От инсталацията на колата трябва да има един червено-бял кабел. На него има постоянно 12в и минава през предпазител(последния). Трябва да има и по-тънък червен кабел който е 12в при контакт( не точно при контакт, ами като вкараш ключа и го завъртиш малко). Той идва от клемореда и на него няма предпазител, така че внимавай с него

На сд-то има два кабела - жълт и червен. Мисля че жълтия е през контакт но не съм сигурен, затова погледни все пак
Имам същия проблем със сд нео. Вързано е както трябва и работи само при контакт. Консумацията му обаче докато не работи е доста голяма.
Да не те отчайвам, но ако акумулатора е по-стар или пък колата не се кара повече дни, проблема пак ще остане както и да го свържеш. Единственото решение да свържеш и двата кабе;а през контакт, но тогава няма да ти помни станциите и настройките. И като го пуснеш тръгва след 15мин(поне това с което аз имам проблем

)
А и кабела от инсталацията на колата не е предвиден за такъв товар
