Става по-бързо, отколкото ти сменяш батериите на светещия куклен замък на средната щерка

Единствения проблем (чисто технически!!!! ) е споменатото закрепване за купето, но това също е лесно решимо.
Казваш - колко са тия, дето минават 1000км на ден?
Ми много малко, прав си!
Ама аз живея на 16 етаж. На 17-етажен блок. И всеки етаж има по 5 апартамента.
Удължител е несериозно да обмислям, нали?

Прибера ли се от работа след 17.45, почвам да обикалям из квартала, за да намеря къде да спра.
1000км пробег.
Ми не, и 580 са ми достатъчни.
Работя в Съединение. На около 28км от нас.
Значи спокойно мога цяла седмица да ходя и да се връщам с колата.
Ама в събота трябва да намеря някоя станция, нейде из Пловдив, за да заредя за следващата седмица.
Изключваме от уравнението това, че оставам без кола за 1 ден и почвам да обмислям кога и на коя станция да отида, че комшиите ми вече са извили опашка пред тези в квартала

(Всъщност, не знам пред хотел Санкт Петербург дали наистина няма една станция - не съм проверявал, а ми е наблизо

При цялото обсъждане на материята не забравяйте, че не говорим за единични екземпляри на екзотични коли с ексцентрични собственици.
Тях вече ги има предостатъчно.
Става дума за целенасочена политика за масовост на този тип транспорт.
Ако не със сегашната си масовост, то поне на едни 75%.
И до момента въобще не засягаме глобалната инфраструктура и способността й да подържа подобни мощности.
А това ще струва много милиарди...
п.п. Да добавя - И години!