Нещо усилвателя се бъгва ?!? (Alpine)

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нещо усилвателя се бъгва ?!? (Alpine)

Мнениеот The_Machine » Съб 03 мар 2007 0:48


Та взех едно стъпало... http://bgphoto.net/photos/9559/o633080998251611250.jpg
Вкъщи на захранването от РС-то нещо даваше брумове - приятели ми казаха , че било от импулсното захранване... ако пуснех сигнал от звуковата карта към стъпалото през чинчовете и се чуваше едно припукване в говорителите , леки искри при вкарване на чинчовете и дотам - явно нещо окъсяваше?
Днес го вързах в колата... пак чинчове , този път от касетофона Айва (има 4 чинча отзад - и от двете двойки пробвах - нищо)
Як + от акумулатора през 15А бушон (толкова е и на стъпалото) , яка маса на един болт , който захваща задната седалка , управление през remote и само като включа мига за момент червено диода (май показва protection в този момент) , после синьо и ампа изгасва... пробвах да го управлявам чрез мост от В+ до remote - пак същото...
Дайте идеи , моля ви :(
Вързал му бях две умрели басчета - китайчета , които със сигурност му бяха слаби , та надали се е претоварил... Gain на мин...




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 03 мар 2007 2:17


абе.. вярно че съм кьорав, ама тоя надпис АЛПИНЕ очеизвадно ми изглежда неправилен - сигурен ли си че това е истинско Алпайнче?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 03 мар 2007 10:22


Провери бушона дали е здрав и се отучете от навика да подавате слаби волтажи , тогава защитити не включват и се преебава всичко . Пусни му един стабилин и дебел + без бушон (за сега), направи един мост към ремут'та , и стабилен и сигурен - . И дай пак инфо как е . И смени бушона с поне 25А .


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 мар 2007 16:47


E той + си е стабилен с дебел кабел директно от акумулатора през бушон... бушоните са здрави...


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Съб 03 мар 2007 17:40


nii написа:абе.. вярно че съм кьорав, ама тоя надпис АЛПИНЕ очеизвадно ми изглежда неправилен - сигурен ли си че това е истинско Алпайнче?


Не това не е истинско алпинче. Пълна реплика на небезизвестния модел V12. Абсолютно всички чаврагми вътре са му 1/1 от оригинала. Слушал съм как бичи такова чудо на 60% Gain, горе долу бива.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 мар 2007 17:41


Мисля , че наистина беше тъндърче :) - взех го от съученик - преди около 2 години го купувахме нов от Поп Богомил


Потребителски аватар
The_King
Мнения: 242
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Където си пожелая

1

Мнениеот The_King » Пон 05 мар 2007 15:04


Ventoman написа:Провери бушона дали е здрав и се отучете от навика да подавате слаби волтажи , тогава защитити не включват и се преебава всичко . Пусни му един стабилин и дебел + без бушон (за сега), направи един мост към ремут'та , и стабилен и сигурен - . И дай пак инфо как е . И смени бушона с поне 25А .


Колегата е много прав,не си правете екперименти с тоците,за да няма после тема- "Изгоря ми" ......... или "Прецака ми се ...."


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 05 мар 2007 21:25


Аз преди слагах на един голф 1-чка някакъв усилвател.От отпред до отзад беше с кабел 3мм2.Премерих отзад напрежението - 8V :shock .Тези хубавини по принцип харчат много ток и им трябва дебел кабел.В началото на пускането консумацията е малка (докато запали преобразувателя към високо напрежение) и в този красив момент гасне ако не му стига напрежение.Пусни си един сериозен кабел (аз забих 6мм2) и след това като тръгнеш да си го ползваш си тури един стабилен кондензатор (продават се специални за целта).За да не занимавам аудиторията с по-разширени обяснения за захранванията спирям дотук.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта