Piqndurnik написа:не бих имал проблем да пътувам с електричка
Проблема не е в наличието или не на зарядни станции.
Ако има достатъчно електрички - ще има и станции. Елементарен закон за търсенето и предлагането.
Проблема е във времето за преход
Т.е. за мен нещата трябва да се развиват в 2 направления:
а) осигуряването на енергоисточник, достатъчен за дълъг преход
б) осигуряване на енергоисточник, позволяващ бързо възстановяване на изразходената енергия.
Все пак, ако пътуваш с кола с нормален ДВГ, можеш спокойно да минеш 1 000км без спиране (освен ако не караш Ферари или Хамър
) , след това спираш, за под 5мин пълниш резервоара на близката селска бензиностанция и продължаваш за следващите 1000км.
Държа да отбележа, че говоря за енергоисточник, което не е
непременно батерия!
Все пак съм електронен инджинерин по образование и електричар по професия, та имам представа за безспорните предимства на постояннотоковия двигател в сравнение с този с вътрешно горене.
Не отричам електричките, напротив!
И ако се реши проблема с ограничението на батериите, всичко ще е чудесно.
Спомнете си, че според легендите (
) първия автомобил е бил точно електрически.
И точно батериите са спънали разпостранението му.
Group много добре обоснова възможността да стигне от София до Синеморец, но пропусна вероятността да се наложи да отскочи до Монтана, за да вземе току-що пристигналата нова "Зодиак" с 2 извънбордови двигателя
Впрочем, нямам против да спре до нас да изпием по няколко кафета*
* Какъв съм илитерат, разбираш ли...
Да сбъркам и четерите букви в елементарната дума 'бира'