въпрос за свързване на усилвател

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

въпрос за свързване на усилвател

Мнениеот malolitrajkata » Сря 06 фев 2008 17:44


здравейте колеги!
искам да ви попитам , нормално ли е при изключен усилвател(свързан е към него "+") и като дам маса да излиза искра?
и също така да ми обясните от какво се появява едно бучене(при подаване на гас се увеличава) в тонколоните , което до сега го е нямало?




Потребителски аватар
BaHko0o
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 0:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот BaHko0o » Сря 06 фев 2008 20:56


нормално е да излиза искра при подаване на маса
а бученето се получява самоиндукция в кабелите нормално е за бензиновите двигатели трябва да има филтар на захранването


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Re: въпрос за свързване на усилвател

Мнениеот mafiacartel » Сря 06 фев 2008 21:02


malolitrajkata написа:здравейте колеги!
искам да ви попитам , нормално ли е при изключен усилвател(свързан е към него "+") и като дам маса да излиза искра?
и също така да ми обясните от какво се появява едно бучене(при подаване на гас се увеличава) в тонколоните , което до сега го е нямало?


Колега нормално е все пак кондензаторите на усилвателя се разреждат и зареждат. Дори и като махнеш бушона на усилвателя и го сложиш пак е нормално да излиза искра все има консумация на ток. А колкото до шума в говоритете има варянти да е от захранващия кабел на усилвателя ,на плеера , слаба маса или е захваната не кадето трябва и то с неподходяш кабел вързана , четки на динамото или кабелите за свещите са ти избили. Пробвай тези варянти и пиши ,а ако някой друг колега знае нещо повече нека да помогне и той с каквото може. И малко вероятоно е на усилвателя да му има нещо което може да се провери като се сложи друг усилвател със същата мощност. Успех ;)


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: въпрос за свързване на усилвател

Мнениеот malolitrajkata » Чет 07 фев 2008 11:32


mafiacartel написа:Колега нормално е все пак кондензаторите на усилвателя се разреждат и зареждат. Дори и като махнеш бушона на усилвателя и го сложиш пак е нормално да излиза искра все има консумация на ток.

примерно възможно ли е от тази консумация да ми падне акумулатора?
ако го направя с ключе да го включвам и изключвам по-добре ли ще е
?
за масата къде ще ме посъветвате да я захвана(място)?
ако не стане с масата мисля да взема филтър и с него да пробвам


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 07 фев 2008 12:43


акумолатора не може да ти пада от стъпалото.Масата на Г2 се взема лесно от основата на колана развиваш болта с ключа за джанти и я хващаш здраво там.Аз съм я хванал там.


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Чет 07 фев 2008 13:52


sashobas написа:акумолатора не може да ти пада от стъпалото.Масата на Г2 се взема лесно от основата на колана развиваш болта с ключа за джанти и я хващаш здраво там.Аз съм я хванал там.

и аз там съм я вързал , мерси колеги за отговорите


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Съб 09 фев 2008 1:51


усилвателя трябва сам да се изключва трябва да има рдин кабел от цд-то които да го управлява


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Съб 09 фев 2008 10:33


asengamalov написа:усилвателя трябва сам да се изключва трябва да има рдин кабел от цд-то които да го управлява

уж има. снощи си гася музиката както обикновенно и според мен и спроед вас трябва да е изключен и усилватела , но уви на сутринта нямаще грам ток в колата и сега съм решил да сложа копче на захранващия кабел


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Съб 09 фев 2008 14:09


За проба махни само ремоте контрола от усилватела.Това е тънкото кабелче което идва от плеъра.По лесно е за проба.


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Съб 09 фев 2008 17:13


тоя проблем го реших с копче , днес го сложих, сега остава да сложа предпазител и в понеделник (понеже сме дълбока провинция и има само един магазин за ел неща ) ще ми доиде филтъра и държача за предпазителя.
а да попитам както е показано на схемата свързвам ,но бриджа свири мн слабо, дали не трябва да направя мост?
отзад са наредени +-+- и според оказанията които са отзад за да съм в бридж режим трябва да свържа "+" от първия изход към "-" от втория , но като го направя не свирва както трябва , дори е по-слабо. въпросът ми е трябва ли да има мост?


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Съб 09 фев 2008 18:06


значи даам ти два лесни варианта !
1.има един кабел който е предназначен за СД-то и се казва REM(от РЕМОУТ = дистанционно) този кабел се свързва със същ такъв който излиза от СД-то и така като си изключиш СД-то ти се прекъсва тока към ампа.(проблема с падането на акумулатора е решен)
2.Някъде по таблото или от някоя страна на седалката си избираш място и слагаш един прекъсвач ,поне трябва да държи едно 20 30 ампера(аз като бях със стария усилвател амплитрон бях с кабел 32 кв и прекъсвач 40 ампера,като тия домачните прекъсвачи за 220V).Когато се наслушаш на музика :) :) :) щракваш прекъсвача и край.(проблема е решен) :)

п.п. ако си с кондензатор(и) и дори и да си прекъснал тока от прекъсвача и подадеш маса пак ще прави искра защото кондензаторите сравнително бързо (зависи от марката и фарадите) зареждат ,но бавно разреждат тока в тях ,така че може да ти дава лека искра дори и 3 4 дена след като си изключил ампа от акумулатора !
аз бях с 1 фарад кондензатор на Бошман с волтметър и бях доволен макар и да плюят тази марка! тъй като на баща ми акумулатора се прееба и зе моя от жигулата(тогава карах соц.автомобил :) :) :) ) и около седмица не я палих и не беше видяла ток и като свързах мултицета към кондензатора и ми даде 1,3V и след 5 часа вече нищо не показа :)

значи първо пояснение БРИДЖ и МОСТ са еднакви понятия (както граматически ,така и за усилвателите) по принцип усилвател който пи описание има мостов режим трябва да е точно така като ти го пише и на теб (НО САМО АКО ИМА) ,ако няма при свързване на плюс на единия с минус на другия става точно това УМРЯЛА РАБОТА ! ако найстина ампа си има мостов режим би трябвало да свири нормално(не както ти казваш).усилвателя ти нов ли е ??? има ли вариант ако е стар да се е преебало нещо в електрониките ??? ако е нов значи имаш проблем и трябва да се отиде в магазина или в сервиз !


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Съб 09 фев 2008 19:10


стар е усилвателя , купих го преди няколко дена, марката е рто ето снимка на него:
Изображение
Изображение
възможно ли е бриджа да не работи , защото съм свързал само от едната страна , а не както е на снимката от двете:
Изображение

Последна промяна от malolitrajkata на Съб 09 фев 2008 19:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Съб 09 фев 2008 19:14


щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!


Потребителски аватар
RaZU
Мнения: 273
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Мнениеот RaZU » Нед 10 фев 2008 0:54


колега като гледам тоя кабел с белият чинч ми се струва че ако ти е за сигнала не е много добре като се има впредвид сечението му. и особенно ако е в единият праг с токовият кабел може и от него да ти идва брамченето в колоните.

щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!


колега как се замерва мостов режим? и такова нещо за 2-та ома няма
усилвателя като може да работи на 2 ома не значи че не може на 4 ома това зависи от говорителя


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Нед 10 фев 2008 7:54


RaZU написа:колега като гледам тоя кабел с белият чинч ми се струва че ако ти е за сигнала не е много добре като се има впредвид сечението му. и особенно ако е в единият праг с токовият кабел може и от него да ти идва брамченето в колоните.

щом е стар значи има вероятност тоя от който си го купил да е сговнясал нещо и да не ти е казал ! така че ходи да ти замерят мостовия режим ! има и друг вариант ,за който забравих да кажа! някои усилватели са примерно 4 канален като 4-те канала са на 4 ома ,обаче мостовия режим е на 2 ома ! така че във всички случай трябва да отидеш на аудио сервиз!


колега как се замерва мостов режим? и такова нещо за 2-та ома няма
усилвателя като може да работи на 2 ома не значи че не може на 4 ома това зависи от говорителя


моя грешка ,малко късно съм го писал тфа мнение и сега като гледам кво съм писал..... хахахахаха иначе е така да ,зависи от свързването на говорителите може да докараш 8 ,2 или 1 ом ;) !!
пак се извинявам ,моя грешка!



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта