
Ето какво стана: тъй като най-вероятно ISO конектора ми остана на предишното возило, директно свързах буксите за захранване и за колоните, но както вече писах по-горе, след всяко ново стартиране на двигателя губи еквалайзер настройки; ако има диск, той винаги започва отначало и т.н. и т.н.
Минах през сервиза на Технополис и оттам си взех за захранването свързващ кабел, като обясних на пич-а проблема и той ми върза кабелите червен-към-жълт и жълт-към-червен, но този път касетофона изобщо не тръгна.
Изрових от сайта jvc.bg описание на свързване на машина, подобна на моята /моят модел е KD-G511/ и ето какво пишеше там:
http://media.snimka.bg/0175/006606189-big.jpg
т.е. хората си дават алтернативно на алтернативното свързване като особеност на някои мозели VW/Audi и Опел, а именно "вливат" жълтия кабел във веригата на червения, а не ги свързват кръстосано /на снимката Преработено опроводяване 2/.
На следващата снимка е моето "бясно" произведение по въпросната схема:
http://media.snimka.bg/0175/006606190-big.jpg
И тук идва моят въпрос към всички компетентни по темата - свързан по този начин, има ли риск нещо по касетофона или още по-лошо - нещо по таблото да изпуши? В края на краищата аз съм доста бос по жиците и моля някой да даде съвет, виждайки как жълтата жица, идваща от таблото се "влива" в червената.
Благодаря предварително на всички дали труд да отговорят!
