Модели електрически VW

Техническа и сервизна информация за хибридни и електрически автомобили
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Модели електрически VW

Мнениеот IvanMan » Съб 04 яну 2020 21:00


Хибридни модели:

Golf GTE:
Този Plug-in Hybrid съчетава електромотор с мощност 75 kW (102 к.с.) и двигател с вътрешно горене 1.4 l TSI 110 kW (150 к.с.), генерирайки системна мощност от 150 kW (204 к.с.). Разходът на гориво (1,6−1,8 л/100 км), разходът на електроенергия (11,4−12,0 kWh/100 км) и CO2-емисиите (36−40 г/км) са радващо ниски и превръщат Golf GTE в един от най-екологичните модели в класа.
Golf GTE разполага с разработена специално за модели с хибридно задвижване 6-степенна трансмисия с два съединителя (DSG). Комбинираният автономен пробег на автомобила достига 880 километра. Който иска да се придвижва още по-изгодно, трябва просто по-често да зарежда акумулаторната батерия от външен източник. Съхраняваната от литиево-йонната високоволтова акумулаторна батерия електроенергия позволява изминаването на пробег на ток от около 50 километра.

GOLF GTE-1.jpg
GOLF GTE-1.jpg (25.19 KиБ) Видяна 5668 пъти

GOLF GTE-2.jpg
GOLF GTE-2.jpg (33.48 KиБ) Видяна 5668 пъти

GOLF GTE-3.jpg
GOLF GTE-3.jpg (26.71 KиБ) Видяна 5668 пъти


Passat GTE:
Стартира и потегля в тих и напълно лишен от локални емисии e-режим, при който работи единствено електродвигателят.На разположение веднага е въртящ момент в размер на 400 Нм. Aко се активира GTE-режима, при който се включва и двигателят с вътрешно горене 1.4 TSI 115 kW (156 к.с.), рlug-in хибридният модел може да се ускори от 0 - 100 км/ч само за 7,6 секунди (седан: 7,4 секунди).
Разход на гориво в л/100 км: комбиниран 1,8 - 1,7; разход на електроенергия в кВтч/100 км: комбиниран 13,9 - 13,4; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 40 - 38, клас на енергийна ефективност: A+. Plug-in хибрид, който се задвижва съвместно от електромотор и двигател ТSI. При достигане на границата от 140 км/ч, TSI-агрегатът се включва в подкрепа на електродвигателя и автомобила преминава в хибриден режим на работа. Така може да се достигне максимална скорост от 225 км/ч.
При активиране на режима GTE с натискане на съответния бутон, се обединява цялата мощ на двата двигателя и се получава системна мощност от 160 кВт (218 к.с.), максималния въртящ момент от 400 Нм .
Режим E-mode – изцяло електрически режим на движения, с автономен пробег 55 км. (57 км. при седан).

PASSAT GTE-1.jpg
PASSAT GTE-1.jpg (44.56 KиБ) Видяна 5668 пъти

PASSAT GTE-2.jpg
PASSAT GTE-2.jpg (48.29 KиБ) Видяна 5668 пъти

PASSAT GTE-3.jpg
PASSAT GTE-3.jpg (54.85 KиБ) Видяна 5668 пъти


XL1:
Двуместен хибрид с ограничено производство с дизелов двигател (обем на двигателя 829 куб.см , 35 kW - 48 к.с.). Автомобилът XL1 е проектиран така, че да може да измине 100 км на 1 литър дизелово гориво (280 mpg-imp; 240 mpg ‑ US), като същевременно е и практичен. За да се постигне такава икономичност, той се произвежда с леки материали, модернизиран корпус и двигател и трансмисия, проектирани и настроени за икономичност. Концептуалният автомобил беше модифициран първо през 2009 г. като L1 и отново през 2011 г. като XL1. Ограниченото производство на 250 бройки започна до средата на 2013 г. Дизел-електрическият хибрид на Volkswagen XL1 се предлага само в Европа, а неговата литиево-йонна батерия с мощност от 5.5 kWh осигурява изцяло електрически обхват от 50 km.

XL1-1.jpg
XL1-1.jpg (24.72 KиБ) Видяна 5668 пъти

XL1-2.jpg
XL1-2.jpg (32.21 KиБ) Видяна 5668 пъти

XL1-3.jpg
XL1-3.jpg (31.46 KиБ) Видяна 5668 пъти


Електрически модели:

e-up!:

E-up! е малък градски електромобил, който дебютира на пазара през 2011 година. Това е четириместен електромобил с пет врати и предно задвижване на колелата. Разполага с 60 kW (82 к.с.) и въртящ момент от 210 Nm електромотор, който може да предложи максимална скорост от 130 км/ч. и ускорение от 0 до 100 км/ч. за 12.4 секунди. Разполага с 18.7 kWh батерия, която в реални условия може да предложи пробег от около 120 километра. На 100 километра пробег e-up! изразходва 11,7 kWh електроенергия т.е е сред най-ефективните модели. Volkswagen предлага различни възможности за зареждане на вградената литиево-йонна батерия- и то по напълно безпроблемен начин: една от възможностите е зареждане на e-up! е с кабел от контактите на енергопреносната мрежа у дома, другата е зареждане с променлив ток с кабел от съответните обществени зарядни станции. Пълното зареждане отнема между 6 и 10 часа. Най-бързата възможност за зареждане е тази с прав ток. Със системата за бързо зареждане CCS се нуждаете от само 30 минути, за да заредите батерията до 80% от капацитета й. Благодарение на Combined Charging System (CCS) за зареждане e-up! се нуждае от само една букса с два различни накрайника: за променлив ток със зарядния кабел за мрежови контакти, зарядни станции и Wallbox, както и за бързо зареждане с прав ток от обществени станции за зареждане.

e-UP-1.jpg
e-UP-1.jpg (56.21 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-UP-2.jpg
e-UP-2.jpg (87.91 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-UP-3.jpg
e-UP-3.jpg (74.3 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-UP-4.jpg
e-UP-4.jpg (38.23 KиБ) Видяна 5665 пъти


e-Golf:

Volkswagen e-Golf е един изключително надежден електромобил. Представен като семеен хечбек, той толкова наподобява стандартния Golf, че човек лесно може да ги сбърка. e-Golf разполага с електрически мотор с мощност 100 kW (134 к.с.). Максималната скорост която може да развие е 150 км/ч. и въртящ момент от 290 Nm, а ускорението от 0 до 100 км/ч. отнема 9.6 секунди максимална скорост от 150 км.ч. Ускорението от 0 до 60 км.ч. се случва за невероятните 4.2 секунди. С 35.8 kWh батерия пробегът вече е до 300 км.

e-golf-1.jpg
e-golf-1.jpg (64.95 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-golf-2.jpg
e-golf-2.jpg (72.23 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-golf-3.jpg
e-golf-3.jpg (77.45 KиБ) Видяна 5665 пъти

e-golf-4.jpg
e-golf-4.jpg (45.66 KиБ) Видяна 5665 пъти


Моделното семейство I.D.

ID.3

ID.3 е проектиран от самото начало като електрически автомобил.
Моделът ще се предлага в 3 варианта:
ID.3 Standard Range – капацитет на батерията 48.0 kWh, мощност 100 kW (136 к.с.), въртящ момент 275 Nm, ускорение от 0 до 100 км/ч. отнема 8 секунди, максимална скорост от 160 км/ч. Пробегът е 275 км.
ID.3 Mid Range - капацитет на батерията 62.0 kWh, мощност 150 kW (204 к.с.), въртящ момент 310 Nm, ускорение от 0 до 100 км/ч. отнема 7 секунди, максимална скорост от 160 км/ч. Пробегът е 345 км.
ID.3 Long Range - капацитет на батерията 82.0 kWh, мощност 200 kW (272 к.с.), въртящ момент 400 Nm, ускорение от 0 до 100 км/ч. отнема 5.5 секунди, максимална скорост от 180 км/ч. Пробегът е 450 км.

ID3-1.jpg
ID3-1.jpg (81.33 KиБ) Видяна 5665 пъти

ID3-2.jpg
ID3-2.jpg (72.5 KиБ) Видяна 5665 пъти

ID3-3.jpg
ID3-3.jpg (74.93 KиБ) Видяна 5665 пъти


ID. Vizzion

Премиум седан с прогресивен дизайн, интелигентна концепция на вътрешното пространство и новаторски технологии. Електрическите двигатели на предния и задния мост изграждат система за задвижване на четирите колела и гарантират постигане на извънредно динамично ускорение. Мощната литиево-йонна батерия, вградена в пода на каросерията, е достатъчна за изминаване на до 665 километра с едно зареждане. Вратите на ID. Vizzion се отварят в противоположни посоки, осигурявайки лесен достъп до изцяло новия интериор. Единственото нещо, от което трябва да се откажете, е воланът. Всички контролни прибори са виртуални и се проектират във вътрешността със средствата на разширената реалност, а единственият начин да ги видите е с очила за смесена реалност. Взаимодействието ви с автомобила е напълно интуитивно, което го прави изключително лесно. ID. Vizzion разпознава вашите жестове и чува вашите команди. С течение на времето автомобилът може дори да се самообучава, адаптирайки се към вашия стил.

vw-vizzion-1.jpg
vw-vizzion-1.jpg (44.45 KиБ) Видяна 5664 пъти

vw-vizzion-2.jpg
vw-vizzion-2.jpg (46.08 KиБ) Видяна 5664 пъти

vw-vizzion-3.jpg


ID. Buzz

Електрическият ван е опит за истинско завръщане в бъдещето на емблематичния кемпер микробус на Volkswagen. ID. Buzz е изключително лесен за управление, защото всичко е фокусирано върху водача и позволява интуитивно управление. На арматурното табло няма бутони и превключватели, а благодарение на сензорния панел на волана, едно просто докосване е достатъчно за управление на неговите функции. Само докоснете волана и сте готови за следващото приключение. Вместо да използва класическите кръгли фарове, ID. Buzz се отличава с интелигентни LED очи, които общуват интерактивно с другите водачи и с пешеходците. Когато искате да завиете например, предните светлини ще се насочат в посоката, в която поемате. А ако ID. Buzz забележи пешеходци или велосипедисти да се движат близо до банкета на пътя, той може да ги "погледне" и да използва леки светлинни сигнали, за да привлече вниманието им. Volkswagen ID. Buzz е приятел на цялото семейство. И спътник, на който можете да разчитате в стресиращото ежедневие. В края на краищата, електрическият модел е оборудван с всичко необходимо, за да направи живота ви по-лек и приятен - комфортни възможности от последно поколение, най-новото в областта на интериорния дизайн, както и възможност за напълно автоматизирано управление в недалечно бъдеще.

vw-buzz-1.jpg

vw-buzz-2.jpg
vw-buzz-2.jpg (45.84 KиБ) Видяна 5664 пъти

vw-buzz-3.jpg

vw-buzz-4.jpg
vw-buzz-4.jpg (89.32 KиБ) Видяна 5664 пъти


ID. Crozz

Концептуалният прототип ID. Crozz на Volkswagen олицетворява бъдещето на електрическата мобилност. Изпълнен с иновации, той ви дава възможност да се движите тихо и динамично по завоите на пътя пред вас. В недалечно бъдеще автомобилът дори ще бъде в състояние да ви закара сам, където пожелаете, така че ще можете просто да се отпуснете и да се наслаждавате на гледката. Така че е време да се поздравите с новата си свобода. ID. Crozz ви движи напред. Благодарение на електрическото задвижване на всички колела той може да ви отведе почти навсякъде, където пожелаете да отидете. Със свръхмодерните технологии скоро ще изминавате до 500 километра с едно зареждане. Изпълнен с иновации, той ви дава възможност да се движите тихо и динамично по завоите на пътя пред вас. ID. Crozz, модерният кросоувър, който съчетава силните страни на SUV с елегантността на спортните купета.

idcrozz-1.jpg
idcrozz-1.jpg (76.88 KиБ) Видяна 5664 пъти

idcrozz-2.jpg
idcrozz-2.jpg (80.98 KиБ) Видяна 5664 пъти

idcrozz-3.jpg
idcrozz-3.jpg (52.46 KиБ) Видяна 5664 пъти


ID.R

Volkswagen ID.R е символ на безкомпромисния потенциал на електрическата мобилност на бъдещето. Още през 2018 година състезателният автомобил с нулеви вредни емисии доказа това по време на легендарната планинска надпревара на Пайкс Пийк, като постави нов рекорд.
Но не само това. Сега и най-доброто време на електромобила беше подобрено на най-сложната писта в света: 20.8-километровата Нюрбургринг Нордшлайфе. С време от само 6: 05.336 минути, пилотът на Volkswagen Ромен Дюма подобри времето на Питър Дъмбрек с 40,56 секунди.

vw-id-R-1.jpg
vw-id-R-1.jpg (49.19 KиБ) Видяна 5664 пъти




Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1512
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Модели електрически VW

Мнениеот Кайзен » Пет 27 ное 2020 19:27


Изображение


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1512
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Модели електрически VW

Мнениеот Кайзен » Съб 28 ное 2020 22:57


ID.1 ще замести Polo от 2025
Изображение
Ще използва по-къса MEB-платформа. Очаквана дължина около 4м. Ще се използва същата седем модулна батерия от ID.3 - 52kWh. Oчакван пробег - 400км.
2026 ще се появи ID.2, който ще замести VW T-Cross и ще е на базата на ID.1


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1512
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Модели електрически VW

Мнениеот Кайзен » Пет 25 дек 2020 10:17


Последния VW e-Golf беше произведен на 22.12.2020 в Dresden



Върни се в “Е-мобилни VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта