Проблем със захранването

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Гост

Проблем със захранването

Мнениеот Гост » Пон 11 окт 2004 15:52


Здравейте, надявам се някой да ми помогне.
В колата ми Golf III имам музика около 500 вата РМС. CD PIONEER 7ser.
Един четириканален усилвател 4Х60вт. РМС за предни и задни, един двуканален на бридж около 300 вт. за баса.
Усилвателите са захранени с 10мм2 кабел от акомулатора и са заземени за шасито /в захващането на задните колани/ има бушон 50А на захранващия кабел и досега не ми е горял /не съм слушал музиката на макс. разбира се/.
CD то се захранва през стандартните кабели в колата като заземяването му го изтеглих директно на минуса на акомулатора /то не захранва говорители/.
Та цялата система си свири прекрасно /компонентите са сравнително качествени, например чинчовите кабели са екранирани и дебели, 6бр. и струват 15 лв. парчето/ не е прекалено мощна и не ми примигвата фаровете когато я усиля.
Та проблема ми е следния: когато се включи повече от един консуматор в колата едновременно /напр. 2 ел. стъкла, перка или климатик/ за около 1-2 секунди пада напрежението и музиката прекъсва.
Алтернатора е стандартен 70А и работи нормално.
Акомулатора е сравнително малък 45А.
Не съм замервал къде колко ток идва не съм слагал кондензатори и незнам дали ще се подобри положението с тях. Само опънах нова маса от - на акомулатора към купето
Чакам някакви идеи за подобряване на положението.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 11 окт 2004 16:42


щом се изключва значи падаш под праг на напрежение.
или има прегряване и принудително охлаждане да го спира-ама не съм налитал на такова дето спира всичко.
я премери захранването в момента на пускане на музиката на ниво на което изключва.
при работещ мотор и при неработещ на акумулатора мериш напрежението и някой отвътре усилва малко по малко до изгасване.
на колко волта ще угасне в единия и в другия случай?


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Пон 11 окт 2004 19:35


Тоя акомулатор е малък эа тая работа,макар че когато е эапалена колата нетрябва да има консумация от него но явно се получават удари в напрежението и гасне,при мен беше същото аэ съм беэ усилвател даже само с едно pioneer-че 4x50 уж и ми гаснеше,като палих и така няколко месеца и ми се обади акумолатора смених го с 70А и работата эаспа,та като та слушам тебе с тия 45А и ми става смешно..ми то като си направиш една сметка с токовете които си иэброил от консуматорите ми то трябва не муэиката ами колата да ти гасне,най лесно е де вика колегата да иэмериш напрежението при раэлични ситуации и той ще си каже....ай сменяй акумолатора и надувай муэиката.....


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 11 окт 2004 20:26


мда акумулатора по-големичък трябва


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 12 окт 2004 11:21


Драго ти с какъв акумулатор си?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 12 окт 2004 11:45


72A


Потребителски аватар
GOLFIIICABRIO
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GOLFIIICABRIO » Вто 12 окт 2004 21:27


И аз съм за акумулатора - при мен той е 70А и при пусната докрай музика и пуснати фарове мога да запаля двигателя без да прекъсне - изпробвано.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 12 окт 2004 21:32


мда и при мен аз съм някъде 400 рмс
ама на празен ход ми мига таблото от баса


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 12 окт 2004 21:40


DragoCL написа:мда и при мен аз съм някъде 400 рмс
ама на празен ход ми мига таблото от баса



ОФФ: Изродиииииии стига сте дразнили хората с тая музика бе.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 12 окт 2004 22:57


Ми то така като си надупиш музиката и колата може да си върви само
от това!! Изобщо не ти трябва двигател !!!

Огледай си и масите ! :idea:


kostadin iantchev
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kostadin iantchev » Сря 13 окт 2004 19:29


Пусни си +12 волта директно от акомулатора през предпазител 20А към музиката и си готов


Черноглав
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Черноглав » Сря 13 окт 2004 20:29


Правлино са ти казали хората.. какъв е тоя бушон 50А?? че тоя усилвател 4х60 е най-вероятно с 10-15А бушонче. Генератора определено поддържа такива натоварвания - допълнителни имам предвид. Сложи просто за проба един по-голям акумулатор - вземи за проба от някой съсед или съклубник :wink: и виж какво става.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 14 окт 2004 10:17


Значи за да видиш горе долу колко амера харчи усливателя на макс просто погледни самия бушон на усилвателя колко ампа е и извади там 10-ина ампера :) Значи акумулатора наистина е малък...аз съм с такъв, но музиката ми е общо към 250W rms...а пък за алтернатора - като се вземе предвид там всякакви консуматори от сорта на фарове, стопове, парно-марно, климатици и общо взето за музика остава свободно около 40% от тока който е указан на алтернатора, за да си работи музиката без да прекъсва и други екстри като цъкнеш копчето на фаровете...ако е 70А изчислявай... :)


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 14 окт 2004 19:27


от тока който е указан на алтернатора

Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 14 окт 2004 19:51


DIGIFANT 2E написа:
от тока който е указан на алтернатора

Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....


Колега май тука се бъркаш нещо /или аз се бъркам, ако е моя грешката моля за извинение/.
При алтернаторите зареждането не зависи от оборотите.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: panteleymonov и 171 госта