Имам два говорителя Бошман и двата са в една кутия сега правя две големи кутии но ще сложа по един Бошман във всяка от кутиите + още по един български басов говорител ще ги свържа с филтър ето тук се появява не толкова проблем колкото въпрос
Каса -> усилвател
- deluX
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Каса -> усилвател
Проблема е следния:
Имам два говорителя Бошман и двата са в една кутия сега правя две големи кутии но ще сложа по един Бошман във всяка от кутиите + още по един български басов говорител ще ги свържа с филтър ето тук се появява не толкова проблем колкото въпрос
трябва ли ми усилвател за това нещо ?
Имам два говорителя Бошман и двата са в една кутия сега правя две големи кутии но ще сложа по един Бошман във всяка от кутиите + още по един български басов говорител ще ги свържа с филтър ето тук се появява не толкова проблем колкото въпрос
kamenov написа:Колега със сигурност ще ти трябва усилвател![]()
Ако нямаш има вероятност да изгориш стъпалота на ЦД-то
Я кажи по-подробно какви условия са нужни за да го постингеш това, че ме касае пряко
deluX написа:Сигурно няма да трябва некс питах то баса е 30 W такаче цс-то ще го захрани само
Какъв е тоя бас на Бошмен, кажи моделчето.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ми виж колко е РМС на говорителите..
прецени как ще ги свързваш
последователно демек да изкараш на 8 ома..
или паралелно на 2 ом.
аз лично бих взел усилвател с 10-20% запас.. все пак можеш винаги да намалиш нивото на усилватела... пък и когато не работи на пиков режим има по-малко изкривявания.
вече въпрос на виждане и на свързване е можеш да минеш с моноблок, и да вържеш говорителите успоредно.. демек 2 ома..
ама рискуваш просто да ги изпърдиш за норматив.
филтри не ти трябват.. всички усилватели имат low pass filter ЛПФ.. демек още от усилвателя, ще го резнеш да свири под 100-150 хц...
ама в последствие ще чуваш само бас.
ще искаш и среда... хайде и нея я усилвай за да не изпъкне баса...
после ще искаш и високи... ма ще стане, че високите примерно не държат на толкоз повер..
аве... с две думи.. не ме слушай, къвто и усилвател да вземеш, ще ти влезе в употреба.
Много е важно кабела захранващият за усилвателя... и сигналните кабели да са читави.. иначе патиш.
прецени как ще ги свързваш
последователно демек да изкараш на 8 ома..
или паралелно на 2 ом.
аз лично бих взел усилвател с 10-20% запас.. все пак можеш винаги да намалиш нивото на усилватела... пък и когато не работи на пиков режим има по-малко изкривявания.
вече въпрос на виждане и на свързване е можеш да минеш с моноблок, и да вържеш говорителите успоредно.. демек 2 ома..
ама рискуваш просто да ги изпърдиш за норматив.
филтри не ти трябват.. всички усилватели имат low pass filter ЛПФ.. демек още от усилвателя, ще го резнеш да свири под 100-150 хц...
ама в последствие ще чуваш само бас.
ще искаш и среда... хайде и нея я усилвай за да не изпъкне баса...
после ще искаш и високи... ма ще стане, че високите примерно не държат на толкоз повер..
аве... с две думи.. не ме слушай, къвто и усилвател да вземеш, ще ти влезе в употреба.
Много е важно кабела захранващият за усилвателя... и сигналните кабели да са читави.. иначе патиш.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта