Свободен "12V" на контактния ключ - има ли

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Свободен "12V" на контактния ключ - има ли

Мнениеот juve » Съб 01 юли 2006 15:33


Предполагам , че въпроса ще се стори на мнозина неуместен и глупав но...може ли някои да ми каже съществува ли изход на 12 в за пасат 92' където културно да се включи проводника загасящ ЦД то след загасяне на двигателя ? Защото ми обясняваха, че на тези стари бараки оригинално захранването на "радиото" е постоянно и понеже било дизел , алармата прекъсвала незнам какво си , а бе с 2 думи - имало да се реже тук и там а мен ме е страх като знам една от служебните коли какво беше станала от "елтехници - новатори " :evil: затова и питам - културно и без много рязане ... :)




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 01 юли 2006 15:53


Сигурен ли си че искаш това?
Аз лично си слушам музичка и когато не съм на контакт... доста хора правят същото :).
Другото ( да има свирня само когато си на контакт ) на мен лично ми се струва тъпичко... ама както се казва всеки с вкусовете си.
Ако не ти се рови толкова или нямаш достатъчно литература вземи "контактния +" например от ключа на парното, ключа/кабелите на фаровете и т.н. вече инсталирани неща които работят само на контакт :).
Бтв.. нали си наясно че има на каст'фонету два входа за +12 - един захранващ и един който да казва на свирката кога да свири.
Захранващият е най-добре директно на аку-то, но може и от някоя засилена постоянна +12 инсталация ( запалката например ).
Кабела който казва на свирката дали да свири или не, можеш да го вържеш и него към постоянен +12 ( свири винаги когато имаш ток :) ), към прекъсвач ( сам му казваш дали да свири ) или пък "на контакт" ( да свири като му врътнеш ключа... кофти е че като палиш ще гасне ).


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 01 юли 2006 17:14


A бе то хубаво ама има само един проблем - колата я карам не само аз ами и едно от тези същества с дългите коси , :lol: а там като се остави нещо да върти цяла нощ ( а понякога и някои и друг ден :) ) и ела да ме видиш как се размотавам с един акумулатор наляво надясно и то когато тръгвам за работа - мерси за тази физзарядка :)


Потребителски аватар
RaZU
Мнения: 273
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Мнениеот RaZU » Съб 01 юли 2006 17:30


колега тyрси някаде на близо до касетофона +след контакта не се бърка от каде ще е защото не е голяма консомацията от тея +12V.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 01 юли 2006 18:12


Ми сваляй панела с бушоните, хващай мултицета и започвай да търсиш 12 волта само на контакт :).


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 01 юли 2006 18:23


ясно, разбрах :) Просто исках да съм сигурен, че няма да се мина с някое екстравагантно решение и после някои да ми посочи една парзна клема еди къде си и да каже: а бе кой балък ти свърза цд то тук , като ей тук има специална клема за него бе! Ако го видиш кажи му да се гръмне ;) ) мерси за инфото ..... :idea:


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Съб 01 юли 2006 20:22


juve написа:ясно, разбрах :) Просто исках да съм сигурен, че няма да се мина с някое екстравагантно решение и после някои да ми посочи една парзна клема еди къде си и да каже: а бе кой балък ти свърза цд то тук , като ей тук има специална клема за него бе! Ако го видиш кажи му да се гръмне ;) ) мерси за инфото ..... :idea:
Здравейте . В пасата има два снопа в конзолата на радиото(оригинално на тези два снопа има монтирани и две евро букси, едната за захранване и другата за говорителите) На тази за захранването има 5-проводника : маса , +12Vпостоянни , +12Vот контакт , +12Vот габарит и вход +12Vза антена . Не виждам проблем да не го свържеш правилно.......


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 02 юли 2006 15:00


Не виждам проблем да не го свържеш правилно.......

Ами само един проблем има колега :D Просто или пасата от подписа ми ( 92 година накрая) по рождение се е родил с "недъг" - слабо развита аудио кръвоносна ситема, или пък на млади години някои италианец- мафиозо го е изкормил ;) но приказките за неграмотното ровене из инсталациите не почиват на някакви сънища.... :lol: иначе "кас'тофоната" един pioneer DEH2820MP си имаше букси колкото е нужно ама на ... :cry: Иначе кой бяга от топлата вода.....


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Нед 02 юли 2006 16:26


Виж да не са увити с изолирбанд (в сноп) и по този нзчин да са скрити


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 03 юли 2006 9:59


Пробвай да го хванеш от ключовете по долу от касетофона.Примерно от ключа за подгряването на задното стъкло или там който ключ ти е по лесно.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 03 юли 2006 18:58


Струва ми се, че имаше такъв вариант, но не съм 100% сигурен.
Мисля, че имаше такъв извод, при който на 1-во положение на ключа (веднага след отключване на волана) работят само аксесоарите (така се казваше и положението "АСС") - радиото се води аксесоар.
Сега ме заинтригува и разрових ел.схемите, които имам в PDF-формат, но нещо не можах да се оправя с тях.
За това утре като остана свободен следобед ще сваля корите на волана и с мултицета ще изпробвам всичките клеми на клемореда.

Т.е. резултата ще получиш утре по това време!


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 04 юли 2006 19:16


Днес не успях да свърша нищо поради липса на време, но като си поиграх малко с един клеморед (мисля, че беше от голф/пасат) не видях да има такъв извод... Остава ти кабела за мъглата или нагревателя - работят изключително на контакт!



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта