Здравейте, надявам се някой да ми помогне.
В колата ми Golf III имам музика около 500 вата РМС. CD PIONEER 7ser.
Един четириканален усилвател 4Х60вт. РМС за предни и задни, един двуканален на бридж около 300 вт. за баса.
Усилвателите са захранени с 10мм2 кабел от акомулатора и са заземени за шасито /в захващането на задните колани/ има бушон 50А на захранващия кабел и досега не ми е горял /не съм слушал музиката на макс. разбира се/.
CD то се захранва през стандартните кабели в колата като заземяването му го изтеглих директно на минуса на акомулатора /то не захранва говорители/.
Та цялата система си свири прекрасно /компонентите са сравнително качествени, например чинчовите кабели са екранирани и дебели, 6бр. и струват 15 лв. парчето/ не е прекалено мощна и не ми примигвата фаровете когато я усиля.
Та проблема ми е следния: когато се включи повече от един консуматор в колата едновременно /напр. 2 ел. стъкла, перка или климатик/ за около 1-2 секунди пада напрежението и музиката прекъсва.
Алтернатора е стандартен 70А и работи нормално.
Акомулатора е сравнително малък 45А.
Не съм замервал къде колко ток идва не съм слагал кондензатори и незнам дали ще се подобри положението с тях. Само опънах нова маса от - на акомулатора към купето
Чакам някакви идеи за подобряване на положението.
Проблем със захранването
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
щом се изключва значи падаш под праг на напрежение.
или има прегряване и принудително охлаждане да го спира-ама не съм налитал на такова дето спира всичко.
я премери захранването в момента на пускане на музиката на ниво на което изключва.
при работещ мотор и при неработещ на акумулатора мериш напрежението и някой отвътре усилва малко по малко до изгасване.
на колко волта ще угасне в единия и в другия случай?
или има прегряване и принудително охлаждане да го спира-ама не съм налитал на такова дето спира всичко.
я премери захранването в момента на пускане на музиката на ниво на което изключва.
при работещ мотор и при неработещ на акумулатора мериш напрежението и някой отвътре усилва малко по малко до изгасване.
на колко волта ще угасне в единия и в другия случай?
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Тоя акомулатор е малък эа тая работа,макар че когато е эапалена колата нетрябва да има консумация от него но явно се получават удари в напрежението и гасне,при мен беше същото аэ съм беэ усилвател даже само с едно pioneer-че 4x50 уж и ми гаснеше,като палих и така няколко месеца и ми се обади акумолатора смених го с 70А и работата эаспа,та като та слушам тебе с тия 45А и ми става смешно..ми то като си направиш една сметка с токовете които си иэброил от консуматорите ми то трябва не муэиката ами колата да ти гасне,най лесно е де вика колегата да иэмериш напрежението при раэлични ситуации и той ще си каже....ай сменяй акумолатора и надувай муэиката.....
- GOLFIIICABRIO
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Правлино са ти казали хората.. какъв е тоя бушон 50А?? че тоя усилвател 4х60 е най-вероятно с 10-15А бушонче. Генератора определено поддържа такива натоварвания - допълнителни имам предвид. Сложи просто за проба един по-голям акумулатор - вземи за проба от някой съсед или съклубник и виж какво става.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи за да видиш горе долу колко амера харчи усливателя на макс просто погледни самия бушон на усилвателя колко ампа е и извади там 10-ина ампера Значи акумулатора наистина е малък...аз съм с такъв, но музиката ми е общо към 250W rms...а пък за алтернатора - като се вземе предвид там всякакви консуматори от сорта на фарове, стопове, парно-марно, климатици и общо взето за музика остава свободно около 40% от тока който е указан на алтернатора, за да си работи музиката без да прекъсва и други екстри като цъкнеш копчето на фаровете...ако е 70А изчислявай...
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
от тока който е указан на алтернатора
Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DIGIFANT 2E написа:от тока който е указан на алтернатора
Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....
Колега май тука се бъркаш нещо /или аз се бъркам, ако е моя грешката моля за извинение/.
При алтернаторите зареждането не зависи от оборотите.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: panteleymonov и 171 госта