Свързване CD reciever на JVC - особеност

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Свързване CD reciever на JVC - особеност

Мнениеот pronobis » Чет 24 юли 2008 8:25


Здравейте! Има-няма една седмица откакто и аз се сдобих с Passat B4, ABS мотор 1.8 MI, с АГУ - блага работа :). Та от тогава се мъча и да си вържа музиката по начина, по който тя си работеше на предишната ми кола, а именно да си помни настройките след изключване на двигателя и изваждане на ключа, тъй като на Пасата ги губи.
Ето какво стана: тъй като най-вероятно ISO конектора ми остана на предишното возило, директно свързах буксите за захранване и за колоните, но както вече писах по-горе, след всяко ново стартиране на двигателя губи еквалайзер настройки; ако има диск, той винаги започва отначало и т.н. и т.н.
Минах през сервиза на Технополис и оттам си взех за захранването свързващ кабел, като обясних на пич-а проблема и той ми върза кабелите червен-към-жълт и жълт-към-червен, но този път касетофона изобщо не тръгна.
Изрових от сайта jvc.bg описание на свързване на машина, подобна на моята /моят модел е KD-G511/ и ето какво пишеше там:

http://media.snimka.bg/0175/006606189-big.jpg

т.е. хората си дават алтернативно на алтернативното свързване като особеност на някои мозели VW/Audi и Опел, а именно "вливат" жълтия кабел във веригата на червения, а не ги свързват кръстосано /на снимката Преработено опроводяване 2/.

На следващата снимка е моето "бясно" произведение по въпросната схема:

http://media.snimka.bg/0175/006606190-big.jpg

И тук идва моят въпрос към всички компетентни по темата - свързан по този начин, има ли риск нещо по касетофона или още по-лошо - нещо по таблото да изпуши? В края на краищата аз съм доста бос по жиците и моля някой да даде съвет, виждайки как жълтата жица, идваща от таблото се "влива" в червената.

Благодаря предварително на всички дали труд да отговорят! :)




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 24 юли 2008 9:13


Току що ставам, и точно немога да фокусирам, ама сигурен ли си чи изобщо ще тръгне, защото аз НЕ съм. За да тръгне трябва да имаш подадени на дясната букса и на жълт и на червен +, доколкото виждам ти си изолирал жълтия
http://media.snimka.bg/0175/006606190-big.jpg

развържи кабелите от лявата страна, защото правят глупости, и замости ЖЪЛТ и ЧЕРВЕН на ДЯСНАТА букса,
трябва да стане нещо такова
отляво на дясно
син-син
черен-черен
оранжев-оранжев
червен- червен+ жълт
жълт - изолира се
при тази схема трябва да работи и без контактен ключ


Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pronobis » Чет 24 юли 2008 11:09


Уф, изобщо не съм сигурен, затова и питам - както казах, мноо съм зле с жиците.
Много мерси за поясненията! То аз в началото така ги бях вързал, затворената верига между червен и жълт се получаваше от страната на касетофона. Ама след това не знам защо, реших че това трябва да се случи от страната на таблото - някак си представях, че жълтият кабел, който подава постоянно напрежение би трябвало да се закачи за червения откъм таБлото, за да подава ток и когато колата е без ключ.
Странна работа... ! :)))
Още веднъж мерси, ще пробвам така.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 24 юли 2008 11:35


:wink:



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта