Здравейте, скоро си купих едно поло 1,4 16V, и както му се радвах, ми обясни един "баш майстор", че има сериозен маслен теч, при тва ми мажел ангренажния ремък. Понеже аз не съм разбирач, а все пак знам бг-манталитета до кви постижения стига като става въпрос за парички, реших да се пообразовам. Та прочетох тва онова и се оказа че ангренажния ремък всъщност е алтернаторен и след серия от проверки на маслото, че теча е сълзене, което дори не се отрразява на нивото на масълцето. Все пак ремъка (вече наистина нгренажния) ми е за смяна сле около 3-4000 км (информация щедро споделена ми от бившия собственик)

та съм решил да отида при докторите и те отваряйки възела да свършат всичко накуп. Така диагнозата която аз поставих, гледайки и се пулейки над отворения капак, е семеринг(един от трите, мисля горния). Моля някой останал доволен от майсторите си да сподели с мен, че да приключвам с тея неща, щото как се пише в кална киша през лятото
