Смених си радиото ама пак ядове с антената...

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смених си радиото ама пак ядове с антената...

Мнениеот zfa159 » Нед 25 фев 2007 22:00


Здравейте колеги,понеже днес си взех ново радио (Sony CDX-GT200S) се интересувам дали колата е с евробукса или да си взимам и букса като тръгна да го монтирам.
Сегашното радио е оригиналното и отпред пише само VW ама иначе е с меки бутони за касетката,с 2х4 запаметяващи станции и т.н.Идея си имяма отзад дали е на EU букса или е както по-старите Blaupunkt-и...
Благодаря!

Последна промяна от zfa159 на Чет 01 мар 2007 19:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 фев 2007 22:05


не е с евробукса


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 25 фев 2007 22:10


Благодаря!
Значи ще си взема и буксичка да си я монтирам на колата и да си включа радиото културно както си трябва.
А има ли постоянен + на някой от кабелите или цялото захранване на радиото изгасва докато въртиш на стартер?


Потребителски аватар
mafiota^^^
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 14 сеп 2006 20:42
Автомобил: w124
Двигател:
Местоположение: Варна / Димитровград

Мнениеот mafiota^^^ » Вто 27 фев 2007 15:29


[img]http://free.bol.bg/mafiota^^^//01manual4.jpg[/img]


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 01 мар 2007 19:22


В крайна сметка като откачих радиото с което си беше колата (оригиналното) се оказа че си е на евро букса което доста ме зарадва.Да,наложи се да посменя някое и друго перо на буксата за да си пусна два +12V (оригинално Пасат-а има само един непрекъсваем + а радиото има и memory и сменях разни неща за да не режа кабели).Преди време бях писал за един проблем с антената и колеги смятаха че може да е и от тунера на радиото или да е откачен кабела (дори в градско от време на време перкъсва,като цяло сигнала е слаб и т.н.).Та оказа се че антената ми е вградена в задния прозорец (последните два реутана на отоплението му) и не беше откачена отзад от буксата.С новото радио също прекъсва така.Забелязах че като пусна отоплението на задното стъкло се заглушава сигнала още повече....
Интересувам се как всъщност мога да си премеря кабела от отпред до отзад без да разглобявам задната врата (за комби говоря) и дали това се дължи на прексънат кабел (ако някой има идея колко трябва да е съпротивлението на антената ще съм благодарен да сподели и да си я премея да видим)? Честно казано дори не съм разглобил вртата да видя дали не е откачена или ръждясала кабелната обувка (ако е с обувка) от която тръгва антената ама ми е доста малко свободното време и като отварям за задната чистачка и осветлението в багажника ще гледам и за това.
Като цяло ще запитам и още нещо за да има с една тема - какви говорители да си търся за отзад (сегашните съвсем издишат).
Благодаря!


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 01 мар 2007 19:36


Стандартните са 4х6" (инча). Херц не правят такива, а за други фирми нещо качествено... Общо взето май трудно ще манериш свестни колонки. Като вариант предлагам Бошман... но в никакъв случай Блаупункт!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 01 мар 2007 22:29


А горе-долу за какви стотини идва рещ Бошман с подобни размери.Проблема при мен е че съм комби и си го и товаря вярно рядко ама се случва и не мога да махна щората и да я превърна в масивна кора със свестни колони.
благодаря!


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 02 мар 2007 2:39


Имаш и антенен усилвател. Нека някой по запознат да каже къде е! Може той също да прави дивотиите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 02 мар 2007 23:08


Ами предполагам че е отзад при 5-тата врата (вътре в нея) понеже принципът на антенните усилватели е да са възможно най-близо до самата антена за да няма смущения на сигнала преди тях и да не ги усилват заедно с полезния сигнал.Утре ще разглобя кората отзад на вратата и ще видя за какво иде реч и в най-лошия случай ще махна антенния усилвател и ще си свържа направо антената към кабела и ще си реша проблема.Довечера ще има коментар по проблема...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 03 мар 2007 14:30


Да,оказа се че антенния усилвател е точно там където си мислех (отзад под кората на вратата).Оказа се че е прецакан (подложих го на няколко изследвания и радиото без него работи в пъти по-добре).Разкарах го.
По-големия м проблем е че антената на задното стъкло свършва с две метални пъпки и към тях по някакъв начин е било закрепено едно пластмасово нещо с две метални пъпки.Доколкото разгледах явно са били запоени едно за друго в заводски условия ама при мен бяха откачени.Замислих се как да го закрепя отново и осъзнах че ако тръгна пак да го запоявам шанса да си спукам задния прозорец при нагряването е много голям.Оказа се че има разни лепила ел. проводими ама реших проблема по друг начин - калайдисах двете пъпки на пластасата така,че да стърчат повече (две големи капки тинол) и при монтажа на задната кора го поставих така,че самата кора да го крепи притиснато към стъклото.Понеже ще свалям пак кората за да си довърша злото дело по задната чистачка (не работи) не съм го лепил там с топъл силикон още.
Сега радиото бачка супер 8)


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Нед 04 мар 2007 18:06


За да работи един усилвател му е необходимо захранване. Не е зле да провериш дали твоя усилвател получава такова.Ако можеш да намерш проблема на усилвателя си го исползвай. Чуствително се подобрява приемането с него в извънградски условия, ако няма нужда от него изобщо няма да го монтират в колите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 05 мар 2007 21:34


Да де ама аз с идея за извънградско си взех CD с mp3.Премерих го захранването преди да го изскубя и имаше 12V на кабелчето.Аз го разкарах вече и го разглобих и установих че има изгорял един smd транзистор на който не се чете номера (овъглен е) и съвсем се отказах да се занимавам с него...
Благодаря!



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта