Свързване на усилвател

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
rali23
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Свързване на усилвател

Мнениеот rali23 » Вто 06 яну 2009 18:24


Някой може ли да покаже схема за свързване на усилвател в кола, или да обясни на кратко? Усилвателя е Магнат рав 440 а цд-то е Сони cdx- GT424U Благодаря ви предварително :oops:




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 06 яну 2009 18:58


Пускаш си един многожичен кабел от акумулатора да усилвателя (по спомен майче беше 2 квадрата). Между акумулатора и усилвателя, на кабела задължително се поставя бушон (немога да си спомня колко ампера трябваше да е, но лесно можеш да прецениш, като видиш какъв ампераж е бушона на усилвателя и поставиш същия или малко по-малък на кабела).

Пускаш си "чинчовете", от CD-то до усилвателя. Към тях е добре да пуснеш и едно кабелче, което управлява стъпалото (включва го само когато се пусне CD, и съответно го изключва, когато се спре CD-то). От едната страна се хваща на CD-то (трябва да видиш по книжката на кой точно кабел, а от другата се вързва на усилвателя).

Пускаш си маса от към усилвателя и я вързваш някъде за купето.

Според зависи какъв е усилвателя 2 или 4-ри канален, и според това как и за какво възнамеряваш да го ползваш, вързваш колоните. Като гледаш упътването на усилватела, как работи в стерео режим, мостов режим, моно режим и т.н.т.

Това е най-простичко казано, дано съм ти помогнал :)


Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragostinov » Вто 06 яну 2009 18:58


и аз сащо имам питане варзал си саи 4 колоно в голфа как да сложа 4 канален усилвател ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 06 яну 2009 19:12


Купуваш си 4-ри канален усилвател, монтираш го по горепосочения начин.

След това на всеки канал вързваш колона.

Изображение

Имайте предвид, че примера който давам за вързване на колоните + и - е примерен и може при вашият усилвател да е по различно, затова си прегледайте внимателно упътването на усилвателя :idea:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 06 яну 2009 19:23


Модераторите да не спят нещо :roll:


Потребителски аватар
shveda_
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот shveda_ » Вто 06 яну 2009 19:24


Най-добре захранващия кабел който ще ти е от акумолатора към стъпалото го пусни 10 квадрата.(Ако решиш по нататък да сменяш стъпалото с някое по мощно) а бушоните ги продават специлано за такива неща те са с конзола и самия бушон ти е 2А.


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот najdobrix » Вто 06 яну 2009 20:17


2a x14v = 28W :D

2a x 28v =56W :lol:


Потребителски аватар
marrr
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 10:45
Автомобил: Polo 6N
Двигател: AEE
Местоположение: София

Мнениеот marrr » Вто 06 яну 2009 20:43


leonardo_vd написа:Модераторите да не спят нещо :roll:

Има си раздел за Car Audio... :confused :director :smackbum :dummy:



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта