
Проблем с музиката на Г4
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Проблем с музиката на Г4
музиката си е оригиналната аз само сложих 520 вата стъпало и бас 300 вата и забелязвам,че вечер на фарове, те/фаровете/премигват доста т.е видимо.Г4 е бензинов,а преди музиката беше на г2 дизел и там нямаше такъв проблем
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
нямало е проблем щото динамата на дизелите са 90A ,а на бензините 60-70A ,така че ако искаш тази музика да ти свири в колата без да пречи на другите консуматори на ток ,трябва да сложиш кондензатор ,втори акумулатор или по силно динамо(това са ти възможните варианти.
1.Кондензатор ПЕРФЕКТНО ,щото няма да сменяш динама и т.н.
2.Втори акумулатор -слагането му би довело до прекомерно натоварване на динамото и до неговото изгаряне (което хи4 не е добре ,особено за Г4 ,щото на моя пасат алтернаторите са по 60 70 леа втора ръка ....).пък и никога двата ти акумулатора няма да са на поне 90% заредени.
3.по силно динамо (примерно от 1,9 ТДИ)-това води до предполагам по големи разходи от 100 лева (толкова е един кондензатор с дигитален волтметър на ХЕЛИКС)
дадох ти възможностите
прави си сметката и според мен най лесният и предполагащ най малко разходи с най голямо КПД (ако мога така да се израря) е да си земеш един кондензатор
айде успех
1.Кондензатор ПЕРФЕКТНО ,щото няма да сменяш динама и т.н.
2.Втори акумулатор -слагането му би довело до прекомерно натоварване на динамото и до неговото изгаряне (което хи4 не е добре ,особено за Г4 ,щото на моя пасат алтернаторите са по 60 70 леа втора ръка ....).пък и никога двата ти акумулатора няма да са на поне 90% заредени.
3.по силно динамо (примерно от 1,9 ТДИ)-това води до предполагам по големи разходи от 100 лева (толкова е един кондензатор с дигитален волтметър на ХЕЛИКС)
дадох ти възможностите


- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
значи информацията ми е малко стара ,скочили са ХЕЛИКСите ,1 фарад с волтметър е 279 лева в тояга http://www.toyaga.org .но виж някъде из харманли в аудио магазин ,а ако няма ето тук също има сносни http://www.ljclub.org po 80 100 лева. ето ти пример
http://www.ljclub.net/auto-audio/kondenzatori/Telstar-voltmetyr_B.jpg
http://www.ljclub.net/auto-audio/kondenzatori/PC-Dietronics_B.jpg
аз ти препоръчвам обаче ето това
http://www.toyaga.org/bg/capacitors/?slaveid=27&prodid=465
като щесе прави едно нещо да се прави ВЕДНЪЖ!
П.П. виж си динамата от ТДИ колко вървят и си направи сметка ,ако не ,карай си така и си събери кинти за ХЕЛИКС ! за мен са най добрите ,щото имам опит и с Пайанър и с хеликс !
Хеликса 1 фарад съм го вадил от колата и след 4 седмици и не6то ми подаде на мултицета 6 7 волта ! може да изкара 2 месеца докато се разреди напълно!
http://www.ljclub.net/auto-audio/kondenzatori/Telstar-voltmetyr_B.jpg
http://www.ljclub.net/auto-audio/kondenzatori/PC-Dietronics_B.jpg
аз ти препоръчвам обаче ето това
http://www.toyaga.org/bg/capacitors/?slaveid=27&prodid=465
като щесе прави едно нещо да се прави ВЕДНЪЖ!
П.П. виж си динамата от ТДИ колко вървят и си направи сметка ,ако не ,карай си така и си събери кинти за ХЕЛИКС ! за мен са най добрите ,щото имам опит и с Пайанър и с хеликс !
Хеликса 1 фарад съм го вадил от колата и след 4 седмици и не6то ми подаде на мултицета 6 7 волта ! може да изкара 2 месеца докато се разреди напълно!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Ако толкова се чудиш как да си похарчиш парите - започни с кондензатор
.
Ако ли пък не - провери (притегни) всички ел. връзки около генератор , акумулатор и т.н. Стъпалото ти не е чудо нечувано - 500W
. Ако тези "ватове" са вярни - стъпалото има пиков ток около 50-60А , но средния консумиран ток при музика ще е не повече от 30 А
. Ако трябва върви в някой сервиз да тестват (проверят) генератора (колко ли са компетентните за такава работа техници в сервизите
е друг въпрос
) .
А кондензатора не би довел до очквания от теб ефект
. По-скоро допълнителен акумулатор , но в твоя случай не мисля че е необходимо
.

Ако ли пък не - провери (притегни) всички ел. връзки около генератор , акумулатор и т.н. Стъпалото ти не е чудо нечувано - 500W




А кондензатора не би довел до очквания от теб ефект


- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
допълнителен акумулатор + всичкия ток който е нужен на колата да върви (специално вечер) = изгаряне на алтернатора ! с това динамо АБСУРД да сложиш два акумулатора и да издържи! вземи си кондензатор и си решавал проблема ! и батка при положение че динамото ти е около 70ампера ,30 ампера само за музиката ти са МНОГО ГОЛЯМА част от общия ток! още толкова за акумулатора ! ако сложиш и втори акумулатор вече динамото почва да се тормози доста ! като си пуснеш фаровете (предполагам ксенон) ,стартовия им ток е огромен ! (а ако не си с ксенони още по зле,едно 100вата постоянно ти се губят във фаровете)!
200 300 лева за кондензатор биха ти спестили доста други проблеми! плюс тфа да не забравяме че се иска и доста ток за самия мотор да работи ! така че ...
200 300 лева за кондензатор биха ти спестили доста други проблеми! плюс тфа да не забравяме че се иска и доста ток за самия мотор да работи ! така че ...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
hristov_GL написа:допълнителен акумулатор + всичкия ток който е нужен на колата да върви (специално вечер) = изгаряне на алтернатора ! с това динамо АБСУРД да сложиш два акумулатора и да издържи! вземи си кондензатор и си решавал проблема ! и батка при положение че динамото ти е около 70ампера ,30 ампера само за музиката ти са МНОГО ГОЛЯМА част от общия ток! още толкова за акумулатора ! ...
Само едно ще ти кажа - грешиш в разсъжденията си

Акумулатора не консумира ток


не знам какво искаш да кажеш с това , но е абсурдно....още толкова за акумулатора !....

- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
xaaxaxaxaxa той не консумира ама нали се зарежда ......
като толкова разбирачи се навъдиха ето ти едно опитче да си направиш!
надуй си музиката до край на изгасена кола (басове ампове и т.н.) за около 6 7 минути или айде 10 ! след тфа запали колата пусни си фаровете и музиката на макс и карай така пак 10 15 минути след което изгаси колата и на другия ден се опитай да я запали6 и знае6 ли кво ще стане ,от тъпия ключ 6е се подаде едно средно пръст4е !
специално за акумулатори и динама не ми говори че съм на грешен път щото съм горял и динама и усилватели и съм преебавал акумулатори (както нарочно ,така и без причина) ,с динамото си което е 72 A съм слагал два акумулатора по 55Ah при което след 1 седмица каране сменях лагери на динамото ! (с 4 ксенона съм почти 200вата бас ,сега са 150 6тото сложих по слабия амп,ДВД ,неони под купето ,две перки на радиатора (1та е за климатика) и т.н. ! така че не ми казвай че с два акумулатора и бензиново динамо 6те се оправи работата ! НЕ НЯМА ! и ако не си виждал кола да не може да завърти дори и с два акумулатора ,аз съм виждал ! щотот рано или късно динамото почва да се тормози и ги зарежда поравно (което прави около 45-50 % заряд за всеки ,като вкючим фарове музики и т.н.) точно след 3 дена някоя сутрин 6те псуваш и двата акумулатора и сичко !
Никакво намерение нямам да се карам с теб или с който и да било от форума ! ядосах се по горе ,щото съм ял попарата и на динамата и на акумулаторите и .... и ... и... и то не веднъж.докато карах 405 (пежак) 1,9 Д (SRD да съм по точен) и 75 Ah акумулатор бях със много по силна музика и без кондензатор и дори не ми премигваха крушките на фаровете (който са най големите консуматори след мотора в един автомобил) ! затова съвета ми към колегата беше или динамо 90Ah или кондензатор ,а най добрия вариант (но и предполагащ най много средства) е 90Ah динамо ,втори акумулатор и кондензатор ! тогава повярвай ми ако ще и запорожец да караш в сибир и да върти 15 пъти пак няма да падне тока ! щото ако се замисли6 като има свързан кондензатор в ел.мрежата на автомобила и той помага при запалването
няма да ти обяснявам как ,запознат си !
така 4е с най добри и приятелски чувства те моля ,първо питай и тогава критикувай !
като толкова разбирачи се навъдиха ето ти едно опитче да си направиш!
надуй си музиката до край на изгасена кола (басове ампове и т.н.) за около 6 7 минути или айде 10 ! след тфа запали колата пусни си фаровете и музиката на макс и карай така пак 10 15 минути след което изгаси колата и на другия ден се опитай да я запали6 и знае6 ли кво ще стане ,от тъпия ключ 6е се подаде едно средно пръст4е !
специално за акумулатори и динама не ми говори че съм на грешен път щото съм горял и динама и усилватели и съм преебавал акумулатори (както нарочно ,така и без причина) ,с динамото си което е 72 A съм слагал два акумулатора по 55Ah при което след 1 седмица каране сменях лагери на динамото ! (с 4 ксенона съм почти 200вата бас ,сега са 150 6тото сложих по слабия амп,ДВД ,неони под купето ,две перки на радиатора (1та е за климатика) и т.н. ! така че не ми казвай че с два акумулатора и бензиново динамо 6те се оправи работата ! НЕ НЯМА ! и ако не си виждал кола да не може да завърти дори и с два акумулатора ,аз съм виждал ! щотот рано или късно динамото почва да се тормози и ги зарежда поравно (което прави около 45-50 % заряд за всеки ,като вкючим фарове музики и т.н.) точно след 3 дена някоя сутрин 6те псуваш и двата акумулатора и сичко !
Никакво намерение нямам да се карам с теб или с който и да било от форума ! ядосах се по горе ,щото съм ял попарата и на динамата и на акумулаторите и .... и ... и... и то не веднъж.докато карах 405 (пежак) 1,9 Д (SRD да съм по точен) и 75 Ah акумулатор бях със много по силна музика и без кондензатор и дори не ми премигваха крушките на фаровете (който са най големите консуматори след мотора в един автомобил) ! затова съвета ми към колегата беше или динамо 90Ah или кондензатор ,а най добрия вариант (но и предполагащ най много средства) е 90Ah динамо ,втори акумулатор и кондензатор ! тогава повярвай ми ако ще и запорожец да караш в сибир и да върти 15 пъти пак няма да падне тока ! щото ако се замисли6 като има свързан кондензатор в ел.мрежата на автомобила и той помага при запалването

така 4е с най добри и приятелски чувства те моля ,първо питай и тогава критикувай !
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
hristov_GL написа:.....
Аз не съм склонен да споря с теб



ПС:
Ти написа някои вярни неща и още толкова невярни (последните от незнание предполагам , а не с умисъл ) , но си твърдо убеден че си прав . Няма смисъл да спорим - има си електротехника и там нещата се смятат , а не се гадаят .
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта