



Проблем с аларма MAK series 200
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Проблем с аларма MAK series 200
Колеги колата е голф 3 алармата е MAK series 200.като на снимка 1.днес и вързах диод който мига когато е включена защото гнездото беше празно.всичко супер диода си мига алармата работи(тя е свързана с централното и вдига и прозорците).Обаче както си текоха тестовете алармата спря да заключва и да дига стъклото
а само отключва(като заключа с ключа или натисна бутона).възможността да съм скъсал някоя жица отпада защото работеше,но каква може да е повредата се пита в уравнението.Както казах като заключа с дистанционното се чува щракане в алармата но не и на вакум помпата,ако алармата е сдала багажа защо тогава отключва?някой може ли да даде съвет какво да направя?

- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма.
ето това е монтажната схема и документите.мисля утре да замеря с един уред дали минава ток от алармата към централното А и какво ще рече изход с активна маса?трябва да е свързано към маса ли?
- besriworld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с аларма.
Еми погледни дали имаш +12/-12 на отключващия импулс от алармата 

- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма.
да ще погледна според мен не трябва да имам ток там а трябва да има като натисна бутона за заключване за кратко трябва да дойдат 12v или се бъркам?а и какво ще рече активна маса?
- besriworld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с аларма MAK series 200
Да би трябвало да е импулс от 1-2 секунди .
Това че се управлява с 0(маса) . Т.е. като мериш едната сонда на уреда трябва да ти е на постоянен +12 , а другата вече на тоя изход от алармата. Според тази схема би трябвало на вакум помпата да и идва постоянен +
golfmaniak666 написа:а и какво ще рече активна маса?
Това че се управлява с 0(маса) . Т.е. като мериш едната сонда на уреда трябва да ти е на постоянен +12 , а другата вече на тоя изход от алармата. Според тази схема би трябвало на вакум помпата да и идва постоянен +

- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма MAK series 200
Проблема е решен.оказа се че едното реле е здало багажа(окислена котва) след смяната му нещата се нормализираха. 

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта