въпрос за свързване на усилвател
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
въпрос за свързване на усилвател
здравейте колеги!
искам да ви попитам , нормално ли е при изключен усилвател(свързан е към него "+") и като дам маса да излиза искра?
и също така да ми обясните от какво се появява едно бучене(при подаване на гас се увеличава) в тонколоните , което до сега го е нямало?
искам да ви попитам , нормално ли е при изключен усилвател(свързан е към него "+") и като дам маса да излиза искра?
и също така да ми обясните от какво се появява едно бучене(при подаване на гас се увеличава) в тонколоните , което до сега го е нямало?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: въпрос за свързване на усилвател
malolitrajkata написа:здравейте колеги!
искам да ви попитам , нормално ли е при изключен усилвател(свързан е към него "+") и като дам маса да излиза искра?
и също така да ми обясните от какво се появява едно бучене(при подаване на гас се увеличава) в тонколоните , което до сега го е нямало?
Колега нормално е все пак кондензаторите на усилвателя се разреждат и зареждат. Дори и като махнеш бушона на усилвателя и го сложиш пак е нормално да излиза искра все има консумация на ток. А колкото до шума в говоритете има варянти да е от захранващия кабел на усилвателя ,на плеера , слаба маса или е захваната не кадето трябва и то с неподходяш кабел вързана , четки на динамото или кабелите за свещите са ти избили. Пробвай тези варянти и пиши ,а ако някой друг колега знае нещо повече нека да помогне и той с каквото може. И малко вероятоно е на усилвателя да му има нещо което може да се провери като се сложи друг усилвател със същата мощност. Успех

- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: въпрос за свързване на усилвател
mafiacartel написа:Колега нормално е все пак кондензаторите на усилвателя се разреждат и зареждат. Дори и като махнеш бушона на усилвателя и го сложиш пак е нормално да излиза искра все има консумация на ток.
примерно възможно ли е от тази консумация да ми падне акумулатора?
ако го направя с ключе да го включвам и изключвам по-добре ли ще е
?
за масата къде ще ме посъветвате да я захвана(място)?
ако не стане с масата мисля да взема филтър и с него да пробвам
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
asengamalov написа:усилвателя трябва сам да се изключва трябва да има рдин кабел от цд-то които да го управлява
уж има. снощи си гася музиката както обикновенно и според мен и спроед вас трябва да е изключен и усилватела , но уви на сутринта нямаще грам ток в колата и сега съм решил да сложа копче на захранващия кабел
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
тоя проблем го реших с копче , днес го сложих, сега остава да сложа предпазител и в понеделник (понеже сме дълбока провинция и има само един магазин за ел неща ) ще ми доиде филтъра и държача за предпазителя.
а да попитам както е показано на схемата свързвам ,но бриджа свири мн слабо, дали не трябва да направя мост?
отзад са наредени +-+- и според оказанията които са отзад за да съм в бридж режим трябва да свържа "+" от първия изход към "-" от втория , но като го направя не свирва както трябва , дори е по-слабо. въпросът ми е трябва ли да има мост?
а да попитам както е показано на схемата свързвам ,но бриджа свири мн слабо, дали не трябва да направя мост?
отзад са наредени +-+- и според оказанията които са отзад за да съм в бридж режим трябва да свържа "+" от първия изход към "-" от втория , но като го направя не свирва както трябва , дори е по-слабо. въпросът ми е трябва ли да има мост?
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
значи даам ти два лесни варианта !
1.има един кабел който е предназначен за СД-то и се казва REM(от РЕМОУТ = дистанционно) този кабел се свързва със същ такъв който излиза от СД-то и така като си изключиш СД-то ти се прекъсва тока към ампа.(проблема с падането на акумулатора е решен)
2.Някъде по таблото или от някоя страна на седалката си избираш място и слагаш един прекъсвач ,поне трябва да държи едно 20 30 ампера(аз като бях със стария усилвател амплитрон бях с кабел 32 кв и прекъсвач 40 ампера,като тия домачните прекъсвачи за 220V).Когато се наслушаш на музика
щракваш прекъсвача и край.(проблема е решен)
п.п. ако си с кондензатор(и) и дори и да си прекъснал тока от прекъсвача и подадеш маса пак ще прави искра защото кондензаторите сравнително бързо (зависи от марката и фарадите) зареждат ,но бавно разреждат тока в тях ,така че може да ти дава лека искра дори и 3 4 дена след като си изключил ампа от акумулатора !
аз бях с 1 фарад кондензатор на Бошман с волтметър и бях доволен макар и да плюят тази марка! тъй като на баща ми акумулатора се прееба и зе моя от жигулата(тогава карах соц.автомобил
) и около седмица не я палих и не беше видяла ток и като свързах мултицета към кондензатора и ми даде 1,3V и след 5 часа вече нищо не показа
значи първо пояснение БРИДЖ и МОСТ са еднакви понятия (както граматически ,така и за усилвателите) по принцип усилвател който пи описание има мостов режим трябва да е точно така като ти го пише и на теб (НО САМО АКО ИМА) ,ако няма при свързване на плюс на единия с минус на другия става точно това УМРЯЛА РАБОТА ! ако найстина ампа си има мостов режим би трябвало да свири нормално(не както ти казваш).усилвателя ти нов ли е ??? има ли вариант ако е стар да се е преебало нещо в електрониките ??? ако е нов значи имаш проблем и трябва да се отиде в магазина или в сервиз !
1.има един кабел който е предназначен за СД-то и се казва REM(от РЕМОУТ = дистанционно) този кабел се свързва със същ такъв който излиза от СД-то и така като си изключиш СД-то ти се прекъсва тока към ампа.(проблема с падането на акумулатора е решен)
2.Някъде по таблото или от някоя страна на седалката си избираш място и слагаш един прекъсвач ,поне трябва да държи едно 20 30 ампера(аз като бях със стария усилвател амплитрон бях с кабел 32 кв и прекъсвач 40 ампера,като тия домачните прекъсвачи за 220V).Когато се наслушаш на музика




п.п. ако си с кондензатор(и) и дори и да си прекъснал тока от прекъсвача и подадеш маса пак ще прави искра защото кондензаторите сравнително бързо (зависи от марката и фарадите) зареждат ,но бавно разреждат тока в тях ,така че може да ти дава лека искра дори и 3 4 дена след като си изключил ампа от акумулатора !
аз бях с 1 фарад кондензатор на Бошман с волтметър и бях доволен макар и да плюят тази марка! тъй като на баща ми акумулатора се прееба и зе моя от жигулата(тогава карах соц.автомобил




значи първо пояснение БРИДЖ и МОСТ са еднакви понятия (както граматически ,така и за усилвателите) по принцип усилвател който пи описание има мостов режим трябва да е точно така като ти го пише и на теб (НО САМО АКО ИМА) ,ако няма при свързване на плюс на единия с минус на другия става точно това УМРЯЛА РАБОТА ! ако найстина ампа си има мостов режим би трябвало да свири нормално(не както ти казваш).усилвателя ти нов ли е ??? има ли вариант ако е стар да се е преебало нещо в електрониките ??? ако е нов значи имаш проблем и трябва да се отиде в магазина или в сервиз !
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
стар е усилвателя , купих го преди няколко дена, марката е рто ето снимка на него:
възможно ли е бриджа да не работи , защото съм свързал само от едната страна , а не както е на снимката от двете:

възможно ли е бриджа да не работи , защото съм свързал само от едната страна , а не както е на снимката от двете:
Последна промяна от malolitrajkata на Съб 09 фев 2008 19:16, променено общо 1 път.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!
- RaZU
- Мнения: 273
- Регистриран на: Чет 06 окт 2005 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
колега като гледам тоя кабел с белият чинч ми се струва че ако ти е за сигнала не е много добре като се има впредвид сечението му. и особенно ако е в единият праг с токовият кабел може и от него да ти идва брамченето в колоните.
колега как се замерва мостов режим? и такова нещо за 2-та ома няма
усилвателя като може да работи на 2 ома не значи че не може на 4 ома това зависи от говорителя
щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!
колега как се замерва мостов режим? и такова нещо за 2-та ома няма
усилвателя като може да работи на 2 ома не значи че не може на 4 ома това зависи от говорителя
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
RaZU написа:колега като гледам тоя кабел с белият чинч ми се струва че ако ти е за сигнала не е много добре като се има впредвид сечението му. и особенно ако е в единият праг с токовият кабел може и от него да ти идва брамченето в колоните.щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!
колега как се замерва мостов режим? и такова нещо за 2-та ома няма
усилвателя като може да работи на 2 ома не значи че не може на 4 ома това зависи от говорителя
моя грешка ,малко късно съм го писал тфа мнение и сега като гледам кво съм писал..... хахахахаха иначе е така да ,зависи от свързването на говорителите може да докараш 8 ,2 или 1 ом

пак се извинявам ,моя грешка!
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта