


Кондензатор
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
inter написа:Значи стъпалото е Boschmann PCH 990 ATX , а басовете са два ZX 122 PRO , вкарани един срещу друг в кутията на снимката , която им идва малка , но няма повече място. Прозорците не са подсилени и нищо им няма , аз не държа да ме чуват надалеч и рядко слушам силно музика.
На басовете мощността им е max 700/ RMS 350W така че идва около 700 W , а стъпалото е 900 W. Колоните в колата не ги броя защото те са 8 но са оригиналните и стават само за парлама.
Тези цифри са от сайта на Boschmann и
не знам колко са верни , а пък и всичко е много субективно - най важното е как звучи дадена система , а не какви са мощностите по каталог.
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=1177992
При мен за бас се ползва същото стъпало, но с говорител Pioneer TS-W306DVC - двуканален е: 400w RMS, 1000w PEAK. Кондензатора ми е Бошман 1-фарад с дисплей. Добре се справя с положението!
За Колегата, който питаше защо се зарежда 30 мин - в упътването на модела пише: когато се зареди всички лампички угасват. При мен стана за около 2 мин (може и по-малко).
Относно свързването на лампа 21w за тест - не ми се разкачат кабелите сега.
При мен за бас се ползва същото стъпало, но с говорител Pioneer TS-W306DVC - двуканален е: 400w RMS, 1000w PEAK. Кондензатора ми е Бошман 1-фарад с дисплей. Добре се справя с положението!
Ами при мен няма никаква разлика с и без кондензатор , поне аз не усещам такава сигурно усилвателя си усеща , но и алтернатора ми е 90 A/h.
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Кондензатор
при "нормална" музика в колата (като масово използваните говорители и усилватели 300-400вата) разликата се усеща когато акомулатора е по старичак и така наречения стартов ток е доста по нисък от на нов акомулатор(иначе казано при пикова мощност,когато слушате силно някоя яка песен,напрежението си е 12v и на пръв поглед няма прблем, но нужният ток за усилвателя се приближава до тока който може да отдели акомулатора и така се получават падове в системата и осветлението става като в дискотека
) кондензатора играе ролята на буфер в такива моменти(докато няма ниски честоти(бас) в момента от песента,усилвателя не черпи толкова ток от системата и кондензатора се зарежда,след което следва момент с басс
и кондензатора спомагайки системата се разрежда и така се получава разпределяне равномерно натоварване).Свойството му да се разрежда и да се зарежда(напълно или частично) за части от секундата, помага на акомулатора когато има пикова консумация в системата.Когато свържете кондензатора към системата.. реално той е свързан постоянно.3-тото кабелче което се пуска е управляващо,от него просто волтметъра разбира кога да работи и кога не (няма смисъл когато не работи усилвателя да свети дисплея на волтметъра и да изтощава акомулатора(от тук предполагам разбирате че кондензатора ще "помага" на системата дори да не сте си пуснали музиката)Примерно ако ви е старичък акомулатора и дори без да слушате музика,при аварийни светлини ви мига плафона,то ако имате кондензатор това няма да се случва което не означава че скоро не трябва да смените акомулатор
Кондензатора си го представяйте като още един акомулатор в системата който обаче е направен да се издържа няколко секунди и да се зрежда за толкова 
относно 21 вата крушка,може да се изчисли,но от личен опит,наскоро ходих за риба и реших да се правя на инжинер с един кондензатор който само се търкаля в багажника и чака приложение + една платчица с 3 бели светодиода предназначена за 12в.Кондензатора го зареждах за 2-3 секунди с кабелите за "даване на ток когато някой не може да запали" от акомулатора и след това диодчетата светиха около 10 минути (след 10мин вече започваха бавано да "Залязват") но все пак консумацията на диодите е не десетки пъти по малка




относно 21 вата крушка,може да се изчисли,но от личен опит,наскоро ходих за риба и реших да се правя на инжинер с един кондензатор който само се търкаля в багажника и чака приложение + една платчица с 3 бели светодиода предназначена за 12в.Кондензатора го зареждах за 2-3 секунди с кабелите за "даване на ток когато някой не може да запали" от акомулатора и след това диодчетата светиха около 10 минути (след 10мин вече започваха бавано да "Залязват") но все пак консумацията на диодите е не десетки пъти по малка

- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Кондензатор
Много точно обяснение БРАВО колега
мисля че темата е точна и ясна.Малкото кабелче каде спомена колегата по горе за осветлението на волтметъра се връзва към REMUTE на усилвателя,където също идва едно кабелче заедно с чинчовете от ЦДто ВИ 




- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Кондензатор
значи кондензатора се монтира близо до усилвателят от самият кондензатор илизат 2 "Жици" тоест захранване и маса захранването се свърза към усилвателя на мястото дето пише +12v масата се свързва към Gnd или нещо такова беше ти трябва да знаеш кое какво ти е.Така значи към кондензатора имаш една пишка дето се тръзва към акомулатора за зарейдане и разрейдане тоест имаш една червена една черна и е жълта жичка(поне на моят е така свързваш червената на + черната - и жълтата ти остава свободна като направиш всичко това допираш жълтата както е в моят случай до + и кондензатора почва да се зарежда преди да го заредиш трябва да искараш бушона на захранващият кабел , който се намира до акомулатора(така ми казаха на мен като взех кондензатора)след това кондензатора почва зареждането и трябва да сареди до 12+ малко а за разреждане опираш жълтият кабел до - и си готов
П.С.Дано да съм помогнал аз моят така го правя защото така ми казаха надявам се да не съм те подвел
П.С.Дано да съм помогнал аз моят така го правя защото така ми казаха надявам се да не съм те подвел

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Кондензатор
dinkonikolaev написа:Много точно обяснение БРАВО колега![]()
![]()
мисля че темата е точна и ясна.Малкото кабелче каде спомена колегата по горе за осветлението на волтметъра се връзва към REMUTE на усилвателя,където също идва едно кабелче заедно с чинчовете от ЦДто ВИ
Това малкото кабелче колега не е за пускане на ток по него а за замасяване на усилвателя с плеера. После данесе питате защо чувам виене и пукане в говорителите

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Кондензатор
Относно зареждането на кондензатора има 2 вида такива. Такива които имат вградена лампа до волтмера която при закачането на - и + не е нужно да се слагат допълнителни неща при заеждането. Лампата светва и угасва постепенно докато изпилка. Втория начин и за тези които нямат тази екстра е като се вземе 12 волтова лампва вместо тези резистори коти ви ги дават и е ползвате вместо резистор. Когато лампата угасне си слагате клемата на кондензатора и си завивате болта 

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Кондензатор
vackooo написа:значи кондензатора се монтира близо до усилвателят от самият кондензатор илизат 2 "Жици" тоест захранване и маса захранването се свърза към усилвателя на мястото дето пише +12v масата се свързва към Gnd или нещо такова беше ти трябва да знаеш кое какво ти е.Така значи към кондензатора имаш една пишка дето се тръзва към акомулатора за зарейдане и разрейдане тоест имаш една червена една черна и е жълта жичка(поне на моят е така свързваш червената на + черната - и жълтата ти остава свободна като направиш всичко това допираш жълтата както е в моят случай до + и кондензатора почва да се зарежда преди да го заредиш трябва да искараш бушона на захранващият кабел , който се намира до акомулатора(така ми казаха на мен като взех кондензатора)след това кондензатора почва зареждането и трябва да сареди до 12+ малко а за разреждане опираш жълтият кабел до - и си готов
П.С.Дано да съм помогнал аз моят така го правя защото така ми казаха надявам се да не съм те подвел
Много сложно бре колега


- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Кондензатор
dinkonikolaev написа:Много точно обяснение БРАВО колега![]()
![]()
мисля че темата е точна и ясна.
пак заповядай

като допълнение ще добавя,за тези кондензатори които са по 80-100лв по магазинчетата и имат волтметър в тях,от личен тестов опит с такъв останових,че след десетина зареждания директно към акомулатор и разреждания чрез закъсяване на клемите му,а дори 1 път го пробвах като подам на -са + а на +са -,кондензатора остана в същото "здраве" като новия(замерих някой от основните му параметри)! схемата която е вградена заедно с волтметъра е предвидена да го предпазва малко или много. При подаване на ток с обратен поляритет (- и +) просто схемата остановява това и започва да сигнализира със зумера си че има нещо нередно

- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Кондензатор
mafiacartel написа:vackooo написа:значи кондензатора се монтира близо до усилвателят от самият кондензатор илизат 2 "Жици" тоест захранване и маса захранването се свърза към усилвателя на мястото дето пише +12v масата се свързва към Gnd или нещо такова беше ти трябва да знаеш кое какво ти е.Така значи към кондензатора имаш една пишка дето се тръзва към акомулатора за зарейдане и разрейдане тоест имаш една червена една черна и е жълта жичка(поне на моят е така свързваш червената на + черната - и жълтата ти остава свободна като направиш всичко това допираш жълтата както е в моят случай до + и кондензатора почва да се зарежда преди да го заредиш трябва да искараш бушона на захранващият кабел , който се намира до акомулатора(така ми казаха на мен като взех кондензатора)след това кондензатора почва зареждането и трябва да сареди до 12+ малко а за разреждане опираш жълтият кабел до - и си готов
П.С.Дано да съм помогнал аз моят така го правя защото така ми казаха надявам се да не съм те подвел
Много сложно бре колегаЗа разреждане най бързия начин е когато изкараш + са на акомулатира и си пуснеш дългире светлини от лоста до волана
така ми обясниха като го взех така го обяснявам и аз колега едно към едно

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта