

Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Казвай кога и къде да дойда да го заснем с Лумикса 

- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Горката тема, къде тръгна - къде отиде.....



- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
wishsalor написа: къде тръгна - къде отиде.....![]()
Проблем?
Собствено, от тупанджийски изпълнения по багажници ми се повръща.
Но не ти и "намеквам" за това.
Ако кажеш, ше спрЪ да пиша в яко "посещаваната" тема.
Но все си мисля, че мога да открехна на некой тъпанар очите какво е HI-FI?
Определи си мнението като спам, ако обичаш.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Аз от сега определям мнението си като спамерско, на всички е ясно
.
Понеже аз съм автор на темата искам да иСкажа мнение:
-вярно е че пуснах темата с насоченост Car Audio, защото съм от тъпанарите с интерес в тая област
-после се видя "огромния" интерес и аз промених заглавието, за да се включва и Home Audio-то, аз лично нямам нищо против
-Car Audio-то макар по подразбиране да е дрънчащ багажник и издуващо се до счупване предно стъкло, не винаги е това, макар и грамофоните да имат твърде ограничено приложение там.
Боянски, от къде ги вадиш тези машини,вече няколко сериозни попадения имаш. Ама като му гледам монтажа от типа "на Пенка космите" страх ме хваща

Понеже аз съм автор на темата искам да иСкажа мнение:
-вярно е че пуснах темата с насоченост Car Audio, защото съм от тъпанарите с интерес в тая област

-после се видя "огромния" интерес и аз промених заглавието, за да се включва и Home Audio-то, аз лично нямам нищо против
-Car Audio-то макар по подразбиране да е дрънчащ багажник и издуващо се до счупване предно стъкло, не винаги е това, макар и грамофоните да имат твърде ограничено приложение там.
Боянски, от къде ги вадиш тези машини,вече няколко сериозни попадения имаш. Ама като му гледам монтажа от типа "на Пенка космите" страх ме хваща

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Да, за голямо съжаление основния наклон в Car Audio-то е "тумба-лумба" и дрънчащи ламарини. Все по-малко са хората, които търсят добрия звук в колата. Аз обаче съм тръгнал по тоя трънлив път и скоро се надявам да сподея един цялостен проект.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Пределно ясно е - на четирима ни, че това е автомобилен форум, където нашите, така да се каже аудиофилски наклонности не се радват на афинитет, или може би не чак толкоз екзалтиран интерес.
Иносказателно исках да подскажа, не само на автора, но и на участниците в темата, че е добре да се засегне темата за автоозвучаването конкретно.
Именно заради стремежа ни да изградим малко по-културна и детайлна представа на тези, които не знаят колкото нас, че не всичко е думба-лумба и дрънчащи детайли.
Адмирирам идеята кар-аудиото да се разглежда като HI-FI, точно затова смятам за уместно да се постараем да детайлизираме и систематизираме познанията и практиките си за да можем поне на думи да преборим сИгАнИяТа, апропо-неправилното.
Предлагам следващия пост да е на тема инсталация и технология на полагането и.
Иносказателно исках да подскажа, не само на автора, но и на участниците в темата, че е добре да се засегне темата за автоозвучаването конкретно.
Именно заради стремежа ни да изградим малко по-културна и детайлна представа на тези, които не знаят колкото нас, че не всичко е думба-лумба и дрънчащи детайли.
Адмирирам идеята кар-аудиото да се разглежда като HI-FI, точно затова смятам за уместно да се постараем да детайлизираме и систематизираме познанията и практиките си за да можем поне на думи да преборим сИгАнИяТа, апропо-неправилното.
Предлагам следващия пост да е на тема инсталация и технология на полагането и.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Като стана въпрос за Car Audio, представям ви снимки на един изключително семпъл, изключително елегантен и с респектиращи 15kW classD усилвател STETSOM 14к2ES. Снимките са от личния ми ахив
. Снимките са след ремонта, сърце не ми даде да го снимам в опушено и окаяно съсътояние
.





Пожелавам го всекиму, не и на Боянски, естествено
!







Пожелавам го всекиму, не и на Боянски, естествено

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Audio:теория, монтаж, инсталации, усилватели, плеъри
Pathos Classic One
дойде с повреден motorized volume control, раздробен червяк.
Хибрид със solid state end, облагороден с лампов предусилвател.
При лампите, не знам на публиката дали е известно, нечетните хармоници затихват на по-висока степен.
При полевите транзистори също. Идеята на хибрида е мек звук, с по-висока мощност в по-малък размер.
Тоя мотор волум контрол му е крайно излишен, но така са си го решили.
Никак не звучи зле, няма нищо китайско в него, а и цената му люти.
Миленски, Ради: обърнете внимание на втората термозащита. Класически термо кът офф за котлон или пералня.



дойде с повреден motorized volume control, раздробен червяк.
Хибрид със solid state end, облагороден с лампов предусилвател.
При лампите, не знам на публиката дали е известно, нечетните хармоници затихват на по-висока степен.
При полевите транзистори също. Идеята на хибрида е мек звук, с по-висока мощност в по-малък размер.
Тоя мотор волум контрол му е крайно излишен, но така са си го решили.
Никак не звучи зле, няма нищо китайско в него, а и цената му люти.

Миленски, Ради: обърнете внимание на втората термозащита. Класически термо кът офф за котлон или пералня.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта