Усилвател Concord, но колко вата?

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Усилвател Concord, но колко вата?

Мнениеот LiRiX » Вто 05 авг 2008 11:41


Здравейте колеги. Преди малко един приял ми го подари, понеже не му трябва. Той всъщност не го е използвал, а са му го подарили преди 1 година :shock

Въпроса ми е това животно колко вата е? Скоро ще видя дали е изправен.

Ето и снимки:

http://img503.imageshack.us/img503/7510/imgp0225om9.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/6192/imgp0226pn1.jpg
- http://img127.imageshack.us/img127/9922/imgp0228bi0.jpg

Пише нещо S T 150... дали може да е 150 вата?




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Вто 05 авг 2008 14:43


Ей това открих:

1. Concord ST150 - seltene und fein klingende, alte Endstufe von Harman/ Kardon - 2x75W RMS


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Вто 05 авг 2008 17:22


radi_nrj написа:Ей това открих:

1. Concord ST150 - seltene und fein klingende, alte Endstufe von Harman/ Kardon - 2x75W RMS

Благодаря ти супер много :idea: 8)

Дали ще може да захрани това? http://www.electron.bg/product_info.php ... ts_id=1919
Преди малко говорих с един магазинер и ми втълпява, че щяло да стане щото имало бридж незнам си к'во, но на практика в бридж режим се получава 150 номинална? А Пайниърчето е 250???

А това би трябвало да стане, нали?
http://www.thunder.bg/product_info.php? ... ucts_id=46

Последна промяна от LiRiX на Вто 05 авг 2008 17:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Вто 05 авг 2008 17:38


Не Брич, а Бридж (мост) и ако деиствително е така Пайнера ще се клати здраво.

Ама за всеки случай прати снимка на изводите.

А тоя тъндер е не повече от 40 вата и връзвайки го на този усилвател ще каже ПУК.

И до колкото разбирам немски усилвателя ти е по схема на Харман Кардън.

Поздрави


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Вто 05 авг 2008 17:58


Бридж да :015:

Ето снимки:
http://img365.imageshack.us/img365/9136/imgp0229rx5.jpg
http://img365.imageshack.us/img365/9555/imgp0231fu2.jpg

Значи и двете фирми дето ги пишат тия номинални мощности не са вярни, така ли?

Пайниърчето ще ми излезе малко над 150 с кутията и 20 лева за кабели(наистина ли струват 20лв?!!).
Сидито ми има някаква букса отзаде за събудер, може да го видиш в гаража ми, това + ли ще е?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Вто 05 авг 2008 20:49


Та това прословутото копче МОНО / СТЕРЕО е за бриджа. В моно е на бридж мод т.е. изходния канал е един, но с двойно по голяма мощност.

Обаче да ти кажа честно за говорител бих те посъветвал да вземеш Херц ES250 защото е с по добра чувствителност и на същата мощност ще свири малко по-силно.

Поздрави.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 28 авг 2008 15:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Сря 06 авг 2008 8:10


Хертз не знам дали продава "моя човек". Ще видя херца, но, ако ли не и Pioneer-a 10" става нали?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Сря 06 авг 2008 15:06


Пайнера слиза по-ниско, но му е по-малко КПД-то.

И за ставане - става, просто ще свири малко по-слабо от Херца при същата мощност.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Сря 06 авг 2008 18:18


radi_nrj написа:Пайнера слиза по-ниско, но му е по-малко КПД-то.

И за ставане - става, просто ще свири малко по-слабо от Херца при същата мощност.

Здрасти :) Гледам 12" е малко по-скъп, а по-голям. Дали ще мога да го използвам него с този усилвате?

10 или 12 " няма много разлика, но все пак :)

Благодаря ти за помоща до сега :idea: :!: :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Чет 07 авг 2008 11:20


12-ката е по-добрия вариант.

А на усилвателя хич няма да му пука да ли си вързал 12" или 10".

Виж може да му запука ако вземеш 2-намотковия TS-W307D4 и го вържеш на 2 ома.

За да няма изненади вземи TS-W307D2, който е с една намотка 4 ома.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Съб 16 авг 2008 0:59


radi_nrj написа:12-ката е по-добрия вариант.

А на усилвателя хич няма да му пука да ли си вързал 12" или 10".

Виж може да му запука ако вземеш 2-намотковия TS-W307D4 и го вържеш на 2 ома.

За да няма изненади вземи TS-W307D2, който е с една намотка 4 ома.

те са еднакви само едноканалния има един мост ако го махнеш става двуканална много им се чудя на тия от паинер и 1-каналната е по евтина не знам защо като са едни и същи аз стм със едноканалната TS-W307D2


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Нед 17 авг 2008 19:32


TS-W307D2 е с една намотка 4 ома, а TS-W307D4 е с 2 по 4 ома, което означава, че можеш да го вържеш на 2ома, 4ома и 8ома.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Пон 18 авг 2008 1:10


като гледам платката на стъпалото спред мен е не повече от 2 по 50 вата.
но със сигорност ще разклати добре паинерчето.
успех!


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Чет 21 авг 2008 16:43


1.както каза колегата по горе ампа не ти е повече от 150 вата ...което е добре (нормална изходна мощност)
2.при положение че не смяташ да вземаш друг амп (много по силен) не скачай на СПЛ говорители ,че и двунамоткови ....
3.Херц слиза много по ниско от Пайанър .... просто пайанърите прават много повече ДБ и затова ги купуват всички ..... което не ме учудва щото всеки иска да има в багажника си ДУМ ДУМ ДУМ и ако ще и да е тъндър ....
4.вземи си херц и няма да съжаляваш ,по скъпички са от пайанърките ,но пък разликата е СВЕТЛИННА!

за пример , музика с два 15" херц свири малко по слаго от музика с два 15 пайанър ,обаче и вътре в колата и вънка разликата е просто уникална .. и също така повечето коли с музика Херц се чуват вътре в колата ,а пайанърите къртат мивки и дранчи сичко около тебе като минава някой с пайанър !
с две думи "ако искач сила PIONEER, ако искаш качество и хубав звук HERTZ!
inaче ампчето си е добре с мощността.
по принцип двунамотковите пайанъри (както съм писал и в друга тема) свирят най добре на 2 ома .... и тъй като всяка намотка е по 4 ома ти трябва едно здраво стъпало двуканално за един говорител...
примерно един пайанър 2 намотков го дават 1000 вата пикова мощност ,това са около 600- 750 РМС (Real Music Sound) ,взимаш едно стъпало 500 В РМС и става така : двата плюса от говорителя отиват в мостовия плюс на ампа ,и двата минуса също и така си правиш 4 омовите намотки да станат на една 2 омова ;) !!!!!! оба4е преди това бъди сигурен че ампа ти подържа 2 ома ! да не стане ..."а що спря :D "


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Чет 21 авг 2008 18:05


hristov_GL написа:3.Херц слиза много по ниско от Пайанър .... просто пайанърите прават много повече ДБ


Това изобщо не е вярно(пример с 2 аналогични говорителя):

TS-W307D2 Frequency response:18Hz - 500 Hz Sensitivity (1W/1m) 89 dB

Hertz ES 300 Frequency response:25Hz - 250Hz Sensitivity (1W/1m) 91,6 dB SPL

Цифрите показват обратното.

Иначе по останалите точки си на вярна посока.

Сори за спама.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 21 авг 2008 22:55, променено общо 1 път.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта