Свободен "12V" на контактния ключ - има ли
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Свободен "12V" на контактния ключ - има ли
Предполагам , че въпроса ще се стори на мнозина неуместен и глупав но...може ли някои да ми каже съществува ли изход на 12 в за пасат 92' където културно да се включи проводника загасящ ЦД то след загасяне на двигателя ? Защото ми обясняваха, че на тези стари бараки оригинално захранването на "радиото" е постоянно и понеже било дизел , алармата прекъсвала незнам какво си , а бе с 2 думи - имало да се реже тук и там а мен ме е страх като знам една от служебните коли какво беше станала от "елтехници - новатори "
затова и питам - културно и без много рязане ... 
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сигурен ли си че искаш това?
Аз лично си слушам музичка и когато не съм на контакт... доста хора правят същото
.
Другото ( да има свирня само когато си на контакт ) на мен лично ми се струва тъпичко... ама както се казва всеки с вкусовете си.
Ако не ти се рови толкова или нямаш достатъчно литература вземи "контактния +" например от ключа на парното, ключа/кабелите на фаровете и т.н. вече инсталирани неща които работят само на контакт
.
Бтв.. нали си наясно че има на каст'фонету два входа за +12 - един захранващ и един който да казва на свирката кога да свири.
Захранващият е най-добре директно на аку-то, но може и от някоя засилена постоянна +12 инсталация ( запалката например ).
Кабела който казва на свирката дали да свири или не, можеш да го вържеш и него към постоянен +12 ( свири винаги когато имаш ток
), към прекъсвач ( сам му казваш дали да свири ) или пък "на контакт" ( да свири като му врътнеш ключа... кофти е че като палиш ще гасне ).
Аз лично си слушам музичка и когато не съм на контакт... доста хора правят същото
Другото ( да има свирня само когато си на контакт ) на мен лично ми се струва тъпичко... ама както се казва всеки с вкусовете си.
Ако не ти се рови толкова или нямаш достатъчно литература вземи "контактния +" например от ключа на парното, ключа/кабелите на фаровете и т.н. вече инсталирани неща които работят само на контакт
Бтв.. нали си наясно че има на каст'фонету два входа за +12 - един захранващ и един който да казва на свирката кога да свири.
Захранващият е най-добре директно на аку-то, но може и от някоя засилена постоянна +12 инсталация ( запалката например ).
Кабела който казва на свирката дали да свири или не, можеш да го вържеш и него към постоянен +12 ( свири винаги когато имаш ток
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
A бе то хубаво ама има само един проблем - колата я карам не само аз ами и едно от тези същества с дългите коси ,
а там като се остави нещо да върти цяла нощ ( а понякога и някои и друг ден
) и ела да ме видиш как се размотавам с един акумулатор наляво надясно и то когато тръгвам за работа - мерси за тази физзарядка 
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Здравейте . В пасата има два снопа в конзолата на радиото(оригинално на тези два снопа има монтирани и две евро букси, едната за захранване и другата за говорителите) На тази за захранването има 5-проводника : маса , +12Vпостоянни , +12Vот контакт , +12Vот габарит и вход +12Vза антена . Не виждам проблем да не го свържеш правилно.......juve написа:ясно, разбрахПросто исках да съм сигурен, че няма да се мина с някое екстравагантно решение и после някои да ми посочи една парзна клема еди къде си и да каже: а бе кой балък ти свърза цд то тук , като ей тук има специална клема за него бе! Ако го видиш кажи му да се гръмне
) мерси за инфото .....
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Не виждам проблем да не го свържеш правилно.......
Ами само един проблем има колега
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Струва ми се, че имаше такъв вариант, но не съм 100% сигурен.
Мисля, че имаше такъв извод, при който на 1-во положение на ключа (веднага след отключване на волана) работят само аксесоарите (така се казваше и положението "АСС") - радиото се води аксесоар.
Сега ме заинтригува и разрових ел.схемите, които имам в PDF-формат, но нещо не можах да се оправя с тях.
За това утре като остана свободен следобед ще сваля корите на волана и с мултицета ще изпробвам всичките клеми на клемореда.
Т.е. резултата ще получиш утре по това време!
Мисля, че имаше такъв извод, при който на 1-во положение на ключа (веднага след отключване на волана) работят само аксесоарите (така се казваше и положението "АСС") - радиото се води аксесоар.
Сега ме заинтригува и разрових ел.схемите, които имам в PDF-формат, но нещо не можах да се оправя с тях.
За това утре като остана свободен следобед ще сваля корите на волана и с мултицета ще изпробвам всичките клеми на клемореда.
Т.е. резултата ще получиш утре по това време!
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта
