Проблем с усилвателя

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 09 сеп 2004 22:56


WDW написа:Проблема още ли е открит ???


Мдаам. Са през веекенда ще го тормозя да видя от къде идва.
Ще му прегледам захранването и кабела от МР3-ката. Ще пробвам и номера с ферита..




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 10 сеп 2004 21:26


Като направиш съответните проби,дай инфо тук какъв е резултата и ще ти казвам какво да правиш !!!! 8)


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 11 сеп 2004 20:34


В крайна сметка нещата са оправени.

Понеже кабела от МР3-ката до усилвателя е доста дълъг, на единият му край поставих ферит. На финала резултата беше такъв, че вече не си "чувах" мигачите в задните колони.
Но за жалост, проблема с шума който генерира МР3-ката при четене на диска си остана. Него го оправих като намалих малко нивото на усилвателя ( преди беше на макс. )
Но сега определено нещата са отлични и не са като преди.
Прилагам снимков материал.

Ферита който използвах:
Изображение


Резултата:
Изображение


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 11 сеп 2004 21:11


Честито. :yeaha: Да си слушаш със здраве :lol: :lol: :lol: .

Director И не прекалявайте със силната музика.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Нед 12 сеп 2004 1:14


Честито и от мен !!! :lol: 8)
Сега си го слушай на воля,но не забравяй все пак,че и мотора трябва да се слуша!!! Поооооне от време на време !!!!
А тия ферити ги слагат почти навсякъде в по-качествените апаратури!!! Да беше казал,имам цяла торба с такива ферити !!! :wink:
Е вярно без пластмасарииката :twisted ,но тя е за цвят само !! 8)


kostadin iantchev
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kostadin iantchev » Чет 18 ное 2004 2:18


Требе разделителен филтър (с трансформатори) за чинча и ще се оправи. Знам къде има ако някой се интересува.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 18 ное 2004 10:21


paco написа:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Брума влиза по захранване.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Схемате е следната......

Касетофона се захранв от оригиналните захранващи кавели изведени в тблото .
За захранване на стъпалото се пуска един нов кабел от +са на акумулатора до него и се замасява с максимално къс кабел за купето там кадето е монтирано.
Обикновенно хубавите чинчови кабели за коли (10-20лв.) имат и стартиращ кабел за стапалото.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
не бъркаите масата на касетофота с масата на стъпалото
които се е занимавал знае, че в случая става вапрос за отместена маса или разлика в тях около 0,2 - 1,5V което е достатъчно за пораждане на брум.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Понякога , но е малко вероятно брум се получава от лоша чинчова букса или студена спойка в стъпалото.


PACO


И аз съм за това, което казва PACO. Получава се потенциална разлика между масите и оттам брумове форевер :)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 25 ное 2004 23:00


хора смених си цд-то
и преди се чуваше звука от цд-то като го вътри лекичко
но сега почна и двигателя да се чува
двата комплекта чинчови кабела си ги взех нарочно НАМА за да
няма такива работи но май е от захранването както каза пацо
как да го оправя това нещо?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 26 ное 2004 8:55


а да и пропуснах да добавя че като е изключено цд-то
а усилвателя е включен пак си се чува този звук...


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 26 ное 2004 11:45


DragoCL написа:а да и пропуснах да добавя че като е изключено цд-то
а усилвателя е включен пак си се чува този звук...


Абе човече, ти не си свързал управлението на усилвателя към ЦД-то. Вземи го направи това и тоя проблем ще отпадне. Ако незнаеш как - ще ти обясня цялата манипулация ;)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 26 ное 2004 13:01


моля моля не ме подценявай :wink:
управлението просто е вързано така че да си избирам кога да работи усилвателя и кога не ...
ходих до авител от първия поглед стана ясно че нещо май масата на цд-то е проблема сега ще ходя до сервиза в 14:00


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 26 ное 2004 13:18


Мммм да, потенциална разлика в масите, както каза PACO...кажида ти вържат масата на цд-то директно към акумулатора.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 26 ное 2004 18:05


не не това самото цд нещо е изпушило май дадох го на сервиз в понеделник ще разбера...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 26 ное 2004 18:09


E значи все пак е от цд-то :) То не беше ли твойто Pioneer бе? Как така ще изпуши? :) По-скоро тия искат да те ощавят с още пари :)


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 26 ное 2004 18:15


DragoCL написа:не ми е идеята да работи постоянно а ако съм на контакт само и ми се слуша музика просто спирам усилвателя и си слушам само колонките
с цел енергоспестяване :wink:


Точно за това ти приказвам.
Обаче при теб явно е така.

"+" постоянен към ЦД
"+" комутиран към ЦД( от ключа като се постави само , не на контакт ) към ЦД за управление
"+" комутиран ( като горния за remote на усилвателя ) с ключ за прекъсване.

За какво ти приказвам аз.

"+" постоянен към ЦД
"+" комутиран от ключа за управление към ЦД
"+" от ЦД-то remote към усилвателя. ( има СПЕЦИАЛЕН такъв изход от ЦД-то подава напрежение само когато ЦД-то РАБОТИ, а не от ключа ) на който вече си слагаш допълнително ключе .

При долната схема се получава така че като не слушаш музика, не ти се налага да изключваш "мануално" ;)



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта