помощ:SONY CDX-GT20 се изключва
помощ:SONY CDX-GT20 се изключва
колеги имам следния проблем.взех си cd SONY CDX-GT20,монтирах си го в колата и като всеки нормален човек реших да го поусиля малко
знаех,че колоните отзад (останали от предишния собственик) са поумряли вече и щом го усилих се изключи самото cd.смених колоните,смених и кабелите и пак се гаси като е по-силно.на какво може да се дължи
ще съм ви благодарен ако ми помогнете 
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
baivan написа:Не само "+"-а, а и "-"-а трябва да е дебел кабел. Прекарваш си ги директно от акумолатора и слагаш бушон на "+"-а до близо до акумолатора.
А така !! Всеки дава акъл да се извеждат дебели кабели от акумулатора директно и да се прекарват после из цялото купе!
И защо после гледката на запалил се автомобил изглежда нещо съвсем нормално за нашите Географски ширини !
Защо никой пройзводител на коли не пуска директния кабел до "музиката" ? Чудна работа !
И как ще си направи колегата "бушона" както съвтвате ?
"Таралежа" от плюсовата клема е много интересна гледка - особено на жълтите коли !
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
WDW написа:baivan написа:Не само "+"-а, а и "-"-а трябва да е дебел кабел. Прекарваш си ги директно от акумолатора и слагаш бушон на "+"-а до близо до акумолатора.
А така !! Всеки дава акъл да се извеждат дебели кабели от акумулатора директно и да се прекарват после из цялото купе!
И защо после гледката на запалил се автомобил изглежда нещо съвсем нормално за нашите Географски ширини !
Защо никой пройзводител на коли не пуска директния кабел до "музиката" ? Чудна работа !
И как ще си направи колегата "бушона" както съвтвате ?
"Таралежа" от плюсовата клема е много интересна гледка - особено на жълтите коли !
Те всички запалили се коли в България са се запалили точно от тоя кабел дебелия, прекаран директно. Какво му е на тоя таралеж дето казваш? Бушона що да си го прави и кое е трудното - отиваш, купуваш си(има такива продават се баш за такива кабели дето подпалват колата) и го връзваш на плюсовата близо до акумолатора. Кое е рискованото в случая, при късо съединие кое ще изгори? - бушона или колата? За касетофона е добре да е бушон около 20А м/у другото. Виждал ли си инсталация за усилвател как се прави, захранването как се хваща, не е ли по същия начин? Само глупости приказват някои хора на последак. Производителя не прави това, хората си прекарват по-тънки кабели минаващи през бушонче, но сечението на тия кабели се изчислява по максималния консумиран ток на оригиналния касетофон, затова често се случва когато се сложи някое ново сд, което е по мощно и има по голям Imax да гасне когато го усилиш, затова кабелите се сменят с по дебели.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта
