Разика между трилентови и двулентови; както и двунамоткови

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Разика между трилентови и двулентови; както и двунамоткови

Мнениеот kojuharov » Сря 22 сеп 2010 17:24


milmar написа:
kojuharov написа:.... Не бих казал, че е непрепорачително, ами забранено, да се свързват два канала на един усилвател към отделните намотки на двунамотков говорител. Забранено е защото по-голямата част от автоусилвателите са стерео,....


:)
При всички случаи има начин да подадеш един и същ сигнал на двата чинча :) , ако това е проблема .
Освен това преобладаващата част от усилвателите при включен LPF са в моно режим и ползват сигнала или само от единия канал ( L или R ) а другия се игнорира , или пък към двата канала се подава сумиран сигнал от L и R , отново един и същ .
На други усилватели освен това има бутон за инвертиране на сигнала "180 градуса" .



Много съм съгласен, но не всички са запознати до такава степен с Аудио електрониката. При мен са идвали колеги с тотално унищожени стъпала и говорители, от подобни експерименти. Затова уточнявам по-голямата част от усилвателите, нисък клас, са си стерео. Не искам да влизам в спор. За всичко си има решение, стига да е налично желанието.





Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта