Монтиране радио на Г2

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Монтиране радио на Г2

Мнениеот Plamen_RI » Пон 17 юли 2006 13:21


Преди няколко месеца си купих Г2 от една автокъща, както можете да се досетите аудиото липсавше :lol: Нужно ми е само радиото затова наскоро си взех от един оказион Blaupunkt Augsburg SQR 29 - дърта машинка ама си работи безпроблемно.Дотук добре, ама се оказа че Голфа е с евробукса...Изолирах четирите колонки и им сложих от онези Т-образни жакчета. Освен тях обаче остават още 4 жици-черна,сива и две червени. Логично е едната да е +,другата -, и ми остават две артък :lol:
Ще съм благодарен за съветите ви, а пък ако някой даде и схема ще е направо супер :wink:
Благодаря ви предварително




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 13:26


Защо не запоиш евробукса на касетофона.
Схеми на изводите има в полезни връзки и статии.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 17 юли 2006 15:28


Колега, кабелите са срязани, така или иначе незнам къде да ги закача, дори да му сложа евробукса. Колкото до схемата - затруднявам се да я открия, ако някой може да ми помогне ще му бъда много благодарен


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 15:39


http://www.autoelectric.ru/audio/connec ... ectors.htm
за този линк ставаше дума.

Щом са останали само жици е трудно 100% да се каже коя за какво е /за да не стане някоя грешка/


Предполагам не ти е трудно да хванеш масата коя е , плюсовете обикновенно са 2 постоянен и на контакт.
предполагам има извод и за ел. антена най-вероятно жълтия.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 17 юли 2006 16:47


Аз този линк го видях колега, доста е ценен наистина, но сигурно съм се изразил неточно за което се извинявам. Като казах че ми трябва схема имах предвид сехма на ел.инсталацията на голфа в часта и "радио", защото на касетофончето всички пинчета му ги знам за какво са. Останалите ти обяснения обаче изчерпват темата :lol: , за което сърдечно благодаря. Явно че единият от кабелите е +/конктакт а другият е за автоматичната антена. Аз моторче на ант.нямам ама предполагам че са го оставили ей така, да има. Сега отивам да си направя една пробна лампичка и се хващам за работа :wink: Предполагам че единия от двата плюса /по мой избор/ трябва да оставя невързан, прав ли съм?

П.С. Ако някой все пак има схема на ел.инсталацията на Г2,в часта и за радиото, ще съм му благодарен ако я сподели


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 16:49


и двата + са трябва да са свързани !

Не са еднозначни.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 17 юли 2006 17:28


За да не се вкарваш във филми най-добре си дръпни нови кабели. Ще ти трябват маса и +12 волта. +12 взимаш от таблото с бушоните ( ако касетофончето е с мощни стъпала можеш да теглиш кабел направо от батерията ), а за маса можеш да използваш някой от кабелите които вече имаш ( не ти го препоръчвам че не заеш кой как е хващал тази маса та може да прави проблеми ).


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 17 юли 2006 17:56


То накрая така ще взема да направя колега, щото два плюса незнам как да ги вържа.....


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 17 юли 2006 18:03


Би трябвало единият + да е постояен а другият - само на контакт.
Единият служи за захранване на касетофона, а другият дали касетофона да работи когато колата на е на "на контакт"
Тоест касетофона има вход за 2 +-а като работи само когато има ток и от двата. И понеже повечето хора предпочитат да слушат музика и без ключовете да са в гнездото, затова се пуска постоянен + и на двата входа на касетофона.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 17 юли 2006 18:07


Мисля че сега вече зацепих колега, ама даже и при това положение, най-разумно ми се струва да си пусна нов кабел, както ти ми препоръчваш


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 17 юли 2006 18:44


Plamen_26 написа:Мисля че сега вече зацепих колега, ама даже и при това положение, най-разумно ми се струва да си пусна нов кабел, както ти ми препоръчваш

Така е най-добре... поне ще знаеш какъв кабел си слагал и къде си го вързал. Ако си изпипаш нещата ще си сигурен че няма да имаш проблеми завбъдеще :wink: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 18 юли 2006 0:22


Ела в четвъртък на сбирката и ще ти помогна.За повече информация в Организационен.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта