:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

помощ:SONY CDX-GT20 се изключва

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
boje
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помощ:SONY CDX-GT20 се изключва

Мнениеот boje » Съб 01 ное 2008 22:28


колеги имам следния проблем.взех си cd SONY CDX-GT20,монтирах си го в колата и като всеки нормален човек реших да го поусиля малко :) знаех,че колоните отзад (останали от предишния собственик) са поумряли вече и щом го усилих се изключи самото cd.смених колоните,смених и кабелите и пак се гаси като е по-силно.на какво може да се дължи :)ще съм ви благодарен ако ми помогнете :)




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 01 ное 2008 22:43


Колега и моито чат-пат се е*ава така(Kenwood) :lol: И то само като е загасена колата. Не му стига ток май. Като работи мотора си го издувам на мах. Явно колоните му са силни ли нз Викам да взема един усилвател да видим кво ще стане :lol:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Нед 02 ное 2008 8:16


Слаб захранващ кабел. Откакто си пуснах 4 кв.мм от акумолатора немам грижи. Провери си кабелите към колонките да не замасяват.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Нед 02 ное 2008 15:42


lozan67 написа:Слаб захранващ кабел. Откакто си пуснах 4 кв.мм от акумолатора немам грижи. Провери си кабелите към колонките да не замасяват.

Точно това е, захранващия кабел. Гаранция 100 %. :D


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Нед 02 ное 2008 19:25


слагаи 6-10 квадрата захранващ кабел директно от "+" на акумолатора и няма да имаш този проблем :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 02 ное 2008 19:31


ако ще си прекарваш директен + от акумулатора, задължително сложи предпазител възможно най-близо до него, за да не се подпалиш ако стане проблем.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Нед 02 ное 2008 21:36


Не само "+"-а, а и "-"-а трябва да е дебел кабел. Прекарваш си ги директно от акумолатора и слагаш бушон на "+"-а до близо до акумолатора.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 03 ное 2008 15:09


baivan написа:Не само "+"-а, а и "-"-а трябва да е дебел кабел. Прекарваш си ги директно от акумолатора и слагаш бушон на "+"-а до близо до акумолатора.


А така !! Всеки дава акъл да се извеждат дебели кабели от акумулатора директно и да се прекарват после из цялото купе!
И защо после гледката на запалил се автомобил изглежда нещо съвсем нормално за нашите Географски ширини !
Защо никой пройзводител на коли не пуска директния кабел до "музиката" ? Чудна работа !
И как ще си направи колегата "бушона" както съвтвате ?
"Таралежа" от плюсовата клема е много интересна гледка - особено на жълтите коли !


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 03 ное 2008 16:53


WDW написа:
baivan написа:Не само "+"-а, а и "-"-а трябва да е дебел кабел. Прекарваш си ги директно от акумолатора и слагаш бушон на "+"-а до близо до акумолатора.


А така !! Всеки дава акъл да се извеждат дебели кабели от акумулатора директно и да се прекарват после из цялото купе!
И защо после гледката на запалил се автомобил изглежда нещо съвсем нормално за нашите Географски ширини !
Защо никой пройзводител на коли не пуска директния кабел до "музиката" ? Чудна работа !
И как ще си направи колегата "бушона" както съвтвате ?
"Таралежа" от плюсовата клема е много интересна гледка - особено на жълтите коли !


Те всички запалили се коли в България са се запалили точно от тоя кабел дебелия, прекаран директно. Какво му е на тоя таралеж дето казваш? Бушона що да си го прави и кое е трудното - отиваш, купуваш си(има такива продават се баш за такива кабели дето подпалват колата) и го връзваш на плюсовата близо до акумолатора. Кое е рискованото в случая, при късо съединие кое ще изгори? - бушона или колата? За касетофона е добре да е бушон около 20А м/у другото. Виждал ли си инсталация за усилвател как се прави, захранването как се хваща, не е ли по същия начин? Само глупости приказват някои хора на последак. Производителя не прави това, хората си прекарват по-тънки кабели минаващи през бушонче, но сечението на тия кабели се изчислява по максималния консумиран ток на оригиналния касетофон, затова често се случва когато се сложи някое ново сд, което е по мощно и има по голям Imax да гасне когато го усилиш, затова кабелите се сменят с по дебели. :!:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 04 ное 2008 12:04


Да 20А е перфектно ! Около 250 Ватов касетоВон !
Аз мисля че 40А е най - добре ! Така никога няма да изгори и да се набутваш да сменяш бушони ......
Направо цялата кола ....


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 04 ное 2008 17:25


WDW написа:Да 20А е перфектно ! Около 250 Ватов касетоВон !
Аз мисля че 40А е най - добре ! Така никога няма да изгори и да се набутваш да сменяш бушони ......
Направо цялата кола ....


Ааааа стига бе човек :lol: аз се отказвам да пиша :lol:


Потребителски аватар
boje
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boje » Сря 05 ное 2008 9:42


благодаря на всички колеги :roll: лошото е ,че от тоци кабели грам не отбирам и затова няма да пипам да не се подапали количката верно :lol: а в софия къде може да се направи такова нещо,но кадърно за да не се подапля за еднто радио :oops:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Сря 05 ное 2008 12:19


Получил си телефона ми на лично. Звънни да се разберем кога да го погледна.

П.П. Диагностиката на проблема е FREE



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта