Усилвател за антена Vento - BETA269 - 3A5 035 577 проблем

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Усилвател за антена Vento - BETA269 - 3A5 035 577 проблем

Мнениеот инжектопляктор » Вто 12 май 2015 17:26


Имам усилвател VW с код BETA269 и номер 3A5 035 577. Когато пусна подгряването на задното стъкло, почват страшни смущения на радиото. Също така, като че ли хваща по-добре, ако не свържа ширмовката на кабела към радиото. Така се замасява и на радиото и на купето. Проблемът е, че от усилвателя излизат 2 проводника - единият горе на стъклото, другият отива долу към двойна клема, която е на стъклото и от която излиза друг черен проводник, който влиза в купето. Като пусна подгряването, разбирам че това всъщност е плюса на подгряването. Някой знае ли какво по дяволите прави плюса на подгряването, че да влиза в усилвателя на антената наред с плюса, който върви от инжектора отпред и идва от радиото?
Ако запоя едно парче жица ще хваща ли по-добре(на едната обувка) че излиза, че се разчита само на тънички/мизерни пътечки на стъклото не по-дебели от реотана?
Също така мерих RF транзистора в усилвателя и изглежда, че работи, както и всички резистори и намотки.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Усилвател за антена Vento - BETA269 - 3A5 035 577 пробл

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 13:01


Бих желал да дам съвет всеки, който има проблем да обърне внимание дали не е замасен усилвателят от 2 места - през радиото, по коаксиалният кабел до антенният усилвател и самият антенен усилвател на купето чрез металният си корпус и винтовете за закрепване. Също така може да се измери високо честотният транзистор, който е 3 крачета в подобен на кръгъл корпус, за което се изисква и неговият демонтаж. Може да се разглежда като сдвоен диод/2 диода в 1 корпус - 2 PN прехода/, в Интернет има схеми как се мери транзистор. Съпротивлението в едната посока трябва да е малко, в другата много голямо.
Ако усилвателят е замасен на 2 места се получава бягане/изравняване на масата по ширмовката на кабела, която не е абсолютно еднаква навсякъде по автомобила, за жалост.
Въпреки всичко тези антенни усилватели не си могат кой знае колко много, когато самата антена се намира на задното стъкло над реотана. Каквото и да се прави, реотанът за подгряване при по-слаб сигнал внася смущения в радиото.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта