Здравейте колеги,
Преди време си купих CD за колата SONY GT414U. Проблема ми е, че след като си наглася радио станция и я запаметя и след това изгася колата cd-то не си помни станцията. По същия начин не си запомня и песента на диска до която е стигнал. Някой може ли да помогне какъв може да е проблема.
CD SONY GT 414U не си помни настройките
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: CD SONY GT 414U не си помни настройките
mimo4o написа:Здравейте колеги,
Преди време си купих CD за колата SONY GT414U. Проблема ми е, че след като си наглася радио станция и я запаметя и след това изгася колата cd-то не си помни станцията. По същия начин не си запомня и песента на диска до която е стигнал. Някой може ли да помогне какъв може да е проблема.
Значи вземи си маса от друго място ( според мен ) , защото и аз имах този проблем



П.П ЦД-то само като дадеш на контакт ли ти работи ?


- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
друг колега беше писал и му бях отговорил за тоя проблем... проблема ти е че няма постоянно захранване което да държи настройките, т.е. когато измъкнеш ключа при тебе захранването към ЦДто се прекъсва... т.е. трябва да намериш кой кабел държи 12В дори след като измъкнеш ключа... трябваше да се разменят едни 2 жички жълта и червена на кабела дето ти е в комплекта.. не се сещам точно как беше но става обикновено само с размяната на 2 жички... има едни 1 жичка която се съединява с една друга, и 1 жица която се съединява с 2 други... измъкни тая дето се съединява с 1 и я размени с една от двете дето се съединяват заедно... има няколко комбинациики но ще нацелиш правилната... мисля че трябва жълта да се съедини с червена за да се оправи (тия дето са една в една)... егати кой знае как съм го описал но не ми се чете да редактирам... прати снимка на кабела и ще ти кажа как беше...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Aко искаш мога да ти го оправя - елементарно е
Има два варианта - да се прекара кабел , който да е за паметта на цд-то, по който кабел има постоянно 12в, другият е на този кабел да се захрани и самия плеър и така да имаш музика и без да си на контакт
Възможно е да имаш прокаран такъв кабел в инсталацията на купето и само да трябва да се прехвърли от евро буксата, ако пък няма се пуска кабел от бушоните
Успех!

Има два варианта - да се прекара кабел , който да е за паметта на цд-то, по който кабел има постоянно 12в, другият е на този кабел да се захрани и самия плеър и така да имаш музика и без да си на контакт

Възможно е да имаш прокаран такъв кабел в инсталацията на купето и само да трябва да се прехвърли от евро буксата, ако пък няма се пуска кабел от бушоните

Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
DimoNN написа:може да се направи всякак точно с тия комбинации на кабела в комплекта на сонито без да се прекарват каквито и да е кабели от запалки и от бушони и т.н.(макар че и така става но няма смисъл)... става както съм описал... дори схемичките с комбинациите ги има в опътването.. за секунди става...
Приятел, ако инсталацията на колата е пусната така, че + на евробуксата да идва само след подаден контакт само с комбинация от кабелчета няма да стане за съжаление... инак това с комбинацията наистина е така и е с цел ако се монтира плеъра на кола, която се изплозва рядко да не черпи ток за паметта...
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
така е, ако евро буксата е слагана от някой дето я е слагал през пръсти... но ако е фабрична, или е слагана кадърно, тя си има всички необходими изводи... даже имах схема някъде на всички пинчета как са по стандарт... та мисълта ми е ако евро буксата е вързана както трябва, желаното се постига само с разменянето на въпросните кабелчета... както и да е... най лесно аматьор да пробва с комбинацийките.. ако не стане- трябва да се замери и да се види...
наскоро слагах едно ЦД в една тигра и така оправих работите (със замерване открих как става) но после видях че тия комбинации са си описани и в упътването...

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хора, пускайте си захранване с дебели проводници през предпазител директно от акумулатора.
По този начин няма да има загуби на напрежение, мощноста ще е максималната възможна и няма да ви 'кляка' изхода, когато бумне баса! (демек- и качеството ще е максимално)
Отделно, че масата е задължително да е с дебел проводник към акумулатора за да е максимално защитено радиото от смщенията в бордовата мрежа.
Само гледайте проводниците да са с различни цветове (примерно- червен и черен), че объркате ли ги и всичко почва да пуши в щайгата (касетофона)
По този начин няма да има загуби на напрежение, мощноста ще е максималната възможна и няма да ви 'кляка' изхода, когато бумне баса! (демек- и качеството ще е максимално)
Отделно, че масата е задължително да е с дебел проводник към акумулатора за да е максимално защитено радиото от смщенията в бордовата мрежа.
Само гледайте проводниците да са с различни цветове (примерно- червен и черен), че объркате ли ги и всичко почва да пуши в щайгата (касетофона)
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта