CD SONY GT 414U не си помни настройките

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

CD SONY GT 414U не си помни настройките

Мнениеот mimo4o » Съб 03 май 2008 22:15


Здравейте колеги,
Преди време си купих CD за колата SONY GT414U. Проблема ми е, че след като си наглася радио станция и я запаметя и след това изгася колата cd-то не си помни станцията. По същия начин не си запомня и песента на диска до която е стигнал. Някой може ли да помогне какъв може да е проблема.




Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: CD SONY GT 414U не си помни настройките

Мнениеот MaRtiNsKi » Съб 03 май 2008 22:21


mimo4o написа:Здравейте колеги,
Преди време си купих CD за колата SONY GT414U. Проблема ми е, че след като си наглася радио станция и я запаметя и след това изгася колата cd-то не си помни станцията. По същия начин не си запомня и песента на диска до която е стигнал. Някой може ли да помогне какъв може да е проблема.


Значи вземи си маса от друго място ( според мен ) , защото и аз имах този проблем :) Като паля и гася колата цд-то си е*ава сорта :lol: и затова си взех маса от купето директно и ся си е бомба ;)

П.П ЦД-то само като дадеш на контакт ли ти работи ? :? Ако е така , земи си маса и всичко ше е ток и жица ;)


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 03 май 2008 22:21


Провери си рестифатора. :wink:


Потребителски аватар
gogata66
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogata66 » Съб 03 май 2008 22:22


А аз имам този проблем, няма постоянен ток към плеара а само когато ключа е вкаран.Трябва да се намери изочник ,който дава ток без да им нужда от ключа.на мен искаха да ми вземат от запалката но се отказах ,защото я губех.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Съб 03 май 2008 22:27


друг колега беше писал и му бях отговорил за тоя проблем... проблема ти е че няма постоянно захранване което да държи настройките, т.е. когато измъкнеш ключа при тебе захранването към ЦДто се прекъсва... т.е. трябва да намериш кой кабел държи 12В дори след като измъкнеш ключа... трябваше да се разменят едни 2 жички жълта и червена на кабела дето ти е в комплекта.. не се сещам точно как беше но става обикновено само с размяната на 2 жички... има едни 1 жичка която се съединява с една друга, и 1 жица която се съединява с 2 други... измъкни тая дето се съединява с 1 и я размени с една от двете дето се съединяват заедно... има няколко комбинациики но ще нацелиш правилната... мисля че трябва жълта да се съедини с червена за да се оправи (тия дето са една в една)... егати кой знае как съм го описал но не ми се чете да редактирам... прати снимка на кабела и ще ти кажа как беше...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 май 2008 22:40


Aко искаш мога да ти го оправя - елементарно е :)
Има два варианта - да се прекара кабел , който да е за паметта на цд-то, по който кабел има постоянно 12в, другият е на този кабел да се захрани и самия плеър и така да имаш музика и без да си на контакт :)
Възможно е да имаш прокаран такъв кабел в инсталацията на купето и само да трябва да се прехвърли от евро буксата, ако пък няма се пуска кабел от бушоните :)

Успех!


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Съб 03 май 2008 22:47


може да се направи всякак точно с тия комбинации на кабела в комплекта на сонито без да се прекарват каквито и да е кабели от запалки и от бушони и т.н.(макар че и така става но няма смисъл)... става както съм описал... дори схемичките с комбинациите ги има в опътването.. за секунди става...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 03 май 2008 23:06


DimoNN написа:може да се направи всякак точно с тия комбинации на кабела в комплекта на сонито без да се прекарват каквито и да е кабели от запалки и от бушони и т.н.(макар че и така става но няма смисъл)... става както съм описал... дори схемичките с комбинациите ги има в опътването.. за секунди става...


Приятел, ако инсталацията на колата е пусната така, че + на евробуксата да идва само след подаден контакт само с комбинация от кабелчета няма да стане за съжаление... инак това с комбинацията наистина е така и е с цел ако се монтира плеъра на кола, която се изплозва рядко да не черпи ток за паметта...


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Нед 04 май 2008 0:00


така е, ако евро буксата е слагана от някой дето я е слагал през пръсти... но ако е фабрична, или е слагана кадърно, тя си има всички необходими изводи... даже имах схема някъде на всички пинчета как са по стандарт... та мисълта ми е ако евро буксата е вързана както трябва, желаното се постига само с разменянето на въпросните кабелчета... както и да е... най лесно аматьор да пробва с комбинацийките.. ако не стане- трябва да се замери и да се види... :wink: наскоро слагах едно ЦД в една тигра и така оправих работите (със замерване открих как става) но после видях че тия комбинации са си описани и в упътването...


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Нед 04 май 2008 0:40


Имах същия проблем... в първия Кар Аудио сервиз които влязох ми го оправиха за две минути... пари не ми искаха :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 04 май 2008 0:56


Хора, пускайте си захранване с дебели проводници през предпазител директно от акумулатора.
По този начин няма да има загуби на напрежение, мощноста ще е максималната възможна и няма да ви 'кляка' изхода, когато бумне баса! (демек- и качеството ще е максимално)
Отделно, че масата е задължително да е с дебел проводник към акумулатора за да е максимално защитено радиото от смщенията в бордовата мрежа.
Само гледайте проводниците да са с различни цветове (примерно- червен и черен), че объркате ли ги и всичко почва да пуши в щайгата (касетофона)


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 04 май 2008 8:08


Благодаря за отговорите. Днес по - късно ще пробвам първо това с размяната на кабелчетата пък ако не стане след това ще действам нататък. Колата е със заводската евробукса. Не съм сигурен обаче в Сеат как са го направили точно.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 04 май 2008 15:59


Преди малко успях да се псравя с проблема. Стана само с разместване на кабелите :) :lock:


los_tigros

Мнениеот los_tigros » Пон 05 май 2008 7:49


mimo4o написа:Преди малко успях да се псравя с проблема. Стана само с разместване на кабелите :) :lock:


Честито!!!!!Дано вече да има достатъчно теми за тоя досаден проблем.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта