак трябва целия таван да се сваля
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
icefire написа:Колега, тапицерията на тавана ли провисна или само на капака, който се плъзга напред-назад под шибедаха?
Ако е тапицерията на тавана - тогава се сваля целия таван и се лепи. Иначе, ако е само на капака, ако помня правилно той не може да се свали отделно, т.е. пак трябва целия таван да се сваля
На самия капак е
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
При мен люка върви само назад и после трябва ръчно да го върна.Свалих го от двата болта и пробвах дали върти моторчето напред и назад с копчето . Назад върви , а на пред само понякога като нагоре и надолу не тръгва.Мисля си че трябва някаква настройка . Ако някой знае как се прави нека пише.Люка е на Шаран и неизключва като е свалено моторчето , а работи бързо и след малко намаля след това пак забързва.Когато го въртя ръчно работи перфектно , нагоре-надолу напред-назад, никъде не опира или запецва. Смазан е . Пробвах да го задвижа с една жичка вместо копчето , от цетири клеми има само един плюс , но нетръгва в кочето има някаква електроника и без копче не работи . Настройка трябва АМА КАК ?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
В чичо гугъл попаднах на обява за заварка на водачи: http://www.napazar.eu/zavarqvam-vodachi-za-shibidah-127195.html
Не съм го изпробвал и не знам дали този метод е ефикасен но ако някои разполага с свален водач може да пробва а и ако цената наистина е 4лв ми се струва доста добре само дано се окаже и здраво
П.П: не правя реклама просто го давам като информация
Не съм го изпробвал и не знам дали този метод е ефикасен но ако някои разполага с свален водач може да пробва а и ако цената наистина е 4лв ми се струва доста добре само дано се окаже и здраво
П.П: не правя реклама просто го давам като информация
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 15:41
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.6 TDi GT - SB 1991
- Местоположение: Bulgaria
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Братле, златен си! т.5
- LNikolov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 02 май 2009 14:36
- Автомобил: Volkswagen Passat B3 1.6 TDI
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
И моя шибидах(Б3 комби)се отваря на горе и надолу ама като му дам да се отваря назад само се навежда задния край и спира дали ще се оправи само с поставяне на такава кабелна изолация и ако може една снимка къде точно се слага!!!
- vencislav1328
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 21:39
- Автомобил: vw pasSat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Здравейте майсторажи,днес изчистих тръбите,смазах всичко каналчетата дето минават релсите от двете страни отзад плъзгачите,всичко ток и жица-до тук, отварям шибедаха до край,след това когато да го затворя стига до средата и машинката се чува как работи но самото стъкло не мърда,трябва или с ръка да го бутна (помогна) или на прекъсване (пресецване)става въпрос за пассат комби 1994 ел.шибедах.
- vasilb
- Мнения: 741
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
Някой да знае как се решава проблемът по т.5 - движи се нагоре-надолу, но назад не помръдва. Става въпрос за пасат В3 с ламаринен люк.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
vasilb написа:Някой да знае как се решава проблемът по т.5 - движи се нагоре-надолу, но назад не помръдва. Става въпрос за пасат В3 с ламаринен люк.
Въпросът по-скоро е друг: При Passat B3 люкът същият ли е като при Голф3? Или при Б4 е същият люк?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 15:41
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.6 TDi GT - SB 1991
- Местоположение: Bulgaria
Re: Диагностика на шибедах на Голф/Пасат
vasilb написа:Някой да знае как се решава проблемът по т.5 - движи се нагоре-надолу, но назад не помръдва. Става въпрос за пасат В3 с ламаринен люк.
Точно както го е описал колегата - с изолация от кабел.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта