В крайна сметка това официален/оторизиран сервиз ли е или само ползва слогана , за да имитира оторизираните ?
Имаше ги и тук по едно време, опитах с търсачката, но не намерих инфо ?





w_smith написа: заради твърдението, че една турбина се е счупила от контакт със студен въздух.



Това не е официален и оторизиран сервиз - така ми казаха от Порше БГ, които са официален вносител на марката.DoH_KuXoT написа: В крайна сметка това официален/оторизиран сервиз ли е или само ползва слогана , за да имитира оторизираните ?
Темата тук я няма, защото това беше комерсиална тема. Das Auto Service си плащаха по 20 лв на месец, съгласно правилата на форума за търговци, за да си рекламират сервиза. В един момент обаче се оказа, че в темата им се появяват доста резонни и неудобни за тях въпроси и констатации. Тогава те се опитаха да ни заплашват, че видиш ли ако не вземем отношение ще спрат да си плащат огромната сума от 20 лв месечно.Sarafov_03 написа:Темата им тук също ми беше интересна, жалко, че вече я няма.
 И съответно те решиха, че е по-добре да не им висят кирливите ризи във форума и спряха да си плащат за темата, която естествено като комерсиална такава беше премахната от видимия раздел на форума. Затова и я няма.
 И съответно те решиха, че е по-добре да не им висят кирливите ризи във форума и спряха да си плащат за темата, която естествено като комерсиална такава беше премахната от видимия раздел на форума. Затова и я няма. В сервиза се сменя на ред докато изчезне проблема. Често се сменят и здрави части. Ако клиентът пита - казва се, че такава е процедурата, а такива процедури няма;
 В сервиза се сменя на ред докато изчезне проблема. Често се сменят и здрави части. Ако клиентът пита - казва се, че такава е процедурата, а такива процедури няма; Колите умишлено стоят на плаца пред сервиза с дни и по тях не се работи - за да се представи ремонта като по-сложен и по-скъп, а и за да се демонстрира колко много работа има сервиза и колко много коли чакат;
 Колите умишлено стоят на плаца пред сервиза с дни и по тях не се работи - за да се представи ремонта като по-сложен и по-скъп, а и за да се демонстрира колко много работа има сервиза и колко много коли чакат; Голяма част от оригиналните инструменти, с които се хвалят всъщност са взети назаем за снимката;
 Голяма част от оригиналните инструменти, с които се хвалят всъщност са взети назаем за снимката; И така 240 лв за датчик и труд...
  И така 240 лв за датчик и труд...   С отстъпка естествено!
 С отстъпка естествено!   И спойката е 30 см по-наляво, отколкото ако бяха просто запоили кабелчето на стария датчик, на който нищо му нямаше.
 И спойката е 30 см по-наляво, отколкото ако бяха просто запоили кабелчето на стария датчик, на който нищо му нямаше.   
  
 Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта