явно си случил..
на фона на това което се изписа за тях..
Мнения за сервиз ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19736
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:явно си случил..
на фона на това което се изписа за тях..
абе те и на мене на голфа ми смениха катализатора с резонансно гърне преди 3 години и досега няма проблем май. Ама тогава ми взеха 60 лв, вместо да е без пари както е на други места. Оказа се обаче, че катализатора не беше за смяна, щото промяна - никаква. Беше за смяна ламбда сондата, ама кой да се сети. Сигурно аз! Дето тамън бях взел колата... Все пак не мога да си кривя душата - за гърнета стават! Пък дори и да не са за смяна!
Ама от бая време и за гърнета съм си намерил друга фирма. С тия не искам да имам нищо общо.
Re: Няколко добри думи за "ЕМ Комплект" (ауспуси)
Lawyer написа:Доволен съм от сервиза за ауспуси на "ЕМ Комплект" на "Околовръстното".....
колега
този сервиз от известно време не е вече на Ем комплекта
както в друга тема стана дума лека полека тази фирмичка затваря кепенците
дано с повечето менте сервизи и магазини се случи скоро същото
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16286
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Софийският градски съд на основание чл. 6 във връзка с чл. 119, ал. 2 ТЗ регистрира по ф.д. № 10505/2004 промени за “Охо Бохо и малкия мук” - ЕООД: вписва като управител Стоян Любомиров Мулетаров; дружеството се управлява и представлява от Стоян Любомиров Мулетаров.
36256
Колеги това излиза за тая фирма -отново МУЛЕТАРОВ /МУЛЕ/ т.е. ем комплект 33
същите саааааааа
36256
Колеги това излиза за тая фирма -отново МУЛЕТАРОВ /МУЛЕ/ т.е. ем комплект 33
същите саааааааа
- Brani VW QUANTUM
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мнения за сервиз ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
...:roll:...
Искам да се допитам до вас преди да тръгна натам..., а именно към
сервиз на ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД.
Харесва ми това, което предлага сервиза им на бул. Сливница, срещу Кенар... обаче незнам как работят:(
Предварително благодаря:)
Искам да се допитам до вас преди да тръгна натам..., а именно към
сервиз на ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД.
Харесва ми това, което предлага сервиза им на бул. Сливница, срещу Кенар... обаче незнам как работят:(
Предварително благодаря:)
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
А пробва ли с търсачката?
Жокер: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=23089
Жокер: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=23089
- vit_autosofia
- Мнения: 2545
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
EM33
Ми може да минеш и леко като да ти спаднат едната гума и да викат абе ако тегли на една страна требва да се прави предницата (ква предница кви пет лева а човека го закара за ангренажен ремък ама кат не пита) баси как не тегли преди да отидеш при тях та едно ренде меган едвам го зехме преди да са го дотрошили мина само с номера с гумата...
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Впечатления от ЕМ Комплект 33
Проблемите са описани в раздела ФВ Голф - накратко - повишен разход на градско с 1-2л + оборотите на задържан педал на газта на място мърдаха с +- 400.
След откачане на ламбда сондата нещата се оправяха, но колеги ми споменаха че може да е заминал и каталиазатора и реших да го тествам в ЕМК 33, защото им имам повече доверие и знам че се занимават в промишлени количества с ауспуси и катализатори.
Свързах се онлайн с 1 мацка диспечерка или не знам каква точно и е ролята, май са доста и тя ми каза 10лв за диагностика, отидох в сервиза на Д.Петков, там потвърдиха цената и почнаха тестването на катализатора с 1 маркуч в ауспуха на голфи ..
Последва малко прибързана диагностика че проблема е в катализатора + ламбда сондата, после качиха колата на канал и се оказа че катализатора е нов и сменяван и запазен и проблема е само ламбдата. Обаче ми поискаха 25лв вместо 10. Дадох ги - викам си - то 1 диагностика толкова върви, кво толкова, щото аз отидох за тест на катализатора а не на сондата.
Тръгнах да търся сонда и не намерих каквато искам - специално за моя модел, а не универсална. Покрай търсенето стана приказка с продавачите и като разбраха че сондата не е мерена на осцилоскоп казаха че това не може да е 100% диагноза ...
Зададох въпроса на мацката по скайпа + защо всъщност са ми взели 25лв, като ми бяха казали 10 и как така ми мерят сондата без уред и дават такава сигурна диагноза ... Последваха светкавични разговори с "майстора", извиниха ми се учтиво и ме помолиха да дойда да ми върнат 15лв. Аз обаче предложих да не ми връщат пари, а да си свършат работата, защото така или иначе ще идвам да си губя времето да взема парите, имат необходимата техника и хора, така че проблема е само в организацията и желанието - съгласиха се. Сутринта цъфнах в 9:30 оказа се че майстора се е държал доста нагло, даже е залъгвал шефа си че има сменен еди какъв си датчик. ДА обаче в сервиза се оказа че имало КАМЕРИ И работата стана веднага ясна ... говорихме по проблема майстора пак твърдеше че проблема е в сондата и се съгласих те да ми намерят сонда и ако не е това проблема ... - намериха ми сонда каквато аз исках, иззвъняха цяла София, действаха супер бързо с доставката и монтажа и след 2ч си взех голфи в пълна изправност. За сондата ми направиха и отстъпка - 190лв общо, дадоха ми 1 година тяхна гаранция и за монтажа и ми взеха 40лв, което като се вземе предвид че има и гаранция парите са нормални.
През цялото време имах чувството че имам някой на моя страна и това беше шефа им + мацката.
Влязох им в положението на хората, защото като имаш огромен персонал винаги ще има някой да се направи на тарикат - просто няма начин, а и най-вече - накараха ме да се чувствам уважаван и стойностен клиент и особено внимателно ме гледаха заради факта че съм дошъл онлайн В други случай веднага се отказвам и започвам да "хваля" такива сервизи, но те действаха много навременно точно лоялно и т.н
След откачане на ламбда сондата нещата се оправяха, но колеги ми споменаха че може да е заминал и каталиазатора и реших да го тествам в ЕМК 33, защото им имам повече доверие и знам че се занимават в промишлени количества с ауспуси и катализатори.
Свързах се онлайн с 1 мацка диспечерка или не знам каква точно и е ролята, май са доста и тя ми каза 10лв за диагностика, отидох в сервиза на Д.Петков, там потвърдиха цената и почнаха тестването на катализатора с 1 маркуч в ауспуха на голфи ..
Последва малко прибързана диагностика че проблема е в катализатора + ламбда сондата, после качиха колата на канал и се оказа че катализатора е нов и сменяван и запазен и проблема е само ламбдата. Обаче ми поискаха 25лв вместо 10. Дадох ги - викам си - то 1 диагностика толкова върви, кво толкова, щото аз отидох за тест на катализатора а не на сондата.
Тръгнах да търся сонда и не намерих каквато искам - специално за моя модел, а не универсална. Покрай търсенето стана приказка с продавачите и като разбраха че сондата не е мерена на осцилоскоп казаха че това не може да е 100% диагноза ...
Зададох въпроса на мацката по скайпа + защо всъщност са ми взели 25лв, като ми бяха казали 10 и как така ми мерят сондата без уред и дават такава сигурна диагноза ... Последваха светкавични разговори с "майстора", извиниха ми се учтиво и ме помолиха да дойда да ми върнат 15лв. Аз обаче предложих да не ми връщат пари, а да си свършат работата, защото така или иначе ще идвам да си губя времето да взема парите, имат необходимата техника и хора, така че проблема е само в организацията и желанието - съгласиха се. Сутринта цъфнах в 9:30 оказа се че майстора се е държал доста нагло, даже е залъгвал шефа си че има сменен еди какъв си датчик. ДА обаче в сервиза се оказа че имало КАМЕРИ И работата стана веднага ясна ... говорихме по проблема майстора пак твърдеше че проблема е в сондата и се съгласих те да ми намерят сонда и ако не е това проблема ... - намериха ми сонда каквато аз исках, иззвъняха цяла София, действаха супер бързо с доставката и монтажа и след 2ч си взех голфи в пълна изправност. За сондата ми направиха и отстъпка - 190лв общо, дадоха ми 1 година тяхна гаранция и за монтажа и ми взеха 40лв, което като се вземе предвид че има и гаранция парите са нормални.
През цялото време имах чувството че имам някой на моя страна и това беше шефа им + мацката.
Влязох им в положението на хората, защото като имаш огромен персонал винаги ще има някой да се направи на тарикат - просто няма начин, а и най-вече - накараха ме да се чувствам уважаван и стойностен клиент и особено внимателно ме гледаха заради факта че съм дошъл онлайн В други случай веднага се отказвам и започвам да "хваля" такива сервизи, но те действаха много навременно точно лоялно и т.н
- vit_autosofia
- Мнения: 2545
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В ЕМ Комплект 33 отидох с Ауди-то да ми тестват катализатора, колата придърпваше при високи обороти. След тест с ОБИКНОВЕН ГАЗ-АНАЛИЗАТОР ми съобщиха, че катализатора бил негоден. Да де, ама мериха 02 и CO2, това се мероло според евро нормите,,,, да, ама не, по евро нормите се мерят СО, НС, HC+NOx, NOx, PM....
Как ми махнаха стария катализатор ? ами след турбото има съединение на гърнетата и 4 болта - отвиха ги, въпреки че счупиха единия си го възстановиха.. По-интересното е как го махнаха отдолу - С ФЛЕКС.... Докато реагирам и бяха закачили планка, която държи предницата на колата... А иначе рязаха на място, където на точно 10см имаше снадка с болтове....ама пусто не ги хванах овреме....
В крайна сметка - катализатора не беше трагичен, можеше да изкара още...
Как ми махнаха стария катализатор ? ами след турбото има съединение на гърнетата и 4 болта - отвиха ги, въпреки че счупиха единия си го възстановиха.. По-интересното е как го махнаха отдолу - С ФЛЕКС.... Докато реагирам и бяха закачили планка, която държи предницата на колата... А иначе рязаха на място, където на точно 10см имаше снадка с болтове....ама пусто не ги хванах овреме....
В крайна сметка - катализатора не беше трагичен, можеше да изкара още...
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ем Комплект 33 на Павлово - Никога повече
Думата ми е за сервиза на ауспуси на Околовръстното, точно преди кръстовището с Борис III. В началото на годината ми сдаде задното гърне и отидох там. Доста се наложи да почакам, докато ме вземат. Тогава нещо бързах и не я погледнах отдолу колата. Направиха го за около 40 мин. Платих и си тръгнах.
След 1 месец, гледам - отдолу пак увиснало!!!!
Оказа се, че този път е средното гърне. Не знам според вас, ама на мен ми се струва, че то още първия път е било очевидно, че и средното е за смяна. А ако не е било, може да са му помогнали да стане.
А всяко ново ходене е загуба на време, нерви...и пари.
След 1 месец, гледам - отдолу пак увиснало!!!!
Оказа се, че този път е средното гърне. Не знам според вас, ама на мен ми се струва, че то още първия път е било очевидно, че и средното е за смяна. А ако не е било, може да са му помогнали да стане.
А всяко ново ходене е загуба на време, нерви...и пари.
Re: Запитване относно ЕМ КОМПЛЕКТ 33 ООД
И аз да напиша по темата...
След една дупка ми се разхлопа нещо по гърнетата и ме пратиха в ЕМ Комплект именно срещу Кенар.
То е нещо като подземен гараж. Момчето откри, че ми се е разбил катализатора и трябва да го сменят с резонаторно гърне.
Донесе той такова гърне, мери го отдолу и трябваше да му подреже краищатата за за пасне на дължина. Застъпа го на около метър пред колата и ряза там с ъглошлайфа. Приключи работа и излизам аз от сервиза(подземния гараж). Гледам на светлото, предното ми стъкло на колата, цялото напръскано на черни точици поразтрих ги , не се махат, оказаха се направо дупчици, от искрите на ъглошлайфа. Така си карам и до днес, въпреки че блестят под определен ъгъл. Нямам нерви да се разправям с калпазани.
Та, отбягвайте ги тия!
След една дупка ми се разхлопа нещо по гърнетата и ме пратиха в ЕМ Комплект именно срещу Кенар.
То е нещо като подземен гараж. Момчето откри, че ми се е разбил катализатора и трябва да го сменят с резонаторно гърне.
Донесе той такова гърне, мери го отдолу и трябваше да му подреже краищатата за за пасне на дължина. Застъпа го на около метър пред колата и ряза там с ъглошлайфа. Приключи работа и излизам аз от сервиза(подземния гараж). Гледам на светлото, предното ми стъкло на колата, цялото напръскано на черни точици поразтрих ги , не се махат, оказаха се направо дупчици, от искрите на ъглошлайфа. Така си карам и до днес, въпреки че блестят под определен ъгъл. Нямам нерви да се разправям с калпазани.
Та, отбягвайте ги тия!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта