Проблем с Плеара на Пасат Б5
- Желязков
- Мнения: 172
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с Плеара на Пасат Б5
КОлеги, значи неата стоя така, след като извадя ключа от ключалката плеара изгасва, но странното което е че, паметта му се губи, в смисъл кабела за постоянното захранване също прекъсва, и при вас ли е така?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Е,хайде сега,излагаш се!Разбираш ги нещата все пак. Постоянният плюс не ти е закачен като хората (Сонито,нали?).VW си имат постоянен плюс (ACC) и плюс,който минава през контактния ключ.Мога да ти кажа цветовете за мойта,но за по-голяма сигурност си потърси с гугъл за твоята,че е по-нова и може да са различни
.
На Г3 постоянния плюс е кафяв,дебеличък,плюсът,който минава през ключа е кафяв+червена ивица.
Взимаш един мултицет и мериш кое какво е.

На Г3 постоянния плюс е кафяв,дебеличък,плюсът,който минава през ключа е кафяв+червена ивица.
Взимаш един мултицет и мериш кое какво е.
- Желязков
- Мнения: 172
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Тц, баш не се излагам Андроandro_ написа:Е,хайде сега,излагаш се!Разбираш ги нещата все пак. Постоянният плюс не ти е закачен като хората (Сонито,нали?).VW си имат постоянен плюс (ACC) и плюс,който минава през контактния ключ.Мога да ти кажа цветовете за мойта,но за по-голяма сигурност си потърси с гугъл за твоята,че е по-нова и може да са различни.
На Г3 постоянния плюс е кафяв,дебеличък,плюсът,който минава през ключа е кафяв+червена ивица.
Взимаш един мултицет и мериш кое какво е.
Работата е сериозна, и моя + е дебелия кафяв кабел обаче уви
На соните бяха правени доста интервенции и на постоянния + имаше още един кабел дето отиваше нанякъде обаче аз го махнах
Клариона си е с оригинална евробукса и изчистих всички кабели от ГСМ системата -понеже не я ползвам и си вкарах само тези на еврото. Обаче глей кво се получава
Аз съм съгласен че им упрваление - ремуута, обаче като включа цд-то всички настройки са ми изчезнали - което значи че и основния кабел също се комутира, с евробукса съм така че едва ли съм объркал нещо, няма как просто
Абе за най сигурно - утре с пробната лампа и едно по едно... ще си го направя аз ами да питам останалите колеги и при тях ли е така?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хм,гадна работа ще да е,ако ти се прекъсва и постоянния плюс
.
В краен случай един кабел 2,5-3 кв. от акумулатора и край с проблемите.
Аз само се пошегувах,ти разбираш доста от кар аудио.
Измери с лампа или с мултицет.
Да не би проблема на Клариона да е в неговите си кабели - например знаеш,че при Пайнер на самите връзки след евробуксата към плеъра има възможност за избор дали да се захранва само през ACC кабела или и през двата плюса?Не знам,погледни си в упътването.

В краен случай един кабел 2,5-3 кв. от акумулатора и край с проблемите.
Аз само се пошегувах,ти разбираш доста от кар аудио.
Измери с лампа или с мултицет.
Да не би проблема на Клариона да е в неговите си кабели - например знаеш,че при Пайнер на самите връзки след евробуксата към плеъра има възможност за избор дали да се захранва само през ACC кабела или и през двата плюса?Не знам,погледни си в упътването.
- Желязков
- Мнения: 172
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Не няма такова нещо при него
100% ще е от това че се прекъсва +-са.
Ся взех от вектрата пробната лампичка (с нея е най сигурно и лесно) и утре ще замеря.
В краен случай зимам +-са от ГСМ системата (както бяха направили) и го подавам към постоянния на цд-то. мисля че няма да има проблем, при положение че след като го включа ще си дърпа ток от дебелия оригинален кабел. да пускам нова инсталация не ми се занимава. Ама така или иначе трябва да взема еднин преходник - мъжка евробукса - женска евробукса.
100% ще е от това че се прекъсва +-са.
Ся взех от вектрата пробната лампичка (с нея е най сигурно и лесно) и утре ще замеря.
В краен случай зимам +-са от ГСМ системата (както бяха направили) и го подавам към постоянния на цд-то. мисля че няма да има проблем, при положение че след като го включа ще си дърпа ток от дебелия оригинален кабел. да пускам нова инсталация не ми се занимава. Ама така или иначе трябва да взема еднин преходник - мъжка евробукса - женска евробукса.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта